Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed,soms komt het er gewoon allemaal ff uit,zoals nu,maar nu heb ik het wel heel erg,voel me echt verschrikkelijk ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Uhuh, en hoe langer je niets doet, des te erger het gevoel zal worden. Maar goed, als je liever thuis blijft, moet je zelf weten.. Hmm tja,ik heb eigenlijk geen keuze. Het enige wat ik kan doen is zo ff een stukje buitenlopen,naar China ofzo ![]() Of ik stap zo ff op de fiets,ga ik net zoals gister 2 uur rondrijden als een kip zonder kop... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan weet ik namelijk of ik naar R'dam ga of gewoon met de hond ga wandelen .. en zit ik niet hier suf achter het forum .. |
![]() |
||
Citaat:
Ben nu helemaal een zeikende chagerijnige trut,dus ik bespaar je dat... En tja....je had al geen zin in "gezeik" van andere mensen vooral ene Celesta,dus laat ik dat maar niet doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, dan ga ik dus maar met de hond naar buiten ![]() Groetjes, Marc |
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
![]() Het is zaak om die knop om te zetten. Realiseer jezelf: wanneer je zoiets zeker wilt weten dan zou je zoiets moeten vragen. Ga niet uit van onzekerheden. Hoe weet je nou zeker dat ze jou niet mogen? Dat weet je niet zeker. Citaat:
Iedereen heeft behoefte aan vriendschap. Iedereen heeft behoefte aan aandacht. Iedereen heeft behoefte aan liefde. Zo jij ook, want jij bent ook een mens. Je denkt dat je die behoefte niet meer hoeft te voorzien? Ga dan maar een maand op je kamer zitten en met niemand contact hebben. Ook geen tv, radio, computer. Je wordt gek. Je wilt contact. Innig contact is ook prettig, dan kun je er voor elkaar zijn en kun je je ei kwijt ![]() Citaat:
b) dat is het probleem dat a onderdrukt. c) dat is het probleem dat b onderdrukt. Dus je durft niet te veranderen. Dan blijf je op deze manier leven. Dan blijf je in deze put. Sterkte ermee dan!.. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||||||||
Citaat:
Dus daardoor ben ik nog n stuk onzekerder geworden... En tja,eigenlijk weet ik het wel bijna zeker dat mensen mij niet zouden mogen. Citaat:
Citaat:
Waarom zouden mensen uberhaupt met mij om willen gaan? Ik ben saai,oninteressant,dom,ik zie er niet uit (dus wilt niemand met mij gezien worden,logisch,ik zou me ook schamen als ik met zo'n iemand over straat zou lopen,zo'n iemand wil je toch geen vrienden mee zijn,ze zouden maar roddelen...Zo denken mensen dus) etc etc.... Dus tja,kan me 't opzich wel voorstellen dat mensen niks met me te maken willen hebben... Citaat:
Citaat:
En het is ook moeilijk voor mij ja om er over te praten,zou het denk ik niet eens kunnen. Citaat:
Maar goed,wat is het resultaat?Wat is er veranderd?Niks.... De situatie verslechterd juist... Citaat:
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Roddelen houdt je altijd met kenissen. Met vrienden en zeker goede vrienden niet. En da's denk ik waar jij diep van binnen behoefte aan hebt: een goede vriend(in) en liefde. Zoals je ziet op dit forum is er iemand die je erg ligt. Dat valt gewoon op. Da's Marc ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|||||||
Citaat:
![]() Maar het blijkt wel dat niemand me mag door hoe ze doen tegen me,maar goed... Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Maar goed,dat waren achteraf dus ook geen echte vrienden dus tja.... En nee,daar heb ik echt geen behoefte meer aan,klinkt misschien ongeloofwaardig,maar ik heb er echt geen behoefte meer aan. Waarom ik deze topic heb geopent is meer omdat het me dwars zit dat ik zo over me heen laat lopen,en zo gebruik van me laat maken,niet omdat ik geen vrienden meer heb. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar gewoon,ik heb bijv.nog steeds niet opgegeven... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zeg niet dat ik het verschrikkelijk heb gehad,het kan véél erger. Als je nou nog wat wist over mij mocht je oordelen,maar ja,je weet niks |
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|||||
Citaat:
Nou echt niet.... Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Kom mezelf nog aardig wat keren tegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik sta zelf niet zo stevig in mijn schoenen en als iemand dan zo doordraaft kan ik er niet tegen. Ze is op zich wel aardig, maar steeds weer die buien .. wat moet ik doen? Ik heb de energie niet ervoor om iemand continu op te vangen, en ook al zou ze het in realiteit opkroppen en ik zou er weinig van merken .. *weten* doe ik het dan wel, en dat zou blijven knagen. En het gaat altijd zo. Notabene ik, degene die altijd moeilijk deed over het ontmoeten van mensen, stelde al vaker voor haar te ontmoeten, maar het gaat altijd mis. Dan voelt ze zich weer niet, even later heeft ze ruzie thuis.. Ik neem het haar niet direct kwalijk, maar als mensen haar problemen ontwijken is dat eigenlijk ook wel logisch. Het knaagt aan me, aan de ene kant wil ik helpen, aan de andere kant mis ik de energie ervoor .. ben blij dat ik mijn eigen problemen min of meer opgelost heb, het enigste probleem waar ik tegenaan kijk op het moment is mijn eenzaamheid. Thuis is alles in orde nu, kan het zelfs goed vinden met mijn vader :/ En Celesta, sorry voor mijn cynisme / sarcastische ondertoon; deze weergeeft mijn teleurstelling, een stukje controle dat ik mis .. anderen worden kwaad of helemaal wanhopig, ik word meestal cynisch .. is min of meer een gewoonte, iets wat ik vroeger altijd gebruikte wanneer mensen me lastig vielen :/ |
![]() |
||
Citaat:
Dat mensen mijn problemen ontwijken is niet door die buien. Die buien heb ik nog niet zo lang,maar vind je het gek? Ik krop het al zo lang op,ik heb er nooit over kunnen praten,en dat komt er nu uit ja,daar komen die buien van. Hmm laat ook maar,ik heb geen zin om hier verder over door te gaan,tis goed met je |
![]() |
|
Ik wordt er gewoon kwaad om dat ik hier als de kwade word beschreven.
Ik heb hun (dus die zogenaamde vrienden) altijd geholpen,ik heb altijd voor hun klaar gestaan,ik heb nooit over mezelf gepraat,nooit over mezelf zitten zeiken,maar nog ben ik degene die fout was? Nog heb ik het aan mezelf te danken dat ze niks meer met me te maken wilden hebben? Btw: heb ik jou een ongevoelige egoistische je weet wel wat genoemd?Nee! Ik ken je niet persoonlijk,dus ga ook niet over je oordelen,maar jij kennelijk wel over mij. ------------------ Se davvero esiste,questo dio ha fallito...... [Dit bericht is aangepast door Celesta (30-03-2002).] |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als buitenstaander - idd, zou niet zo snel met iemand om gaan waarvan je het gevoel hebt dat je met haar problemen opgezadeld wordt...
Ik blijf ook bij de stelling vrienden heb je nodig. Geloof je nou echt dat jij zo depri zou zijn als je echte vrienden had? Ik kijk ff naar mezelf... ik maak vrij gemakkelijk vrienden, dus ik kan er moeilijk over meepraten. Maar die mensen waren niet perse aardig, maar ik kon er wel mee lachen en praten... dat is het belangrijkste. Als je je afsluit voor anderen, denken ze al snel dat je geen aandacht *wil* |
![]() |
||
Citaat:
Ik vindt dat echt zo'n onzin,dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij kun je ook verder kijken; mocht iemand echt om je geven dan zit diegene er wel mee, aangezien hij *weet* dat er problemen zijn.. |
![]() |
|
![]() |
Ok weer even een serieus berichtje van mij, hoe is het mogelijk. Ik heb ook m'n buien iedereen heeft die. Ik verdwijn dan gewoon even van internet ofzo om me even irl op te laten beuren. Dat wordt me ook niet altijd in dank afgenomen (he Marc
![]() *ok zit nu vast in eigen logica* Je mag me altijd mailen. Ik geloof dat er dan meer zinnigs uitkomt dan dat ik nu doe. [Dit bericht is aangepast door Liz (30-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
Ik wordt gewoon gestoord van mezelf,dus kan me het ook best wel voorstellen dat mensen ook gestoord worden van me,maar goed ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Liefde & Relatie |
in de war over ex-vriend waves | 14 | 05-10-2007 19:31 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 | |
Psychologie |
nagedacht over zelfmoord tatoo | 11 | 21-08-2002 22:13 |