Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 16:47
Verwijderd
ik vroeg me eigenlijk af..tis 3 jaar geleden dat ik voor t laatst verliefd ben geweest op een meisje
sindsdien niet meer
bij mij is t zo dat ik niet snel met een meisje wat begin want ik wil echt eerst voor haar wat voelen..
ik zie echt zoveel leuke meisjes maar das nie genoeg voor me..en dan kan t soms uitlopen tot lust..maar das nie bij ieder meisje zo

soms heb ik ook wel eens dan denk ik oh ik krijg t warm van dat meisje maar is t na een paar dagen weer weg..
iemand maakte een keer een grapje van dat mn hormoonspiegel naar de klote is

neh maar ik mis eigenlijk best t verliefd gevoel wat ik toendertijd had dus heb geen idee hoe t komt..
ik heb zelf nog nooit een relatie gehad en alleen vakantievriendinnetjes
of ik viel op een meisje die al bezet was of ze zag mij nie staan..maar dat was toen...nu heb ik nie meer t gevoel gehad..hier wil ik verder meegaan...
ach misschien stel ik me aan en is er gewoon niet ''het'' meisje langs gelopen of heb ik haar nog nie ontmoet..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 17:07
Verwijderd
aaww, Maarten

Mja, ik hoef je niet te vertellen dak het wel ken.. tot dr zo een spaanse meneer voorbij kwam huppelen, alhoewel ik nou niet tot over mn oren verliefd ben..

Ja, ik zou echt niet weten waar het nou aan zou kunnen liggen.. Of er wel een bepaalde oorzaak is of weet ik veel wat.. Misschien is gewoon de manier van verliefd worden veranderd? Dat je steeds zoekt naar het gevoel dat je toen had, maar dat je het nu gewoon op een andere manier krijgt ofzo?

Ach ja, ik weet het ook niet.. Als je het kan verklaren.. let me know
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:10
Verwijderd
MegaManX = ingewikkeld..dat weet ik wel
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef op 12-03-2003 @ 18:10:
ja en ik ben simpel..

neej, volgens mij is iedereen ingewikkeld.. en alles is ingewikkeld.. bluch

hihi
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef op 12-03-2003 @ 18:10:
*denkt aan ad hoc complexiteitsreductieproces*

..

*pakt houten hamer*

..

*KLAP*

Sorry Ik zit veel te lang op mijn werk *gaat maar weer verder*
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 18:58
saartjeh
saartjeh is offline
Ik snap idd wel dat dat vervelend is. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in mijn 16-jarige leven een echte relatie heb gehad. Sterker nog, mijn laatse vriendje was in groep 5 (en dat steld dus nix voor ) Maar ik kan me wel voorstellen dat je het mist. Misschien moet je minder op zoek gaan, ik ontmoet nu zelf hele leuke jongens, terwijl ik juist nie op zoek was. Ik weet nie egt wat je er aan doen kunt. Misschien kun je gwoon proberen om eerst vriendinnen te worden
Oud 12-03-2003, 19:04
saartjeh
saartjeh is offline
Hoe oud ben je eigenlijk
Oud 12-03-2003, 19:06
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 12-03-2003 @ 20:04:
Hoe oud ben je eigenlijk
Hij is 21
Oud 12-03-2003, 21:02
Verwijderd
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef op 12-03-2003 @ 20:06:
Hij is 21

en ik ben ook nie op zoek..ik laat t altijd op me af komen..maar de kriebeltjes krijg ik gewoon nie meer...tenzij Arnhem de verkeerde plaats is
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 21:13
sublime
sublime is offline
ik wordt ook niet meer verliefd, maar dat komt omdat ik het mezelf verboden heb dus tja, denk niet dat je hier veel aan hebt...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 21:57
Ares
Ares is offline
Ik ben ooit 1 keer echt verliefd geweest, die relatie is toen op dramatische wijze stukgelopen. Het is nu meer dan 7,8 maanden geleden, maar nog steeds zit ik ermee. Ik wil wel weer zo verliefd worden, maar ik kan het met niet meer voorstellen verliefd te worden, noch ooit zo'n fantastisch persoon te ontmoeten...
Maar ja, time will tell zullen we maar zeggen, toch?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 12-03-2003 @ 22:13:
ik wordt ook niet meer verliefd, maar dat komt omdat ik het mezelf verboden heb dus tja, denk niet dat je hier veel aan hebt...
hoe wil je dat doen..gevoelens kun je nie zo makkelijk sturen lijkt me
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 22:21
sublime
sublime is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 12-03-2003 @ 22:58:
hoe wil je dat doen..gevoelens kun je nie zo makkelijk sturen lijkt me
waarschijnlijk is het ook gewoon een illusie die ik voor mezelf levend hou en ben ik gewoon al een tijdje geen jongen tegen gekomen die de moeite en de problemen waard is..

maar als ik iemand leuker dan gemiddeld dreig te gaan vinden hou ik m gewoon uit mn leven... zoveel mogelijk. dat helpt...

maar alhoewel ik het zelf niet wil weten, als ik verliefd word ben ik ook gelijk hopeloos verloren..

>heb een grondelijke hekel aan verliefd zijn... erg he<
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 22:28
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 12-03-2003 @ 23:21:
waarschijnlijk is het ook gewoon een illusie die ik voor mezelf levend hou en ben ik gewoon al een tijdje geen jongen tegen gekomen die de moeite en de problemen waard is..

maar als ik iemand leuker dan gemiddeld dreig te gaan vinden hou ik m gewoon uit mn leven... zoveel mogelijk. dat helpt...

maar alhoewel ik het zelf niet wil weten, als ik verliefd word ben ik ook gelijk hopeloos verloren..

3 jaar t nie meer geweest zijn..een fout in mn hersens door alcoholgebruik zeg ik maar
nee maar ik ben wel serieus over dit topic maar ik vind t gewoon vreemd dus..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 09:04
Optima
Optima is offline
de eerste keer dat ik verliefd was, was in groep 3, op Daan
Toen in groep 6 op Sanderijn
Toen in groep 7 op Hilbert

en dat was verliefdheid in de zin van puur platonisch. In die tijd dacht je nog helemaal niet aan seks en als een jongen naar je keek was al reden genoeg om een ont[ploffing in je buik en een rood hoofd teweeg te brengen.

In de puberteit ben ik 1x verliefd geweest op een jongen waar ik nu nog mee ben. Tussendoor heb ik wel iets gehad met anderen maar dat was gewoon een ' fijn en vertrouwd' gevoel. Naarmate je ouder wordt laat je je hoofd niet meer zo snel op hol brengen, en de gierende hormonen en impulsiviteit bedaren ook.
Op hogere leeftijd ga je een partner steeds meer afwegen, je gaat een balans opstellen, je bent er zeg maar erg rationeel mee bezig. De spontaniteit is een beetje weg omdat je niet meer op zoek bent naar iemand voor even, maar iemand voor je leven ( ok iets minder mag ook wel).

Bij echte verliefheid maakt het niet uit wie het is en of deze persoon goed voor je is, het is gewoon het moment, de fantasie, een soort bewondering en je vereerd voelen als deze persoon naar je om zou kijken

maar of dat ook perse het beste is...
Oud 15-03-2003, 23:39
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
sublime schreef op 12-03-2003 @ 23:21:

Hmm ja.. ik heb wel een beetje hetzelfde eigenlijk, ik ben eigenlijk ook maar 1x in mn leven echt verliefd geweest.. toen was ik 17...sinds dat uit is gegaan verbied ik het mezelf ook min of meer. Elke keer als ik een heel leuk meisje zie waar ik wel eens verliefd op zou kunnen worden als ik me best doe, negeerik haar altijd zo veel mogelijk en durf ik er gewoon niets mee te beginnen...
Oud 16-03-2003, 00:25
Verwijderd
tja, ik ben *tel* 2 jaar geleden eigenlijk voor het eerst en laatst echt verliefd geweest wat na een maand of 2 ook weer voorbij was..

voor de rest wel willen maar niet worden..

tlijkt me niets ongewoons, no worries
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 01:43
Verwijderd
Ik heb problemen met verliefd worden, omdat ik gewoon te vaak gedesillusioneerd ben achtergelaten door allerlei meisjes die zogenaamd het beste met me voorhadden als 'goede vriendin' maar me ondertussen keihard met naaldhakken op m'n ziel trapten.

schijt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten