Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() nee maar ik ben wel serieus over dit topic maar ik vind t gewoon vreemd dus.. |
![]() |
|
de eerste keer dat ik verliefd was, was in groep 3, op Daan
Toen in groep 6 op Sanderijn Toen in groep 7 op Hilbert en dat was verliefdheid in de zin van puur platonisch. In die tijd dacht je nog helemaal niet aan seks en als een jongen naar je keek was al reden genoeg om een ont[ploffing in je buik en een rood hoofd teweeg te brengen. In de puberteit ben ik 1x verliefd geweest op een jongen waar ik nu nog mee ben. Tussendoor heb ik wel iets gehad met anderen maar dat was gewoon een ' fijn en vertrouwd' gevoel. Naarmate je ouder wordt laat je je hoofd niet meer zo snel op hol brengen, en de gierende hormonen en impulsiviteit bedaren ook. Op hogere leeftijd ga je een partner steeds meer afwegen, je gaat een balans opstellen, je bent er zeg maar erg rationeel mee bezig. De spontaniteit is een beetje weg omdat je niet meer op zoek bent naar iemand voor even, maar iemand voor je leven ( ok iets minder mag ook wel). Bij echte verliefheid maakt het niet uit wie het is en of deze persoon goed voor je is, het is gewoon het moment, de fantasie, een soort bewondering en je vereerd voelen als deze persoon naar je om zou kijken maar of dat ook perse het beste is...
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een van mijn beste vrienden Ellietje | 7 | 16-09-2015 14:31 | |
Liefde & Relatie |
Ontzettend overstuur door niet stoppende verliefdheid saschaaah | 4 | 24-07-2015 23:03 | |
Liefde & Relatie |
verliefd geworden tijdens een feest JJ211 | 1 | 30-04-2015 19:09 | |
Liefde & Relatie |
Verward maar verliefd en wil niet opgeven! Potonga | 13 | 28-08-2011 16:43 | |
Liefde & Relatie |
Zij is niet meer verliefd! JK0 | 30 | 29-01-2005 09:22 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd? wattedoen | 2 | 07-04-2003 09:40 |