![]() |
|
hallo ik ben M&m.
ik moet eigelijk iets kwijt . een paar dagen terug werd ik gebeld door Devotee (mijn vriendin ) met het bericht dat er een jongen hier op het Forum een beetje (op zijn zachts gezegt ) gekke dingen over haar had gezegt een grapje is leuk en kan ik en anderen om lachen maar dingen zo als privacy inbraak wat toen die avond is gebuurd vind ik een beetje jammer ![]() En maakt mij eigelijk een beetje boos . en zeker nu ik weet wie het was en gewoon te bang is om te zegen wie hij is ![]() ik vind het niet kunnen en het is strafbaar en ten 2e de goede naam van het scholieren forum kan hier door kapot gaan. dus wil ik jullie vragen ( als jullei het met mij eens zijn) te posten op deze topic, en te zegen wat je er van vind groetjes M&m voor de mensen die niet weten waar ik over praat. hier de URL van het voorval: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=178643 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hallelusaai #611 Miekje* | 500 | 23-05-2009 21:40 | |
Algemene schoolzaken |
Rare achternamen van docenten Cute Angel | 396 | 06-12-2008 13:18 | |
Liefde & Relatie |
nou gaat ze echt te ver ringpower | 33 | 19-03-2003 20:32 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
som van 1/n ducky | 5 | 12-02-2003 17:11 | |
Liefde & Relatie |
wraakacties omdat hij/zij vreemdgaat... het dappere meisje | 36 | 08-02-2003 16:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Genetische kunst??? SuperSanne | 16 | 07-02-2003 13:24 |