Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 11:04
SuperSanne
SuperSanne is offline
... en je zit verschrikkelijk in de zon of het tocht er of zoiets... kan je dan daarover gaan klagen bij het LAKS ofzoiets?
Oud 25-04-2003, 11:07
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 25-04-2003 @ 12:04:
... en je zit verschrikkelijk in de zon of het tocht er of zoiets... kan je dan daarover gaan klagen bij het LAKS ofzoiets?
Als je er tijdens je examen wat van gezegd hebt, en ze doen er niets aan; ja.
Alles wat je examen kan belemmeren, kan je melden.
Dus wanneer een leraar telkens zit te kletsen, of wanneer er vlakbij luidruchtig iets wordt gemaakt met een boormachine... Dat soort dingen kan je allemaal melden...
Oud 25-04-2003, 11:08
Verwijderd
Lijkt me wel heel erg drastisch om zoiets te doen. Je kan beter de surveillant aan zijn/haar broek trekken, en vragen of je ergens anders mag gaan zitten. Ze kunnen het moeilijk weigeren dacht ik zo..
Oud 25-04-2003, 11:11
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Laurens schreef op 25-04-2003 @ 12:08:
Lijkt me wel heel erg drastisch om zoiets te doen. Je kan beter de surveillant aan zijn/haar broek trekken, en vragen of je ergens anders mag gaan zitten. Ze kunnen het moeilijk weigeren dacht ik zo..
Nou ik denk dat ze wel weigeren, ik bedoel, als ik met binas, én etui, én rekenmachine, én kladpapier, én mijn hele noodvooraad aan fristi en dextro energy naar de andere kant van het lokaal ga banjeren (als daar überhaupt nog een lege tafel is) maakt dat toch wel herrie, en dan krijg j dat gedoe weer...
Oud 25-04-2003, 11:21
Smartie
Smartie is offline
Ben ik blij dat wij in de gymzaal zitten waar weinig zon binnenkomt...
Oud 25-04-2003, 11:33
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 25-04-2003 @ 12:11:
Nou ik denk dat ze wel weigeren, ik bedoel, als ik met binas, én etui, én rekenmachine, én kladpapier, én mijn hele noodvooraad aan fristi en dextro energy naar de andere kant van het lokaal ga banjeren (als daar überhaupt nog een lege tafel is) maakt dat toch wel herrie, en dan krijg j dat gedoe weer...
Zullen ze niet zo moeilijk overdoen hoor, waarschijnlijk loopt iemand even met je mee met je spulletjes dan... Ze zullen er ook wel een beetje rekening mee houden
Oud 25-04-2003, 12:31
bullshitt
bullshitt is offline
Citaat:
smartie! schreef op 25-04-2003 @ 12:21:
Ben ik blij dat wij in de gymzaal zitten waar weinig zon binnenkomt...
ja we zitten ook allemaal in de gymzaal
Oud 25-04-2003, 13:08
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 25-04-2003 @ 12:11:
Ik denk dat er aan het begin van het examen wel voor wordt gezorgd dat iedereen goed zit en niemand last heeft van de zon door de zonneschermen dicht te doen, en wind en andere storende dingen
De school is dat soort dingen vast wel gewend
Je kunt het natuurlijk altijd melden bij het LAKS ofzo, maar de vraag is of ze er ook wat mee zullen doen
Oud 25-04-2003, 14:16
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 25-04-2003 @ 14:08:
Ik denk dat er aan het begin van het examen wel voor wordt gezorgd dat iedereen goed zit en niemand last heeft van de zon door de zonneschermen dicht te doen, en wind en andere storende dingen
De school is dat soort dingen vast wel gewend
Je kunt het natuurlijk altijd melden bij het LAKS ofzo, maar de vraag is of ze er ook wat mee zullen doen
Wij hebben in de gymzalen niks voor het raam over het algemeen, maar volgens mij worden er voor de examens gordijnen voor gehangen...
Oud 25-04-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 25-04-2003 @ 15:16:
Wij hebben in de gymzalen niks voor het raam over het algemeen, maar volgens mij worden er voor de examens gordijnen voor gehangen...
Ow ja, dat was op mijn oude school ook zo
Oud 25-04-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-04-2003 @ 12:33:
Zullen ze niet zo moeilijk overdoen hoor, waarschijnlijk loopt iemand even met je mee met je spulletjes dan... Ze zullen er ook wel een beetje rekening mee houden
Dat denk ik ook, als ze d'r idd voor het begin van het examen niet al op letten.

Bij ons gingen ze heien oid...en er was een ongeluk voor de school oid...en een survaillant ging bellen over zijn kleinkinderen onder het examen... 'k vond het wel lachen...had ik tenminste iets te doen. Maar 'k kan me voorstellen dat het ook erg storend kan zijn (was het soms ook wel een beetje).
Oud 25-04-2003, 15:11
alwaysgood
alwaysgood is offline
wij zitten in de kantine van de oude school en daar valt geen licht naar binnen

Regels voor berichten