Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
@leon-v: de waarheid. daar heeft ze het meeste aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mensen willen altijd te graag vrienden blijven, terwijl in sommige gevallen het gewoon beter is om elkaar een half jaar of zo niet meer te zien...
|
Verwijderd
|
- nog even heel goed over nadenken en twijfelen
- eerlijk zijn - haar nergens van beschuldigen - niet gaan schreeuwen - face to face, niet over de telefoon - haar laten beslissen of jullie contact houden, en zo ja, hoeveel contact, en zo nee, of jullie dat contact later weet gaan oppakken - antwoord geven op haar vragen, als zij iets vraagt dan zijn 'laat maar' en 'dat doet er niet toe' uit den boze, zij vraagt het dus dan doet het er wel toe en wil ze het niet laten - als ze huilt, haar rustig laten uithuilen, eventueel vasthouden, tenzij ze aangeeft dat ze niet vastgehouden wil worden - nóóit zeggen 'je vind wel weer een nieuw vriendje', 'je bent wel aardig hoor', of 'je verdient beter dan mij', want dat wil ze echt niet horen - mocht je haar als het net uit is tegenkomen: haar vriendelijk begroeten, waarbij je haar aankijkt, en als zij dan stil gaat staan doe jij dat ook |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Denk dat er niet echt een minder pijnlijke manier bestaat..Hoe dan ook, het komt altijd hard aan...
Vooral zo'n gesprekje van ''maar ik wil wel vrienden blijven''... Succes ermee en lees t repley van sarahbressers maar ff goed door, die is goed...!
|
Er bestaat geen minst pijnlijke manier om het uit te maken!
jah niet via de sms of telefoon.. gewoon recht in dr gezicht zeggen.. waarom je denkt dat het de laatste tijd slecht gaat.. dus zeggen dat je nix voor dr voelt maar ook redenen erbij geven
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Je moet jezelf ook niet voor de gek gaan houden.. geen negatieve dingen in je hoofd wegdrukken.. alles tegenelkaar afwegen..
Hoe gaat het verder als het uitgaat.. ben ik verliefd op haar... Bedenk ook 'ns wat je mist als je het uitmaakt.. misschien mis je de veiligheid maar dat kan ook komen omdat je al even met haar hebt.. daar valt over heen te groeien.. succes ermee ![]() xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar voor je hierop reageert, ik snap je punt ![]() 'De enige optie die niet pijnlijk is, is het niet uitmaken.'
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
De Kantine |
Het boemerangeffect: Waarom Amerika gehaat wordt niceman1984 | 67 | 16-04-2004 21:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
ritueel slachten goddezzz | 71 | 15-03-2004 14:07 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Liefde & Relatie |
bijna uit Verwijderd | 52 | 01-03-2003 13:38 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |