![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik het liefste heb is eigenlijk elkaars tong 'likken'. Dat is nou opwindend. In ieder geval niet snel zoenen, dat vind ik vreselijk. Of het moet al met de tong buiten de mond zijn (snapt u?). Dat is ook geweldig. Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 10:04. |
![]() |
|
Ik hoor van allemaal mensen dat meisjes gevoeliger zoenen en liever enzo, ik heb ook met een meisje gezoend maar ik was nogal zat en zij ook dus dat ging geloof ik niet zo soepel... maar ik kan me t eigenlijk nie meer zo goed herinneren
![]()
|
Het zoent anders, zachter.....maar ik hou het toch op jongens, omdat daar meestal een gevoel bij hoort en de tong van een man is op de een of andere manier gewoon ruwer dan die van een vrouw en dat is het grootste verschil van zoenen.
|
Heb met een drie meisjes gezoend, maar dat was gewoon voor de grap.. dus echt alleen puur zoenen, zonder sexuele aantrekkingskracht o.i.d. Maar 2 van die 3 zoenden idd zachter.. de derde kon niet zoenen
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
hmm... je kan niet echt beter of slechter zeggen denk ik
![]() ![]() ![]()
|
Verschilt per persoon, zeker qua heren... (goed opletten, dit is een hele aparte posting
![]() De meeste meisjes zoenen lief en teder. Tenminste, degenen met wie ik gezoend heb. Het is allemaal wat zachter binnenin... Er was er echter eentje, die hield meer van wasmachinesnelheid...maar die heb ik maar even "geleerd" dat het lief en teder moet, als je een meisje bent ![]() Verder een schat van een meid...(alleen ze valt nu dus op meisjes ![]() Het mooie vind ik nog dat meisjes je meestal voorzichtig beet pakken en niet zo Hollywoodachtig je plots vol op je bek pakken. Het ging er bij mij in ieder geval zowat altijd lief en teder aan toe...Gewoon super dus De (homo-)jongens die ik gezoend heb (lees: 3 exen) zoenden alle drie verschillend. Peter (type semi-nicht (mag ik dat hier zeggen? ![]() Robert (mannelijker type) zoende (triviaal ![]() Ook lekker, maar anders... Nee, ik ben stiekem toch meer fan van het "zachte", lieve... ![]()
||
![]() |
Citaat:
*voelt onweerstaanbare drang om K-Master-K af te zeiken* 1 je bent een jochie (man kun je jezelf nog niet noemen) 2 je bent 14!!! 3 het was een vraag aan de meisjes hier 4 heb je wel eens met jezelf wel eens gezoend? zo nee, hoe weet je dan dat je goed zoent (en ga me nou niet vertellen dat de meisjes die je eventueel gezoend hebt, dat in volledige aanbidding hebben verteld, want dat kan ik me niet voorstellen) ontopic Geen idee, nooit geprobeerd
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() *heb ook geen idee ![]()
|
Ik heb met aardig wat jongens gezoend, maar kan me er echt maar 1tje herinneren die het ook echt kon zeg maar
en ehm ik heb pas twee keer met een meisje gezoend en dat was ook twee keer van *wowie* Dus ja meisjes zoenen wel lekkerder, hoewel er idd ook vast wel meisjes zullen zijn die idd ook erg gecharmeerd zijn van wasmachines en overtollig kwijl (yak) Maar ehm ik vind het echt niks, doe maar gewoon teder enzo, niet dat ze even voelen of je huigje er ook nog zit enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je hebt volkomen gelijk
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoenen voor de lol Rcooper | 10 | 11-06-2016 21:27 | |
Seksualiteit |
Zoenen. . Voor de meiden siep-nijverdal | 2 | 01-07-2015 22:21 | |
Liefde & Relatie |
Players... Ik snap eigenlijk de bewoording er niet goed van :S Spray rebel | 16 | 14-01-2005 00:47 | |
Liefde & Relatie |
jongen heeft mij waarschijnlijk gebruikt, maar ben nog steeds gek op hem...:-( meisje833 | 11 | 09-06-2004 10:29 | |
Liefde & Relatie |
De eerste zoen Verwijderd | 139 | 14-05-2004 12:21 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |