Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En op zo iemand ben jij verliefd? En voor welk meisje laat hij jou weer glashard zitten?
||
![]() |
Citaat:
Vraag aan hem wie hij nu echt leuker vindt en daarna weet je precies hoe je ervoor staat. |
![]() |
|
Je kan gewoon die vriendin opbellen en zeggen dat hij gek op jou is. Dan is het zo uit tussen die twee. Ik weet alleen niet of hij dan ook nog zo gek op jou is....
![]() Gewoon aan hem de keuze laten, vraag alleen wel om duidelijkheid. Succes!
||
Verwijderd
|
Citaat:
I know, because i've been there ![]() Veel plezier met hem missNMGN en geniet ervan! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zou wel lullig zijn, maar zou meer over hem zeggen dan over jou. Dan ist gewoon zo-eentje die pakt wat ie pakken kan.
|
nou het is nog al een makkelijke jongen dan.. zet zn vriendin aan de kant en papt meteen met jou aan..
Voor je het weet ziet hij een meisje dat hij nog leuker/knapper/liever vindt dan jou en dan is hij zo weer weg... (zo komt dat een beetje op mij over althans)
||
Citaat:
ja sjit, ik heb t denk ik verkeerd uitgelegd, want iedereen hier denkt dat hij zon player-geval is ofzo, maar dat is hij egt niet. hij heeft het uitgemaakt omdat hij nog niet over zijn ex heen was waar hij 2 jaar mee had.
|
tja gut, ik weet er natuurlijk ook niet alles van. maar uit wat jij vertelde kwam het zo een beetje op mij over
![]() Maar goed, als hij nog niet over zn ex heen was, waarom zou hij dat nu ineens wel zijn nu het uit is met zn vriendin...? ik zou in ieder geval niet te hard van stapel lopen en het even rustig aan kijken..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Want dan zal hij die ene ex toch eerst een beetje uit zijn hoofd moeten hebben voor hij met iemand anders verder kan.
|
Ik snap et nu na je nieuwe uitleg beter.
Ik denk dat je hem 'de' stap moet laten zetten. Ik snap dat het voor jou moeilijk is. Maar als hij wat met je wil en er aan toe is dan moet hij die stap zetten. Niet zo dat jij een stap zet, dat hij zoiets heeft van 'hmmzz, okeej' en dan na een tijdje zoiets heeft van 'ik was er toch niet zo aan toe. Snappie btje? Je mag altijd maile met vrage hoor je heb me adres
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dus je vriendje heeft het uitgemaakt omdat hij nog nie over zn ex heen is??? huh??? en dan zeg je dat jullie op de dag dat hij het uitmaakte onafscheidelijk zijn geweest?? en dat jullie met zn tweeen al heel klef waren en alles deden behalve zoenen??
Ik snap niet? ![]()
||
Citaat:
|
Keej,
We zijn gister uit geweest en we zijnuiteindelijk in elkaars armpjes in slaap gevallen. Ik merkte dat zijn vrienden en broer me aan hem wilden koppelen (door opmerkingen) en dat hij het zelf ook van plan was. maar er is nix gebeurd.. nahja wel slim.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Liefde & Relatie |
wat zou ik moeten doen? [graag advies van meisjes] sunny-boy | 17 | 20-04-2011 08:15 | |
De Kantine |
Wat zou de persoon boven je doen? Verwijderd | 62 | 01-06-2010 18:24 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
Muziek |
Wat moet ik doen (toetsen) rudolfb | 8 | 05-08-2007 19:50 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? AngelLena | 29 | 24-05-2004 21:15 |