Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 22:26
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
haai
ik heb al eerder een bericht hierover geplaatst.. nah om het ff kort samen te vatten;
R ging met me mee op schoolkamp en daar bloeide wat moois tussen ons zegmaar.. want we deden alles samen en heel klef enzo, alles bahalve zoenen. Want hij heeft dus een vriendin. Ik helemaal in de twijfel.. want hij heeft genoeg hints gegeven dattie mij hardstikke leuk vind. Laatst heeft hij dat ook gezegd. Zijn vriendin en hij kijken elkaar als ik erbij ben niet eens aan en al zijn aandacht gaat naar mij.
vrijdag gaan we samen uit. Gewoon naar een disco hoor, maar wel sámen. Ik wil niet dat hij vreemdgaat met mij ofzo, dat zou hij ook niet doen, maar ik wil wel dat er iets gebeurt omdat ik het idee heb dat hij mij leuker vind dan zijn vriendin!! wat zouden jullie doen?
[edit] hij heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin vertelde hij me vandaag [/edit]

Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 14:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 22:32
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Afwachten totdat hij het uitmaakt met zijn vriendin, en anders de boel afkappen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:35
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 03-06-2003 @ 23:32:
Afwachten totdat hij het uitmaakt met zijn vriendin, en anders de boel afkappen.
afkappen probeer ik eigelijk al sinds ik weer in Nederland ben met hem, maar ik ben te verliefd, het lukt nie
Oud 03-06-2003, 23:19
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Vraag hem dan of hij het voor jou over heeft het uit te maken, en anders heb je pech, en zo gaat dat in het leven
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 23:23
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 04-06-2003 @ 00:19:
Vraag hem dan of hij het voor jou over heeft het uit te maken, en anders heb je pech, en zo gaat dat in het leven
volgens mij kan hij niet kiezen, en sjah dan zou ik ook voor de makkelijkste weg kiezen: lekker laten zoals het is.
Oud 03-06-2003, 23:33
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 04-06-2003 @ 00:23:
volgens mij kan hij niet kiezen, en sjah dan zou ik ook voor de makkelijkste weg kiezen: lekker laten zoals het is.

En op zo iemand ben jij verliefd? En voor welk meisje laat hij jou weer glashard zitten?
Oud 03-06-2003, 23:35
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
ja verliefdheid is dan op dat moment denkik toch wat belangrijker, je bent te naiëf om in te zien dat hij je waardeloos behandeld
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 10:41
Verwijderd
Lijkt mij niet zo moeilijk he, hem laten kiezen tussen jou of zijn huidige vriendin, je wordt namelijk een beetje aan het lijntje gehouden.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 11:08
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Syphon schreef op 04-06-2003 @ 11:41:
Lijkt mij niet zo moeilijk he, hem laten kiezen tussen jou of zijn huidige vriendin, je wordt namelijk een beetje aan het lijntje gehouden.
Je hebt helemaal gelijk, want op deze manier heeft ze er helemaal niets aan. Overigens adviseer ik je om niet met hem te zoenen terwijl hij al een vriendin heeft, maar dat is uiteraard een pure fatsoenskwestie.

Vraag aan hem wie hij nu echt leuker vindt en daarna weet je precies hoe je ervoor staat.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 11:21
Mark
Mark is offline
Je kan gewoon die vriendin opbellen en zeggen dat hij gek op jou is. Dan is het zo uit tussen die twee. Ik weet alleen niet of hij dan ook nog zo gek op jou is....

Gewoon aan hem de keuze laten, vraag alleen wel om duidelijkheid.

Succes!
Oud 04-06-2003, 14:00
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
okee.. HIJ HEEFT HET UITGEMAAKT
gister hehehehhe
en vandaag zijn we egt onafscheidelijk geweest.. *zucht*
Oud 04-06-2003, 14:08
ieneminie
ieneminie is offline
mwa niezo verstandig, straks ziet ie weer een ander leuk meisje en dumpt hij jou weer voor haar... volgens mij ist gewoon een lul, maarja daar moet je maar eerst zelf achterkomen heh
Ieneminie
Oud 04-06-2003, 14:12
Verwijderd
^

Dat wilde ik net zeggen!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 16:14
mrhanky
mrhanky is offline
het gevaar(een veel leuker/liever/knapper/lekkerder meisje) loert om het hoekje
Oud 04-06-2003, 18:03
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 04-06-2003 @ 17:14:
het gevaar(een veel leuker/liever/knapper/lekkerder meisje) loert om het hoekje
hoezo, ik vat m nie?
Oud 04-06-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
ieneminie schreef op 04-06-2003 @ 15:08:
mwa niezo verstandig, straks ziet ie weer een ander leuk meisje en dumpt hij jou weer voor haar... volgens mij ist gewoon een lul, maarja daar moet je maar eerst zelf achterkomen heh
Ieneminie
dat hoeft niet zo te zijn.. als hij al een tijd met dat andere meisje had, en hij al niet meer zoveel voor haar voelde dan kan hij best verliefd worden op een ander meisje.
I know, because i've been there
Veel plezier met hem missNMGN en geniet ervan!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 19:44
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 04-06-2003 @ 19:03:
hoezo, ik vat m nie?
Ik bedoel dus te zeggen dat je wel voorzichtig moet zijn. Want wat geeft jou de zekerheid dat hij niet hetzelfde doet met jou?
Zou wel lullig zijn, maar zou meer over hem zeggen dan over jou.
Dan ist gewoon zo-eentje die pakt wat ie pakken kan.
Oud 04-06-2003, 19:52
PardonMe
PardonMe is offline
nou het is nog al een makkelijke jongen dan.. zet zn vriendin aan de kant en papt meteen met jou aan..
Voor je het weet ziet hij een meisje dat hij nog leuker/knapper/liever vindt dan jou en dan is hij zo weer weg...
(zo komt dat een beetje op mij over althans)
Oud 04-06-2003, 20:57
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 04-06-2003 @ 20:52:
nou het is nog al een makkelijke jongen dan.. zet zn vriendin aan de kant en papt meteen met jou aan..
Voor je het weet ziet hij een meisje dat hij nog leuker/knapper/liever vindt dan jou en dan is hij zo weer weg...
(zo komt dat een beetje op mij over althans)
hj papt niet met mij aan.. we zijn goeie vrienden en hij kan nu gewoon met me omgaan zonder dat zijn Ex mij jaloers aankijkt. maar het is helemaal niet zo van 'de een gedumpt, op naar de volgende'
ja sjit, ik heb t denk ik verkeerd uitgelegd, want iedereen hier denkt dat hij zon player-geval is ofzo, maar dat is hij egt niet. hij heeft het uitgemaakt omdat hij nog niet over zijn ex heen was waar hij 2 jaar mee had.
Oud 04-06-2003, 21:12
PardonMe
PardonMe is offline
tja gut, ik weet er natuurlijk ook niet alles van. maar uit wat jij vertelde kwam het zo een beetje op mij over

Maar goed, als hij nog niet over zn ex heen was, waarom zou hij dat nu ineens wel zijn nu het uit is met zn vriendin...?
ik zou in ieder geval niet te hard van stapel lopen en het even rustig aan kijken..
Oud 04-06-2003, 21:15
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 04-06-2003 @ 22:12:
tja gut, ik weet er natuurlijk ook niet alles van. maar uit wat jij vertelde kwam het zo een beetje op mij over

Maar goed, als hij nog niet over zn ex heen was, waarom zou hij dat nu ineens wel zijn nu het uit is met zn vriendin...?
ik zou in ieder geval niet te hard van stapel lopen en het even rustig aan kijken..
daarom juist! Ik weet dat hij niert over haar heen is en daarom denk ik ook niet dat ik nu iets moet gaan proberen.. maarja drom vroeg ik ook in mijn intro'tje wak moet doen vrijdag als we samen uitgaan..
Oud 04-06-2003, 21:18
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
missNMGN schreef op 04-06-2003 @ 22:15:
daarom juist! Ik weet dat hij niert over haar heen is en daarom denk ik ook niet dat ik nu iets moet gaan proberen.. maarja drom vroeg ik ook in mijn intro'tje wak moet doen vrijdag als we samen uitgaan..
hehe ok.. *is beetje gaar* ik zou dus in ieder geval ff niks doen.. als hij het heeft uit gemaakt met zn vriendin omdat hij nog niet over zn ex was dan zou ik nu ff niks doen een tijdje afwachten..
Want dan zal hij die ene ex toch eerst een beetje uit zijn hoofd moeten hebben voor hij met iemand anders verder kan.
Oud 04-06-2003, 21:34
mrhanky
mrhanky is offline
Ik snap et nu na je nieuwe uitleg beter.

Ik denk dat je hem 'de' stap moet laten zetten. Ik snap dat het voor jou moeilijk is. Maar als hij wat met je wil en er aan toe is dan moet hij die stap zetten. Niet zo dat jij een stap zet, dat hij zoiets heeft van 'hmmzz, okeej' en dan na een tijdje zoiets heeft van 'ik was er toch niet zo aan toe.

Snappie btje? Je mag altijd maile met vrage hoor
je heb me adres
Oud 04-06-2003, 22:06
never mind
never mind is offline
hoeft nie

mensen maken het wel vaker voor iemand uit... Dan issie gewoon verliefd op iemand anders... dee mijn vriendje misschien ookwel een beetje voor mij
Oud 05-06-2003, 13:31
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
never mind schreef op 04-06-2003 @ 23:06:
hoeft nie

mensen maken het wel vaker voor iemand uit... Dan issie gewoon verliefd op iemand anders... dee mijn vriendje misschien ookwel een beetje voor mij
sorry, ik snap nie.. wat hoeft nie?
Oud 05-06-2003, 13:39
ieneminie
ieneminie is offline
Dus je vriendje heeft het uitgemaakt omdat hij nog nie over zn ex heen is??? huh??? en dan zeg je dat jullie op de dag dat hij het uitmaakte onafscheidelijk zijn geweest?? en dat jullie met zn tweeen al heel klef waren en alles deden behalve zoenen??
Ik snap niet? Heeft ie het nou voor jou uitgemaakt of omdat ie niet over zn ex heen was? Ik zou maar een beetje rustig aan doen als ik jou was en het een beetje aankijken!!
Oud 05-06-2003, 18:11
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
ieneminie schreef op 05-06-2003 @ 14:39:
Dus je vriendje heeft het uitgemaakt omdat hij nog nie over zn ex heen is??? huh??? en dan zeg je dat jullie op de dag dat hij het uitmaakte onafscheidelijk zijn geweest?? en dat jullie met zn tweeen al heel klef waren en alles deden behalve zoenen??
Ik snap niet? Heeft ie het nou voor jou uitgemaakt of omdat ie niet over zn ex heen was? Ik zou maar een beetje rustig aan doen als ik jou was en het een beetje aankijken!!
toen hij nog met zijn vorige vriendin had konden we niet veel met elkaar gezien worden omdat zij jaloers was (ze had wel dingen gehoord over ons samen op kamp) en nu kunnen we dus weer meer met elkaar gezien worden.
Oud 07-06-2003, 20:19
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Keej,
We zijn gister uit geweest en we zijnuiteindelijk in elkaars armpjes in slaap gevallen. Ik merkte dat zijn vrienden en broer me aan hem wilden koppelen (door opmerkingen) en dat hij het zelf ook van plan was. maar er is nix gebeurd.. nahja wel slim.
Reageren

Regels voor berichten