Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom is 't zo erg om ze om je arm te houden?
Je gaat toch ook niet zeiken als iemand een shirt van z'n favoriete band heeft? Dat doet de een ook om stoer te zijn, de ander om zijn respect te tonen voor de band, etc. etc. Lekker boeiend! Als je iemand al meteen beoordeelt omwille de bandjes die om zijn of haar pols hangen ben je niet goed bezig...
|
Verwijderd
|
Die van Bizarre 2002 en Pukkelpop 2002 heb ik wel ff omgehouden maar die zaten zo los dat ik ze er gewoon als armband af kon halen. Die kan ik dus altijd nog om doen als ik daar de behoefte toe zou hebben
![]() Die van werchter 2003 zit gewoon strak en ach ik laat hem nog wel ff zitten, maar hij begint al irritant te worden, hij moest om mn linkerhand van die vrouw daar,en daar zit ook altijd mn horloge en ik schrijf ermee. Ik vind het best zonde dat ik hem door moet knippen, zo heb je er al helemáál niks meer aan, maar ja. Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 20:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik heb er vier om: Lowlands 2001, 2002, Werchter 2002 en Pinkpop 2003 (plastic en papieren knip ik af) waarom? - het is een aandenken - het is een 'sieraad' of 'accesoire' - waarom zouden ze minder goed zijn dan armbandjes uit de winkel? - ze hebben me &&^$@#* 100 euri per stuk gekost, dat gooi je niet zomaar weg! ![]() - het is soms een leuk gespreksonderwerp in de trein of cafe; (waarom mag ik een zonbruin gekleurd iemand wel vragen of ie op vakantie is geweest en iemand niet aanspreken op zn armbandje?) ik snap het probleem ook niet: miljoenen mensen lopen met voetbalshirts, bandshirts, r'n'b/hiphop gouden kettingen, patches, enz rond voor hun hobby je kunt wel over elk merkje op kleding gaan zeuren waarom draag je een wit t-shirt met adidas merkje als zeeman ook witte t-shirts verkoopt? en zo dusch... |
![]() |
|
ik heb alleen m'n Werchter 2003 bandje nog om. Jammer dat ie van zo'n meiske om je linkerhand moest. Echt achterlijk iedereen liep met dat ding om zijn rechterhand maar ik moest hem van haar om mijn linkerhand
![]() maarja hij zit zo dat ik er geen last van heb, dus ik laat hem nog ff zitten.
||
Citaat:
|
![]() |
kheb er drie om nu
waldrock 2002 wacken 2002 graspop 2003 (waldrockbandje van 2001 zit te los ![]() en wordt binnenkort 4 en ik doe ze nie af want het zit me niet in de weg en als ik op school zit en heb zoiets van blurrgh dan geven die bandjes toch weer een goed gevoel ![]() zovan naast dit boring leven is het in de zomervakantie weer zeer prettig leven Laatst gewijzigd op 14-07-2003 om 21:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dat heeft niet zozeer te maken met die bandjes als wel met het feit dat NIEMAND gelooft dat op 26 april 2004 de aarde overgenomen zal worden door aliens die ons 20.000 jaar geleden op aarde hebben uitgezet. vanaf 26/04/2004 zullen ze ons gebruiken om hun voedseltekorten te compenseren; die ontstaan zijn nadat hun kleine planeet in het Centauri A stelsel door een meteoriet werd getroffen die 75% van het leven vernietigde en een rookwolk veroorzaakte die hun zonlicht tegenhoudt (waardoor planten en dieren niet verder kunnen leven). door hun geavanceerde technologien hebben ze deze inslag ruim 32.000 jaar geleden kunnen voorspellen, waarna ze tijd hadden om de eerste mensen te kweken en in een sonde naar een leefbare planeet konden sturen. de afgelopen 20.000 jaar heeft dit "voedsel" tijd gehad om van de oorspronkelijke 28 exemplaren uit te groeien tot 6miljard; en hebben de 'aliens' tijd gehad om hun hele bevolking in ruimteschepen te mobiliseren... DAAROM ben ik in therapie, niet vanwege de bandjes |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Polsbandjes : Fight Endure Live... Imke_BF | 15 | 04-05-2005 12:34 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Elektrostatische Ontlading Someboy | 22 | 17-01-2005 21:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Abdul-Jabbar van de Ven wenst Wilders dood Verwijderd | 483 | 02-12-2004 20:18 | |
Lifestyle |
polsbandjes Verwijderd | 84 | 12-08-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Polsbandjes, fout of niet? Dizzee Rascal | 79 | 12-05-2004 17:00 |