Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In Amerika worden zwarten systematisch achtergesteld, ook nu nog. En dat is historisch gegroeid met slavernij. Het is niets meer dan normaal dat het wordt rechtgetrokken. En Che Guevara, de echte Che zou voor je schamen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
positieve discriminatie??
ik vind dit niet echt positief hoor. als je dus een kleurtje heb, krijg je bij deze toetsen extra punten. alsof je dan dommer ben. het is inderdaad ook niet eerlijk tegenover mensen die dus niet behoren tot een etnische minderheid. deze moeten dus meer presteren.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh dude, ik ben absoluut niet drogredenen aan het verzinnen. Ik beschouw mezelf als gematigd links, omdat ik gewoon meen dat in heel veel situaties de 'linkse' oplossing objectief voor de meeste mensen de grootste hoeveelheid geluk zou opleveren, mits goed geïmplementeerd. Ik ben dus niet links uit idealen, maar pragmatisch. |
![]() |
|
Positieve Discriminatie MOET bestaan!
Bijvoorbeeld de verenigde staten. afro-amerikanen zijn jaren lang vernederd en minderwaardig gebruikt. de meesten wonen in krotten en hebben een slechte toekomst. De amerikaanse regering is daar de schuldige van... ik vind dat de vs nu de afro-amerikanen wel positief moet discrimineren.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
positieve discriminatie oesterpoester | 10 | 05-02-2006 20:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Overvaller komt om na achtervolging door slachtoffer number9 | 500 | 19-01-2005 16:08 | |
Psychologie |
menselijke reactie op discriminatie penelopie | 35 | 10-04-2004 08:42 | |
Positieve discriminatie Soffl | 60 | 28-12-2003 17:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vrouwendiscriminatie (positief) hendrikwijnja | 54 | 04-11-2003 14:41 | |
positieve discriminatie Nyrvana | 21 | 26-01-2003 18:38 |