Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2003, 16:27
carla-tje
carla-tje is offline
M'n vriend heeft het ook al wel 'ns gevraagd, niet omdat ie het anders niet merkt, maar gewoon omdat ie het geil vindt ofzo... ik ben toen niet verder gekomen dan een grommende "jaaaaaaa"... het is echt moeilijk om te spreken als je bijna zover bent!
Oud 31-07-2003, 17:55
Verwijderd
Toevallig had ik het er over met mijn vriend toen we voor de laatste keer sex hadden (voor hij wegging). Ik ben nogal gesloten over dat soort dingen, en hij wilde weten wat ik lekker(der) vond, en of ik al bijna klaarkwam etc.. Hij vraagt me niet: ben je al klaargekomen (alsof tie dat niet aan me merkt {niet dat ik geluid produceer, ben muisstil, maar aan mn bewgingen merkt ie dat wel}) , maar hij vraagt: mis ik iets? Op die vraag durf ik veel makkelijker antwoord te geven, en ik zei dus ook vaak die laatste keer: nee, je hebt nog nix gemist, want dat durf ik wel uit mezelf te zeggen...

Beetje vreemd, maar ik voel me er 'veiliger' , prettiger bij, en mn vriend weet waar hij aan toe is!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 18:50
R
R is offline
Ik hoef het echt niet aantekondigen, ze merkt het altijd zelf
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 31-07-2003 @ 11:21:
hij is 23, jij bent 17. ff shh jij wordt ook nog wel ooit volwassen hopelijk.
Offtopic:
Volwassen, Chrystal Method, is overigens nogal een relatief begrip. Ik ben dan nog wel niet meerderjarig, maar ik ben wel redelijk intelligent.
Maar wat heeft leeftijd hiermee te maken? Goed, als ik nou 13 was... maar 17 en 23 ligt heus - voor zover ik mijn en zijn denkniveau kan inschatten - niet zover uit elkaar. En nee, Chimera, dat is absoluut niet beledigend bedoelt.

Waarom word je hier op dit forum nog stééds afgerekend op je leeftijd? Ik word er doodmoe van.

[ontopic]
Ik zeg het altijd wel, en mn vriend ook. Ik vind het wel makkelijk - dan weet ik waar ik aan toe ben wat hem betreft.
[/ontopic]
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:51
metalgirl
metalgirl is offline
Als hij me neukt zegt ie nooit als ie komt. Dat merk ik wel (steeds sneller stoten en dan het kloppen van zijn piemel). Als ik hem pijp geeftie het wel aan (Gewoon "Ik kooom..."), als het sperma recht in je keel schiet is dat zeker geen pretje.

Ik zeg altijd wanneer ik kom. Onbewust ofzo. Of gewoonte.
Oud 31-07-2003, 22:37
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 31-07-2003 @ 22:30:
Offtopic: Waarom word je hier op dit forum nog stééds afgerekend op je leeftijd? Ik word er doodmoe van.
Offtopic: Heel simpel: omdat er altijd mensen zullen zijn die om wat voor reden dan ook iets moeten hebben om zich druk over te maken.
*maar ach, het stelt mij in ieder geval in staat om dat soort vooroordelen te lijf te kunnen gaan, want vooroordelen zijn er per slot van rekening om te worden bestreden*
Oud 02-08-2003, 16:17
Esmée
Esmée is offline
Soms zeg je dat automatisch wel, maar je voelt toch ook wel van elkaar wanneer de ander gaat komen... vind het in elk geval niet extra geil of zo als het wordt uitgesproken, mn vriendje ook niet voor zover ik weet...
Oud 02-08-2003, 16:41
Verwijderd
Ik zeg het meestal wel... omdat ik het fijn vind om te zeggen en hij om te horen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 17:31
alanis
alanis is offline
Nee, dat lijkt me echt verschrikkelijk niet geil en ook genant. Hij merkt het zelf wel, zoiets noem je op elkaar ingespeeld zijn...ik hoef mijn vriend echt niet te vertellen dat ik kom, want dat voelt hij aan, en omgekeerd ook. Dat ge- ik- kom hoeft echt niet van mij...zou alleen maar mijn concentratie kwijtraken enzo.
Oud 03-08-2003, 17:48
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
vind het juist supergeil als een jongen dat zegt
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:02
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 03-08-2003 @ 18:48:
vind het juist supergeil als een jongen dat zegt
me 2 en om 1 of andere rede liet ik t ook altijd ff weten
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 02:15
Verwijderd
eh hij zegt niks, hij pakt gewoon mijn hand weg, en als dat niet het geval is valt het wel te merken. en ik, ik zeg niks. (merkt hij ook wel)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 13:13
Kali
Kali is offline
Hij vraagt het niet en hij zegt het zelf duseuh, maar vind er niet echt iets opwindends aan, kreunen en hijgen zijnn voldoende ...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten