Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een keertje 25 gulden gevonden toen ik samen met een vriendinnetje een ijsje ging halen. Daar hebben we het ijsje van betaald en de rest hebben we verdeeld.
Toen ik een keertje naar huisfietste en ik kwam bij pabo/acta/aardbei toen zag ik een pinpas op de grond waaien.. Maar de persoon kon ik niet ontcijferen. Dus toen heb ik hem naar de politie gehad (die zit naast pabo/acta/aardbei dus dat is makkelijk ![]() Tis dus over mezelf niet echt duidelijk.. De ene keer breng k het wel terug en de andere keer niet... Tverschilt heel erg.. Maar meestal breng ik portomonees enzo wel terug .. kben zelf ook altijd heel blij als de mijne gevonden is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoogstwaarschijnlijk zit er wel een kaartje met een naam in, zodat ik contact kan opnemen met de eigenaar en alles terug kan geven. Natuurlijk met alle geld erin, ik ben geen dief.
Als er geen adresgegevens inzitten neem ik contact op met de politie, maar hou ik de portefeuille wel zelf onder me, dit om te voorkomen dat hij ergens in een achterafhokje verdwijnt als niemand zich bij de politie meldt als eigenaar. Valt me trouwens tegen hoeveel mensen hier het geld zouden houden onder het mom van vindersloon. Dat is gewoon diefstal, for the record, en het is asociaal. Je zou zelf ook niet willen dat dat gebeurde, stelletje egoïstische klojo's. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik zou het nooit naar de politie brengen. Die proberen namelijk de eigenaar niet te vinden, die wachten totdat de eigenaar hem komt ophalen en dat kan hij niet als er geen ID van hem in zit.
Dus als er een adres inzit, zou ik altijd even de portemonnee gaan brengen, zo niet, dan ga ik die avond eens lekker uit met een paar vrienden. Misschien wel op mijn kosten ![]()
||
Citaat:
|
Als er een adres in zit breng ik hem terug, anders hmz geef ik het aan bij de politie.
Ik ben vorige maand bestolen, identiteitskaart kwijt, geld kwijt, pinpas kwijt, alle belangrijke passen eigenlijk. Het is een heel gedoe om dat opnieuw te krijgen. Ik moet nu tot eind oktober wachten vooraleer ik een nieuwe identiteitskaart krijg en daar moet ik dan ook nog es 8 euro voor betalen, voor mijn andere passen net hetzelfde. Ik was overigens al 200 euro kwijt (ik had net geld afgehaald omdat ik nog boodschappen moest doen en een paar dingen moest gaan betalen ![]()
|
![]() |
M'n buurman heeft vorige week z'n portemonnee verloren.
Pinpassen inclusief pincodes (niet echt slim ![]() 2000 euro contant Creditcard met opnamelimiet van € 25.000,- Gisteren teruggevonden in de brievenbus zonder afzender. Alles zat er nog in, en hij had geen enkele kaart geblokkeerd. Dat was niet echt slim van hem... Maar gelukkig zijn er nog wel eerlijke mensen.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarreh... 't is me nog nooit gebeurd, maar als ik een portomonnee zou vinden zou ik hem terugbrengen naar de eigenaar, of bij de politie afleveren als ik niet achter de eigenaar kan komen. Lijkt me logisch. ![]()
|
ik heb nog nooit een portemonee gevonden, wel kwijtgeraakt. De man heeft toen gebeld en ik ben de portemonee op gaan halen, Ik was echt heel blij dat hij hem teruggegeven heeft. ik zou dat ik dat zelf ook doen. Ik heb hem geen 'vindersloon' gegeven want er zat maar weinig geld in en bovendien was hij een oude rijke man en ik maar een arm klein meisje...
Los geld vinden is een ander verhaal, dat hou ik gewoon. De eigenaar is toch niet meer te achterhalen. Ik heb eens een briefje van 10 gulden gevonden, vond ik best leuk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Geld (en looks) maakt niet gelukkig!?! Verwijderd | 99 | 15-09-2008 00:07 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete geld mickie56 | 18 | 15-05-2007 07:21 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen via Paypal ,Werkt ECHT!!! MoneyMaker | 3 | 02-02-2007 07:46 | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 |