Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2003, 22:43
Vork
Vork is offline
idd, Spawn is nog de enigste die er misschien wel bij 'past'

maar ach, zolang de rest van et spel maar heerst, en dat zal vast wel

maar hij ligt dus al in de winkel voor de PS2?
Oud 23-09-2003, 23:17
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Spawn kickt gewoon ass .

En link is juist een overpowered character geworden die in veel toernooien niet gebruikt mag worden omdat ie door zn bow veel te makkelijk cheap kan winnen.
Oud 24-09-2003, 13:06
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Link is cool. Ik ben al een fan van de zelda-games sinds het eerste uur en alleen zijn aanwezigheid is voor mij een reden om dit spel te kopen. Jammer alleen dat ik nooit met Spawn zal kunnen spelen want die film vond ik ook wel vet.
Oud 24-09-2003, 16:05
Verwijderd
Ik heb hem heel kort ff gespeeld.
De vorige die ik gespeeld had was Sould Blade op de Ps1.

Kheb maar ff snel 1 keer de arcade uitgespeeld en baalde flink van het eind. Een slap lulverhaaltje van 3 simpele plaatjes.

In Soul Blade had je geloof in de storymode een eindeverhaaltje waar meer aan gedaan was en bij de arcade mode had je een ingame graphic filmpje waarbij je een bepaalde knop of knoppen in moest voeren op een bepaald moment voor een andere uitkomst.

De mogelijkheid van het breken van het wapen mis ik enorm

En kun je nu nog steeds zo´n asociaal soul edge attack uitvoeren eigelijk?

Zoals ik al zei, ik heb hem ff kort gedaan, dus als iemand mij wil melden dat er wel degelijk een storymode of een mode met filmpjes inzit gaarne het hier te plaatsen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 17:34
Rareware
Rareware is offline
Filmpjes aan het eind van de arcade zijn er volgens mij niet. Maar volgens mij zijn er wel filmpjes voor ieder zijn destiny battle.

Ik denk dat jij met soul edge attack de Soul Charge bedoeld. Dat je je wapen oplaad en dat de aanval dan unblockable is + extra damage aan het lvl van je Soul Charge.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:00
ABrules
ABrules is offline
Jezus hoezo fucked... ik ga vandaag kijken in de winkel hebben ze alleen maar voor PS2 en Xbox... morgen voor de GC ,zuur gewoon...
valt me best op dat hier best veel cubebezitters zijn... hoewel iedereen allemaal maar zegt dat die zo slecht gaat... hoewel de line-up wel wat beter kan... maar kerst komt eraan dus wordt mooi hoor
Oud 25-09-2003, 14:48
Rareware
Rareware is offline
Citaat:
ABrules schreef op 25-09-2003 @ 15:00:
Jezus hoezo fucked... ik ga vandaag kijken in de winkel hebben ze alleen maar voor PS2 en Xbox... morgen voor de GC ,zuur gewoon...
valt me best op dat hier best veel cubebezitters zijn... hoewel iedereen allemaal maar zegt dat die zo slecht gaat... hoewel de line-up wel wat beter kan... maar kerst komt eraan dus wordt mooi hoor
Ja man dat had ik ook. Alleen wisten ze nog niet eens zeker of ze morgen de GC versie zouden krijgen. *keeps his fingers crossed* 4 winkels gevraagd en geen 1 wist het zeker.
Nou ja, morgen na schooltijd maar weer is even langs winkels gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:10
ABrules
ABrules is offline
mja... nou ja heb morgen hele dag vrij... maar ja ze moeten allemaal nog op hun lading wachten ofzo... tja... gedoe allemaal... maar ja doe je weinig aan... denk dat ik vroeg in de avond ga... is toch koopavond...
Oud 25-09-2003, 19:41
reuffneck32
reuffneck32 is offline
voor de gamecube is ook nog niet uit.....
> Soulcalibur II Fighting 26-Sep-2003

@ tothegame.com

tsja...heel gek dat ze hem dan nog niet hebben
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:10
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Wat mij een beetje verbaasd is dat veel mensen het hier kennelijk bij traditionele winkels kopen. Internet winkels zijn veel goedkoper.
Oud 25-09-2003, 20:22
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ja, maar in een gewone winkel heb je hem eerder, en met minder risico.
Oud 25-09-2003, 21:02
Rareware
Rareware is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 25-09-2003 @ 20:41:
voor de gamecube is ook nog niet uit.....
> Soulcalibur II Fighting 26-Sep-2003

@ tothegame.com

tsja...heel gek dat ze hem dan nog niet hebben
Volgens mij is de release van alle 3 de versies 26-09-03 hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:11
reuffneck32
reuffneck32 is offline
dan houd nintendo zich er aan , nah..volgens mij was gamecube tikkeltje later?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:19
Rareware
Rareware is offline
Citaat:
domdomdom schreef op 25-09-2003 @ 22:11:
dan houd nintendo zich er aan , nah..volgens mij was gamecube tikkeltje later?
Nee hoor, morgen moet ie te koop zijn.

http://www.gamefaqs.com/console/game...ata/12787.html
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 22:15
ABrules
ABrules is offline
ja... officieel komt ie morgen uit... maar iig... voor de PS2 en Xbox lagen ze hier al in de winkels... die zouden ook pas morgen uit morgen komen... Nintendo is gewoon braaf
Oud 25-09-2003, 22:49
Rareware
Rareware is offline
Citaat:
ABrules schreef op 25-09-2003 @ 23:15:
ja... officieel komt ie morgen uit... maar iig... voor de PS2 en Xbox lagen ze hier al in de winkels... die zouden ook pas morgen uit morgen komen... Nintendo is gewoon braaf
Soms iets te braaf. PS2 versie lag dinsdag al in de winkels,maarja hopelijk dat ik hem dit weekend kan kopen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 23:01
iRoy
iRoy is offline
Ik heb de Xbox versie vandaag binnengekregen via Bol.com! Kheb het ff gespeeld, maar Star Wars KotoR is toch net ff wat boeiender =P
Oud 26-09-2003, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Rareware schreef op 24-09-2003 @ 18:34:
Filmpjes aan het eind van de arcade zijn er volgens mij niet. Maar volgens mij zijn er wel filmpjes voor ieder zijn destiny battle.

Ik denk dat jij met soul edge attack de Soul Charge bedoeld. Dat je je wapen oplaad en dat de aanval dan unblockable is + extra damage aan het lvl van je Soul Charge.
Nee, in soul Blade had je een echte aanval die begon met de slagen en trap knoppen en dan nog een move. Was wel te blocken, maar ijzersterk. Daar hadden ze ook een no-defence attack net als hier.

Die destinybattles vind ik btw zeer loos
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:32
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Nightmare is cool!!!!
Oud 26-09-2003, 20:59
$@nd€r $@l@m@nd€r
Ik had de GC versie gepreordered bij een i-net winkel, en ik had het vanmiddag. Tot zover was het vooral een beetje buttunsmashen, maar ik zal het nog moeten leren. De moveslists zijn echt ontieglijk groot. Van Mortal kombat 5 kon ik alle combo's van een karakter al niet onthouden, maar dit slaat echt alles. Na een tijdje spelen is Taki mijn favoriet, die is snel. Wel jammer dat er geen mogelijkeheid is om als player 1 bijvoorbeeld het player 2 kostuum van een karakter te kiezen. De 1 player kostuums van mitsurugi en Ivy zien er wel behoorlijk beter uit dan hun player 2 kostuums.

Maar voorzover ik het gespeeld heb, het spel ownt echt zwaar.
Oud 27-09-2003, 10:51
Rioto
heb em gisteren gekocht .. en hell yeah het speelt goed!
alleen vind ik spawn tegen vallen maar dat mag de pret niet drukken
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 16:10
Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 26-09-2003 @ 21:32:
Nightmare is cool!!!!
Juh, mijn favo character. Heb het spel nu bijna helemaal uitgespeeld, moet nog een paar costumes en paar levels. Bijna alle wapens nu. Echt zo verslavend, ik ga nu maar weer verder denk ik.
Oud 27-09-2003, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 26-09-2003 @ 21:32:
Nightmare is cool!!!!
Nightmare/Siegfried is gewoon een neppe Cloud clone

Check dat zwaard maar, precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 18:58
Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
Morridin schreef op 27-09-2003 @ 19:31:
Nightmare/Siegfried is gewoon een neppe Cloud clone

Check dat zwaard maar, precies hetzelfde
Bla bla... Soul Edge stamt uit '96, Soul Calibur uit '99 en daar deed Siegfried al in mee (beide delen). En FF7 komt ook uit '99 ofzo, dus denk dat het eerder andersom is.
Oud 27-09-2003, 19:04
BendeBen
BendeBen is offline
geef mij Yunsung maar

K -> -> -> A B move ownt
en zn throws zijn ook zwaar de bom (A+G throw aan de rand = een slamdunk het gat in )

en A+G rechts (of links) van je oppo is ook strak
ff dat zwaard door je oppo heen stampen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Norfair schreef op 27-09-2003 @ 19:58:
Bla bla... Soul Edge stamt uit '96, Soul Calibur uit '99 en daar deed Siegfried al in mee (beide delen). En FF7 komt ook uit '99 ofzo, dus denk dat het eerder andersom is.
Ff7 uit 97

Zou idd best kunnen dat cloud van siegfried gejat is...

Maar cloud is dé man
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 11:02
Skullkid
Skullkid is offline
Als ik nog geld over heb ga ik hem halen voor de GC.
SS Bros. Melee is natuurlijk de ultimate multiplayer fighting game, maar dit is de iets extremere 1 vs. 1 shit.

Link in een Namco vechtspel? Stoer...
Oud 28-09-2003, 11:59
Rareware
Rareware is offline
Ik heb hem vrijdag ook gekocht vandaar dat ik 2 dagen niet heb gepost. Heb arcade met alle char's al uitgespeeld en WMM een keer. Ben nu bezig om nog 5 costums te halen, en nog een stuk of 10 wapens. En dan ga ik maar is naar Extra WMM.
Mijn top 3 van nu is:
Ivy, Criminal Symphony, During Whip, 3 7 6 2 3 1 A+K Tofste grab in het spel.
Maxi: omdat ie zo lekker snel is met zijn nunchaku.
Yoshimitsu: zijn turning suicide is zo leuk als je tegen een vriend speelt die het niet verwacht. 66 A+K
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 13:01
Verwijderd
Best wel lullig eigelijk, de PS2 bezitters krijgen 2 lui van hun console
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 13:49
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Lullig idd, want die opa is zooooveel cooler dan spawn of link . *grin*

Ik heb hem nu sinds woensdag voor de xbox en het is echt geniaal gewoon, geen andere woorden voor . Ben ergens begin lvl 80 in de weapon master mode, heb bijna alle wapens, alle bonuscostuums en ik moet nog 3 arcade endings halen en dan is het op naar de survival mode .
Oud 28-09-2003, 14:03
Guybrush
Guybrush is offline
Die opa de coolste? Minst coolste character juist, wat een cheapo zeg. PS2 versie zuigt op alle fronten vind ik. Xbox en GC zijn gewoon de coolste versies, das een feit.

Heb nu die Weapon mode allebei de keren uitgespeeld, en heb ook "alle" costumes gekocht. Echter, heb ik nog niet voor iedereen een extra costume, dus ik denk dat ik nog wat mis. Heb ook nog niet alle wapens, mis nog een paar 'joke weapons' (alle normale wapens heb ik al wel). Echt vet verslavend om dat te sparen.

Ben nu bezig Arcade met iedereen uit te spelen, schiet niet echt op... ben heel slecht met al die mannetjes, behalve met m'n favo's dan (maar daarmee heb ik het al vaak uitgespeeld).

Wat is btw jullie time attack record? Ik deed het de 1e keer best snel en had een record van 3"16. Maar kan nog sneller, dat weet ik zeker.
Oud 28-09-2003, 14:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Norfair schreef op 28-09-2003 @ 15:03:
Die opa de coolste? Minst coolste character juist, wat een cheapo zeg. PS2 versie zuigt op alle fronten vind ik. Xbox en GC zijn gewoon de coolste versies, das een feit.
Dat was sarcasme .
Oud 29-09-2003, 15:08
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Heb ook nog niet alle wapens, mis nog een paar 'joke weapons' (alle normale wapens heb ik al wel). Echt vet verslavend om dat te sparen.

Wat zijn 'joke weapons'?
Oud 29-09-2003, 15:47
Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 29-09-2003 @ 16:08:
Wat zijn 'joke weapons'?
Van die onzinnige wapens waar elke character er eentje van heeft, bijv:

Mitsurugi - souvenir
Nightmare - riem om mee te roeien
Link - visnetje

Echt vet triest.
Oud 29-09-2003, 15:56
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Norfair schreef op 29-09-2003 @ 16:47:
Van die onzinnige wapens waar elke character er eentje van heeft, bijv:

Mitsurugi - souvenir
Nightmare - riem om mee te roeien
Link - visnetje

Echt vet triest.
Oh lache. Dat visnetje van Link kom uit Legend of Zelda: A Link to the Past. Daar heeft hij dat ook om feeen mee te vangen.

Weet iemand trouwens of Link ook gebruik kan maken van het Biggoron Sword? DAT is pas een cool wapen.
Oud 29-09-2003, 20:32
Rareware
Rareware is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 29-09-2003 @ 16:56:
[Weet iemand trouwens of Link ook gebruik kan maken van het Biggoron Sword? DAT is pas een cool wapen. [/B]
Ja hij kan dit zwaard krijgen, het is alleen leuk om een keer lomp mee te gaan slaan maar meer ook niet. Als de hp drain niet op dit zwaard zat dan kon die nog wel is goed zijn, maar je verliest te veel hp per slag als je hem gebruikt. Geef mij zijn great fairy sword maar met fijne hp regen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 22:05
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Rareware schreef op 29-09-2003 @ 21:32:
Ja hij kan dit zwaard krijgen, het is alleen leuk om een keer lomp mee te gaan slaan maar meer ook niet. Als de hp drain niet op dit zwaard zat dan kon die nog wel is goed zijn, maar je verliest te veel hp per slag als je hem gebruikt. Geef mij zijn great fairy sword maar met fijne hp regen.
Dat soort wapens vergen gewoon taktiek en zijn als je goed bent heel goed.
Oud 29-09-2003, 22:16
SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
Morridin schreef op 28-09-2003 @ 14:01:
Best wel lullig eigelijk, de PS2 bezitters krijgen 2 lui van hun console
hoe bedoel je 2??
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 22:33
Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
SQUARE schreef op 29-09-2003 @ 23:16:
hoe bedoel je 2??
Yoshimitsu is ook een Tekken/Namco figuurtje.
Oud 30-09-2003, 09:46
Stevill
Stevill is offline
*heeft eindelijk ook*

Hij ziet dr wel erg c00l uit wel iets meer van verwacht maar goed verder vind ik het begin wel overdreven makkelijk tegenstanders kun je letterlijk beaten door te button bashen, de weapons hebben wel erg vette eigenschappen dit keer.
Oud 30-09-2003, 11:24
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Rareware schreef op 29-09-2003 @ 21:32:
Geef mij zijn great fairy sword maar met fijne hp regen.
Dat zit er ook in? Die van Majora's Mask? Dat vind ik ook een vet wapen....
Oud 30-09-2003, 14:26
Verwijderd
Ik vind het btw wel jammer dat de wapens geen stats hebben zoals in Soul Blade. Voor allerlei dingen punten(plus dat ze konden breken en dan moest je gewoon slaan en schoppen) Plus dat je toen ook best handige wapens had die bijvoorbeeld het wapen van de tegenstander eerder breken. Lifesucking en lifegiving zitten er gloof ik nog wel in(toch?).

SB had ook wapens die echt heersch waren . Voor Rock bijvoorbeeld gewoon een groot stuk steen aan een achterlijke stuk paal ^^.

Of Hwang met zijn onzichtbare zwaard van ruim 2 meter ~~
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 14:56
tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 23-09-2003 @ 09:54:
Lol. Hier is het bijna 15 euro goedkoper. Bart Smit en Free Record shop zijn veel te duur.
ik weet niet hoe '' goed '' je kan tellen maar dat lijkt me eerder 10€

lol
Oud 30-09-2003, 17:49
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 30-09-2003 @ 15:26:
Ik vind het btw wel jammer dat de wapens geen stats hebben zoals in Soul Blade. Voor allerlei dingen punten(plus dat ze konden breken en dan moest je gewoon slaan en schoppen) Plus dat je toen ook best handige wapens had die bijvoorbeeld het wapen van de tegenstander eerder breken. Lifesucking en lifegiving zitten er gloof ik nog wel in(toch?).

SB had ook wapens die echt heersch waren . Voor Rock bijvoorbeeld gewoon een groot stuk steen aan een achterlijke stuk paal ^^.

Of Hwang met zijn onzichtbare zwaard van ruim 2 meter ~~
De wapens hebben nog wel stats, je kan ze alleen niet meer zien. En er zijn zelfs meer mods voor wapens dan er eerst waren, en ook het onzichtbare zwaard zit er weer in . Dus iets beter je huiswerk doen jongeman .
Oud 30-09-2003, 21:41
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Die stats zeggen niets.
Je moet gewoon een zwaard pakken in een gewone single match waar niet te veel vanaf hangt, en als de tegenstander snel gekillt is, dan neem je dat wapen mee op toernooi
Oud 30-09-2003, 22:01
$@nd€r $@l@m@nd€r
Hoe kan je eigenlijk de wapens die je in de weapon master mode krijgt gebruiken in gewone VS battles?
Oud 30-09-2003, 22:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 30-09-2003 @ 22:41:
Die stats zeggen niets.
Je moet gewoon een zwaard pakken in een gewone single match waar niet te veel vanaf hangt, en als de tegenstander snel gekillt is, dan neem je dat wapen mee op toernooi
Die stats zeggen juist alles .
Oud 01-10-2003, 08:11
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 30-09-2003 @ 23:01:
Hoe kan je eigenlijk de wapens die je in de weapon master mode krijgt gebruiken in gewone VS battles?
Dan moet je extra Vs mode unlocken
Oud 01-10-2003, 11:08
Verwijderd
Wel leuk spelletje hoor, haalt het niet bij DOA3 maar aardig tijdverdrijf
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 11:25
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 01-10-2003 @ 12:08:
Wel leuk spelletje hoor, haalt het niet bij DOA3 maar aardig tijdverdrijf
Dit is duidelijk een geval van "ieder zijn wansmaak" .
Reageren

Regels voor berichten