Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 12:16
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 30-09-2003 @ 18:49:
De wapens hebben nog wel stats, je kan ze alleen niet meer zien. En er zijn zelfs meer mods voor wapens dan er eerst waren, en ook het onzichtbare zwaard zit er weer in . Dus iets beter je huiswerk doen jongeman .
Mja, ik heb het ook niet zo vol gespeeld ouwe vent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2003, 12:23
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 30-09-2003 @ 23:02:
Die stats zeggen juist alles .
Ik kijk daar nooit na, ook al zit dat er wel op. Je moet gewoon ontdekken met welk zwaard je ze het snelst dood hebt.
Dat is veel cooler.
Oud 01-10-2003, 13:30
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 01-10-2003 @ 13:23:
Ik kijk daar nooit na, ook al zit dat er wel op. Je moet gewoon ontdekken met welk zwaard je ze het snelst dood hebt.
Dat is veel cooler.
verschilt natuurlijk enorm per tegenstander vandaar dat de stats toch wel vrij handig zijn.
Oud 01-10-2003, 16:18
Skullkid
Skullkid is offline
Ik hoor zoveel goeds over dit spel dat ik 'm maar gekocht heb en hij OWNT (duh)
Oud 01-10-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 01-10-2003 @ 12:25:
Dit is duidelijk een geval van "ieder zijn wansmaak" .
Sommige mensen fluisteren zelfs dat 2d spellen heel erg leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 18:35
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Norfair schreef op 28-09-2003 @ 15:03:

Wat is btw jullie time attack record? Ik deed het de 1e keer best snel en had een record van 3"16. Maar kan nog sneller, dat weet ik zeker.
Vanmiddag voor het eerst geprobeert 2,26
Oud 01-10-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 01-10-2003 @ 19:21:
Pff, ik zeg het gewoon hard op

Guilty GearX2 pwned SC2 flink imho
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 21:10
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 01-10-2003 @ 09:11:
Dan moet je extra Vs mode unlocken
Bedankt.
Oud 01-10-2003, 21:37
Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 01-10-2003 @ 19:35:
Vanmiddag voor het eerst geprobeert 2,26
Oud 01-10-2003, 21:55
S
S is offline
Ik heb em nu nog in lening, morgen ga ik 'em kopen. Hijs zeker vet .
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 22:14
Stevill
Stevill is offline
die filmpjes tussendoor beginnen wel een beetje irri te worden, zo gebruik je de startknop nooit en zo tig keer achtereenvolgens
Oud 02-10-2003, 11:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 01-10-2003 @ 19:21:
Klopt en daar ben ik er duidelijk een van . Maar DOA3 beter dan SC2? Neuh dat zeker niet .
Oud 02-10-2003, 11:44
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 02-10-2003 @ 12:41:
Klopt en daar ben ik er duidelijk een van . Maar DOA3 beter dan SC2? Neuh dat zeker niet .
wedden?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 12:41
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 02-10-2003 @ 12:41:
Idd
Oud 02-10-2003, 13:54
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 01-10-2003 @ 14:30:
verschilt natuurlijk enorm per tegenstander vandaar dat de stats toch wel vrij handig zijn.
Dat is waar. Grote lompe zwaarden werken niet bij een snelle pezige jongen maar wel bij een supersterke slomerik.
Oud 02-10-2003, 15:16
Verwijderd
Ik vind helaas de Practice mode niks

In FV4evolution had je verschillende trainingsmodes waarbij je gewoon eclke move na elkaar kan trainen(bovenin staat de move in beeld en als je hem goed doet ga je naar de volgende).
Persoonlijk vind ik dat een veel fijnere manier om een character te leren kennen dan al die moves aflezen.
(nogmaals, als die er wel inzit, maar ik hem nog niet unlocked heb, gaarne het mij te melden )

Klein vraagje nog over de Weapon mode:
Ik zit nu in stage5(of ik vergis me en het is 6) In een stage waarbij je door een doolhof heen moet en dan steeds weer lui verslaan.(De 3e van dat soort die er in zit geloof ik). Bij de laatste moet je er 2 verslaan. 1 binnen 9 seconden en 1 binnen 2 seconden . Die eerste lukt wel, maar hoe moet de 2e? een 1hitkill ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 16:26
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morridin schreef op 02-10-2003 @ 16:16:
Klein vraagje nog over de Weapon mode:
Ik zit nu in stage5(of ik vergis me en het is 6) In een stage waarbij je door een doolhof heen moet en dan steeds weer lui verslaan.(De 3e van dat soort die er in zit geloof ik). Bij de laatste moet je er 2 verslaan. 1 binnen 9 seconden en 1 binnen 2 seconden . Die eerste lukt wel, maar hoe moet de 2e? een 1hitkill ofzo
Die andere soort practice mode is er (volgens mij) niet. En die dungeon heb je gewoon 200 seconden in totaal voor, dus je moet hem opnieuw doen en zorgen dat je wat sneller door de stukjes voor de baas komt .
Oud 02-10-2003, 16:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 02-10-2003 @ 12:44:
wedden?
Is goed, aangezien SC2 de hoogste xbox cijfers tot nu toe krijgt .
Oud 02-10-2003, 16:43
BendeBen
BendeBen is offline
mwah in doa3 was het meer vechten bij mij
sc2 is meer w88 op een foutje van de ander

als ik met mn broertje speel staan we echt constant zo ver mogelijk van elkaar af
langzaam naar elkaar en dan met een longrange att de ander proberen te raken (hij ownt me vet met dat stomme geprik van die raphael) dat zwaard is langer dan dat ie eruit ziet lijkt t, heel irri

als ik dan op tijd een sidestep doe geef ik hem een paar klappen en dan begint het weer van voren af aan

bij doa3 was er veel meer actie
die holds waren helemaal vet en ook echt nuttig
bij sc2 heb je die guard impact ofzo... vet nutteloos als je m goed uitvoert heeft ie vaak nog tijd genoeg om af te weren voor jij een redelijke klap kan uitdelen dat vind ik jammer

maar ik vind ze allebei vet
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 19:25
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Dan pak jij toch ook Raphael
Oud 02-10-2003, 19:39
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 02-10-2003 @ 14:54:
Dat is waar. Grote lompe zwaarden werken niet bij een snelle pezige jongen maar wel bij een supersterke slomerik.
Euhm dat werkt wel alleen moet je kijken in de legenda welke moves beter of slechter toepasbaar zijn en welke beter of slechter te breaken of blokken zijn.

Met Nightmare Raphael en Talim is het een makkie, t is maar net welke wapens en moves je kiest.
Oud 02-10-2003, 19:44
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 02-10-2003 @ 17:43:

als ik met mn broertje speel staan we echt constant zo ver mogelijk van elkaar af
langzaam naar elkaar en dan met een longrange att de ander proberen te raken (hij ownt me vet met dat stomme geprik van die raphael) dat zwaard is langer dan dat ie eruit ziet lijkt t, heel irri

als ik dan op tijd een sidestep doe geef ik hem een paar klappen en dan begint het weer van voren af aan

bij sc2 heb je die guard impact ofzo... vet nutteloos als je m goed uitvoert heeft ie vaak nog tijd genoeg om af te weren voor jij een redelijke klap kan uitdelen dat vind ik jammer

Neem Necrid na de 3e prik sta je met je rug naar hem toe en stopt hij ff Y+A inhouden

Of Nightmare <- inhouden en op X

maar dr zijn zoveel meer moves die je kunt gebruiken
gewoon veel spelen Raphael speelt misschien makkelijk maar heeft veel mindere moves.
Beetje vergelijkbaar met Eddie van Tekken.
Oud 02-10-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 02-10-2003 @ 17:27:
Is goed, aangezien SC2 de hoogste xbox cijfers tot nu toe krijgt .
Zeker alleen de pu gelezen?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 21:49
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 02-10-2003 @ 20:58:
Zeker alleen de pu gelezen?
Nope, kijk maar rond op internet, alle review sites waar ik ben geweest geven em rond een 9,5.
Oud 02-10-2003, 21:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 02-10-2003 @ 17:43:

Dit is gewoon een kwestie van het nog niet gewend zijn aan het spel. Als je tegen iemand speelt die goed is en je gaat spelen door afstand te houden, word je heel erg snel afgeslacht. Het punt is dat DOA3 een stuk makkelijker te leren is, voordat je bij sc2 goed ingespeeld bent ben je wel een paar weken verder.
Oud 02-10-2003, 22:57
ABrules
ABrules is offline
Ikzelf speel graag met Kilik, hij kan lange afstandaanvallen, maar ok van dichtbij staat ie zn mannetje... Yunsung vind ik ook fijn om mee te spelen...

en die gast die met zn broertje speelt... waarom loopje helemaal naar achter om hem dan aan te vallen beetje loze tactiek, ik bedoel... als ik een gevecht beging ga ik er zo snel mogelijk op af... dit blijf je doen... kan je wel Raphael tegen je hebben... maar met guard impact gebruik je een keer... en je zorgt dat je niet meer ver weg van hem komt te staan...

ik vind het spel heerlijk taktisch spelen... voor de rest... buttonsmashen is op zich wel tegen te vechten omdat je gewoon slimmer moet zijn... dus veel oefenen als het je nog te erg frustreerd... ja met Buttonsmashen de computer verslaan... je kan hem ook gewoon te makkelijk hebben staan... want al vanaf Hard blokt de tegenstander goed genoeg om het wat aantrekkelijker te maken...
Oud 02-10-2003, 23:16
BendeBen
BendeBen is offline
naja misschien sucken we allebei wel erg hard maar onze conclusie is

je hebt helemaal geen dikke combos (nodig) in sc2
af en toe een klap en die ander is ook dood

kwestie van wie heeft t langste wapen
hij dus met raph en ik verlies het dan met yunsung

maja op die manier vind ik er geen reet aan
want hij prikt mid of low dus je kan nooit echt perfect blocken en hij gaat gewoon net zo lang door tot ie je raakt

nou kan ik ook wel zon lange dude pakken maar die zijn zo sloom allemaal en daar kan ik niet tegen
raph is en lang en snel
maja om nou allebei met raph te spelen vind ik lame...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 11:30
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 03-10-2003 @ 00:16:

want hij prikt mid of low dus je kan nooit echt perfect blocken en hij gaat gewoon net zo lang door tot ie je raakt

nou kan ik ook wel zon lange dude pakken maar die zijn zo sloom allemaal en daar kan ik niet tegen
raph is en lang en snel
Je hebt in geen enkele beat em up dikke combos NODIG, ze zijn alleen wel handiger om iemand snel af te maken. En er zijn zeker wel veel en sterke combo's in sc2. En kwestie van het langste wapen wint is ook onzin, want als je goed blokt of een goede guard impact maakt dan weer je gewoon zijn klappen af en voordat ie tijd heeft weer te meppen beuk je hem helemaal total loss .
Oud 03-10-2003, 12:30
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 02-10-2003 @ 22:49:
Nope, kijk maar rond op internet, alle review sites waar ik ben geweest geven em rond een 9,5.
Krijgt zelfs een 10/10 van X-box mag.
Oud 03-10-2003, 12:55
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 03-10-2003 @ 00:16:

raph is en lang en snel
nou als je met yungsung speelt... doe je gewoon relaxed 2 maal naar achter en B+K niet te blokken en is van grote afstand aan te vallen... ik vind Yung Sung ook fijn spelen... middelhoge aan vallen zijn gewoon te blocken... en Guard Impact tja... veel oefenen
Oud 03-10-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef op 03-10-2003 @ 13:55:
nou als je met yungsung speelt... doe je gewoon relaxed 2 maal naar achter en B+K niet te blokken en is van grote afstand aan te vallen...
Weet ff niet wat voor move dat is, maar kun je niet gewoon opzij stappen?

@Prophet: Thx voor de tip bij die dungeon, ik vond het al zo vaag dat ik bij 1 gozer 130 seconden had(lette er namelijk nooit op )
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:44
Rareware
Rareware is offline
Als je bijna geen geld meer hebt in WMM moet je gewoon extra subchapter 1 doen dit is een dungeon met allemaal berserkers en aan het eind heb je ongeveer 15k geld en dat voor 3 min spelen. Gebruik hiervoor Nightmare of Raphael. Met Nightmare gewoon 4B en 6B misbruiken. En met Raphael het alom bekende 66BBB blijven doen ( de move dat hij maar blijft steken). Ok het is wel een beetje cheap maar ja geld is geld.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 17:52
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Rareware schreef op 03-10-2003 @ 17:44:
Als je bijna geen geld meer hebt in WMM moet je gewoon extra subchapter 1 doen dit is een dungeon met allemaal berserkers en aan het eind heb je ongeveer 15k geld en dat voor 3 min spelen. Gebruik hiervoor Nightmare of Raphael. Met Nightmare gewoon 4B en 6B misbruiken. En met Raphael het alom bekende 66BBB blijven doen ( de move dat hij maar blijft steken). Ok het is wel een beetje cheap maar ja geld is geld.
Die was al bekend, maar wie weet er toevallig wanneer wapens te koop komen te staan nadat je het hele scherm opgekocht hebt duurt soms echt vet lang en soms staat dr direct weer iets.
Oud 03-10-2003, 22:05
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 03-10-2003 @ 18:52:
Die was al bekend, maar wie weet er toevallig wanneer wapens te koop komen te staan nadat je het hele scherm opgekocht hebt duurt soms echt vet lang en soms staat dr direct weer iets.
De wapens/extras die je kan kopen wisselen per chapter, dus als je ergens alles hebt gekocht moet je gewoon naar een ander gebied switchen .

En @morridin: no thanks .
Oud 04-10-2003, 12:42
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
Morridin schreef op 03-10-2003 @ 17:20:
Weet ff niet wat voor move dat is, maar kun je niet gewoon opzij stappen?

@Prophet: Thx voor de tip bij die dungeon, ik vond het al zo vaag dat ik bij 1 gozer 130 seconden had(lette er namelijk nooit op )
ja... je kan wel opzij stappen... maar als je toch aan het einde van het level staat en hij komt toch met die steekaanval... dan kan je met deze toch wel aanvallen als je goed timed en anders spring je gewoon over je tegenstander heen en draai je weer om... maar ja het is gewoon veel opzij stappen als die met die lange aanval begint... tja ... hier komt dus het taktische van het spel naar boven...
Oud 04-10-2003, 12:56
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 03-10-2003 @ 23:05:
De wapens/extras die je kan kopen wisselen per chapter, dus als je ergens alles hebt gekocht moet je gewoon naar een ander gebied switchen .

En @morridin: no thanks .
dat d8 ik ook alleen gister of eergister ? geprobeerd maar dat is het volgens mij ook niet.
Oud 04-10-2003, 15:27
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 04-10-2003 @ 13:56:
dat d8 ik ook alleen gister of eergister ? geprobeerd maar dat is het volgens mij ook niet.
Jawel hoor, maar de meeste wapens zijn in meerdere gebieden te halen
Oud 04-10-2003, 15:30
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
En de laatste wapens zijn alleen in dungeons te halen.
Oud 04-10-2003, 20:06
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 04-10-2003 @ 16:30:
hmm k als ik thuis ben zal ik het ff tjekken.

Thnx
Oud 04-10-2003, 20:48
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 04-10-2003 @ 16:30:
Nee

Als je een edgewalker rank hebt (lvl 72 of zo), moet je Chapter 4 mission 3 doen (Die ene waarin je 5 gasten moet verslaan binnen een tijdslimiet). Als dat je lukt, opent er een nieuwe subchapter waar je de laatste wapens kan kopen voor ten minste 12500 goud per stuk.
Oud 04-10-2003, 21:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 04-10-2003 @ 21:48:
Nee

Als je een edgewalker rank hebt (lvl 72 of zo), moet je Chapter 4 mission 3 doen (Die ene waarin je 5 gasten moet verslaan binnen een tijdslimiet). Als dat je lukt, opent er een nieuwe subchapter waar je de laatste wapens kan kopen voor ten minste 12500 goud per stuk.
Nee, dat zijn de een na laatste, de sterkste wapens. De allerlaatste wapens zijn de grappige wapens zoals de peddel voor nightmare en die kan je nergens kopen, maar moet je halen in dungeons e.d..
Oud 04-10-2003, 22:45
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 04-10-2003 @ 22:41:
Nee, dat zijn de een na laatste, de sterkste wapens. De allerlaatste wapens zijn de grappige wapens zoals de peddel voor nightmare en die kan je nergens kopen, maar moet je halen in dungeons e.d..
Nee hoor...
De sterkste wapens koop je in Extra Chapter 2, met als laatste lvl een dungeon

De grappige wapens kan je in Subchapter 2 kopen...in die chapter moet je tegen 4 platinum edgemasters.

Kijk hier maar:
http://db.gamefaqs.com/console/xbox/...pon_master.txt

Laatst gewijzigd op 04-10-2003 om 22:50.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 23:40
MikeyMo
MikeyMo is offline
Super vet spel zeg..
nog n beetje oefenen.
maar zeer straak maan.
Oud 05-10-2003, 10:03
Verwijderd
Ff een compleet achterlijke vraag want in het boekje van het spel staat het niet

Wat heb je eraan dat je lvled? Staat alleen de rang leuk of krijg je daadwerkelijk meer defense en attack ofzo?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 17:50
Aisteruo
Aisteruo is offline
ik heb meegedaan aan een prijsvraag van gammo
je kon een NGC met SCII winnen en er was een troostprijs 5X soulcaliburII

de vraag (simpel) 'Wat is de Soul-Edge?'
a. Een dans uit de jaren 70.
b. Een plaatsje in japan.
c. Een zwaard.

Gammo C naar 4141 gesmst en ik heb meteen na de uitzending het smsje verstuurd dus ik zou zeggen dat ik wel een redelijke kans heb
Oud 05-10-2003, 18:15
Verwijderd
mwa, vrijwel de helft van de kijkers sturen 'meteen na de aflevering hun smsje'.. Dus je hebt echt niet veel kans ofzo.

Maarja, ik zal voor je duimen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:47
Skullkid
Skullkid is offline
Citaat:
Laitaleruo schreef op 05-10-2003 @ 18:50:

c. Een zwaard.

Gammo C naar 4141 gesmst en ik heb meteen na de uitzending het smsje verstuurd dus ik zou zeggen dat ik wel een redelijke kans heb
Dan kan ik maar beter als een verslaafde gaan trainen anders master je me nog Tim!
Oud 05-10-2003, 19:01
Kia-zil
Kia-zil is offline
Waz jullie favo character ?
K vind Talim vet kewl, maar k heb m zelf niet, bij iemand anders thuis gespeeld. (k ga m kopuh zodra k geld heb)
Oud 05-10-2003, 21:31
reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
Laitaleruo schreef op 05-10-2003 @ 18:50:

c. Een zwaard.

en je kreeg geen smsje terug met nog een vraag?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 21:50
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Morridin schreef op 05-10-2003 @ 11:03:
Ff een compleet achterlijke vraag want in het boekje van het spel staat het niet

Wat heb je eraan dat je lvled? Staat alleen de rang leuk of krijg je daadwerkelijk meer defense en attack ofzo?
lees mijn laatste 2 posts

@ Kia-zil
Talim en Link zijn mijn favo characters...Hoewel Nightmare ook heel dichtbij komt...
Reageren

Regels voor berichten