Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Als jij een corset in de zin van lingerie bedoelt. Dus baleinen met kant bijvoorbeeld en gewoon cups. *god heerlijke uitleg* kan je meer neertellen. Salon de Lingerie (Utrechste Str. in Amsterdam) had een hele mooie in de etalage. Zwart kant, baleinen, met veters voor, zwart half doorschijnende achterkant, licht gevoerde cups, heel mooi, sexy maar niet ordinair, die was €142,- En volgens mevrouw de verkoopster was dat een normale prijs.. Wanneer jij een 'echt' corset bedoelt.. voor zeg maar over je kleding, zoals gothic achtige personen vaak dragen.. zou ik op meer rekenen. Die dingen zijn écht duur. Maar dan kan H&M een leuk alternatief zijn ![]()
|
Verwijderd
|
![]() Anderhalf jaar terug ofzo. En gothic dat ik mezelf vond! ![]() Maar goed. Een witte met grijze stipjes en lichtroze rozen, afgezet met wit kant. Zonder baleinen, dus stiekem een nepperd. Draag 'm bijna nooit meer, heel af en toe nog boven een rokje oid. Je hebt mooie korsetten, en je hebt lelijke korsetten. Je hebt ook lelijke mensen met mooie korsetten en mooie mensen met lelijke korsetten. Het is alleen mooi als het mooie mensen in mooie korsetten zijn. Anders is 't vrijwel altijd fout. :] |
![]() |
|
kheb 2 corsetten, eentje is in de maak die was helemaal gaar. die is zwart met voor en achter een veter
en een zelfgemaakte; zwart met voor een rits en achter veter waarvan de randen met ringetjes roze zijn. veter loopt door tot aan de nek met daar een gesp. o wat hou ik van die dingen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar, waar kun je die dingen dan allemaal kopen? ik vond die van die foto wel mooi namelijk bij de H&M dus, en waar nog meer? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waar heb je 'm vandaan, en wat kostte ie?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
corset chick123 | 6 | 19-03-2010 22:02 | |
Lifestyle |
Corsetten Verwijderd | 50 | 12-10-2006 08:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
corset MuTsJ | 15 | 23-02-2006 19:00 | |
Lichaam & Gezondheid |