Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, maar daar heb je (nog) geen controle over. Dus je kunt niet zelf kiezen op wie je fliet wordt. Dit wordt voor je 'gedaan' door de natuur. Maar ik kies ervoor om liefde mee te maken, omdat ik nog geen echte liefde heb gekend, ben ik wel benieuwd hoe het is/voelt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik quote: Citaat:
Als je kon kiezen (helaas is dat niet zo) Dan zou ik dus kiezen voor de liefde. |
![]() |
|
Ik zou kiezen voor die eerste...
Ik heb dankzij de liefde erg veel mooie momenten meegemaakt... Veel verdriet gevoeld ook, maar in vergelijking met sommige anderen mag ik niet zeuren. Ik heb nu mijn ware Liefde ontmoet, en ook al zal ik de rest van mijn leven pijn lijden, de momenten die ik met haar heb gehad zijn zeker de moeite waard. Grtz, Fubz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Liefde meemaken en dus ook de vreselijke pijn die liefde kan doen En: - Geen liefde meemaken maar er ook geen last van hebben en verder wel een leuk leven met veel vrienden ed Ik heb geen van beide. Ik voel wel liefde (althans dat denk ik, misschien is het meer wanhoop), maar meegemaakt heb ik het nog niet. Zoals je schreef, is de keerzijde van liefde ook wel dat het vreselijk pijn kan doen. In de tweede keuze geef je een leuk leventje aan met veel vrienden en dergelijke, maar geen liefde. Ook dat heb ik niet. Maar goed, iedereen heeft liefde nodig, dus ik zou het graag ervaren. De mogelijke pijn ervan is gegeven, die moet je maar voor lief nemen ![]() Ik zou dus voor de eerste optie kiezen. Ik ervaar liever een keer liefde van 1 persoon dan dat ik veel vrienden heb. Dit omdat je dan voor jezelf weet dat je ook 'iets' waard bent, en mensen wel degelijk iets in jou zien. Dat heb je bij vriendschap niet in die mate.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat als je er zelf voor kiest, je best kunt leven zonder romantische liefde. Al zou ik het niet willen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zou je een rondje om de berg fietsen, of zou je omhoog fietsen en van het uitzicht willen genieten?
|
Verwijderd
|
Ik sluit me bij nare man aan (goh, alweer
![]() Ik wil gewoon alles een keer hebben ervaren, dus ook liefde.. Toch is er ook wel een "wat niet weet, wat niet deert" gevoel bij mij.. maja daar ben ik al te laat voor ![]() Verder heeft ook de Abt wel gelijk, dat liefde niet altijd pijn hoeft te doen.. Is precies hoe je er zelf voor staat en hoe je ermee omgaat.. Maar voor mij zou het optie 1 zijn.. Naja daar zit ik zegmaar midden in ![]() Ik hou van hem ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou echt een keer zwaar verliefd willen worden en depijn die ik dan heb als het uitgaat neem ik dan voorlief, je hebt dan wel al die tijd de beste gevoelens ooit meegemaakt, lijkt mij dan he....
Misschien dat je achteraf anders praat, maar nu zouik graag een keer die pijn hebben, wel na een geweldige tijd, ik vind het zoals het nu is net ietste saai.
|
Zijn er ook mensen die nog geen geluk hebben gehad in de liefde die toch zouden kiezen voor de eerste optie?
Als je het geluk van wederzijdse liefde hebt ervaren kan ik me voorstellen dat je daar ook de pijn die (voorbije) liefde met zich meebrengt voor over hebt. Zou je die pijn er echter ook voor over hebben, alleen al om liefde te kunnen voelen? Dus niet de pijn van een voorbije relatie maar in dit geval de pijn van de afwijzing, van de eenzijdige, onbeantwoorde liefde. Zou jij er dan voor kiezen om die gevoelens helemaal niet te hebben, of zou je de pijn voor lief nemen omdat je je eigen gevoelens niet wil 'afvlakken'? Ben benieuwd... ik moet hier zelf ook nog even over nadenken.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als jij alleen woont en jij bent boos/kwaad en je brult in je hele huis dan heeft niemand er last van. maar als jij samen woont en brult omdat je bijvoorbeeld kwaad bent dan kan je partner vragen wat er aan de hand is ( hoezo ben je kwaad, of ben je verdrietig? ) en dan kan je partner je misschien erbij gaan steunen... maar stel jij woont alleen en je zegt aardige dingen of stel jij bent vrolijk dan zegt niemand wat aardigs terug... maar stel jij woont met iemand samen en jij zegt allemaal aardige dingen kan kan jou partner aardige dingen terug zeggen... dus is jou de keus wat jou mooier lijkt... ik weet in ieder geval waarvoor ik kies ( de 2e ) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ik ga veel liever voor de 2e optie: geen liefde meemaken, geen last er van hebben, maar verder wel een leuk leven. Dat is zo veel beter dan het alternatief, echt waar. Mijns inziens, dan. Love's a bitch. ![]() Ripper
||
Citaat:
Ik vind persoonlijk liefde iets wat in je leven hoort. Daar draait volgens mij ook het grootste gedeelte bijna om Duz... vandaar bubaajz...
||
Citaat:
Verder heb je dan wel een leven vol vriendschap, familie ed, dus er wordt wel van je gehouden.
|
![]() |
Ik zou voor de liefde gaan met alle gevolgen van indien, kom op... je leeft toch voor een beetje spanning en avontuur.. wat is er nou leuk aan een kant en klaar vooruitzicht zonder afwisseling?
Chanel
||
Citaat:
hm, moeilijk...toch kies ik 1. :/
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat zou je kiezen als je de komende 30 jaar maar naar één nummer mag luisteren? Not for Sale | 22 | 16-06-2016 12:59 | |
Studeren |
Wat zou jij kiezen? Haldun | 13 | 01-11-2009 13:38 | |
De Kantine |
Welke gave zou je kiezen? Muchacha | 120 | 18-05-2005 14:28 | |
De Kantine |
Wat zou je anders gedaan hebben? Muchacha | 54 | 20-02-2005 13:40 | |
De Kantine |
Wat zou jij kiezen? Verwijderd | 69 | 12-11-2003 12:52 | |
De Kantine |
Wat zou je liever willen zijn? icegirl.com | 50 | 31-10-2002 09:49 |