| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
K heb mn gamecube pas gisteravond opgehaald (frs had m verkocht en toen hebben we die vent overgaheeld er een uit leusden te halen omdat die frs nog wel had en hij t had beloofd maar t swas vergeten te noteren omdat IK de eerste van de hele stad was die m al op 14 april had besteld maar ik had m uiteindelij kwel
) ik zat in indonesie dusz, ik heb oen bij de dixons een mem card en SMB en SWRL ik speel SMB heeel erg veel en heb nu (al(?)) alle mini games en al een extra continue ge unlocked, heel beginner, heel advanced (moeilijk!! vanaf rond de 20) en 15 is NIEt moeilijk (meer) als je de bochten zo snel mogelijk en zo kort mogelijk neemt) en tot en met level 7 expert uitgsepeeld en de race, target en fight zijn echt superb! en de graphics zijn veel beter dan ik had gedacht!en natuurlijk van mij gewonnen Gamequest-free-record-shop-waardenbonnen (als je ooit had willen weten wat in dat spellenpakket zat dat ze elke week weg gaven ) super smash-bros.-melee kopen op 24 mei!!!! en misschien Pikmin ook wel...
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar ook zonder dat is ut te doen n a wat oefening. expert, das pas moeilijk, maar al met al geen leuk spel
|
|
|
|
Nu is ie voor mij ook al makkelijk op advanced ja
ik red m nu altijd zonder coninue (jee) alleen expert, alle jezus! floor 7! en bij Rogue leader ben ik nu bij dat ding van dat je in de B wings mag, echt irri moeilijk gewoon.... die schildgenerators... maar die controller is echt über-fijn hoor!
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Games |
Gamecube kopen in de VS Cait | 33 | 17-05-2005 19:47 | |
| Games |
resident evil serie niet meer exclusief voor de gamecube SQUARE | 10 | 11-04-2003 17:06 | |
| Games |
Dilemma...X-box of gamecube? Sincerely yours | 18 | 13-07-2002 21:40 | |
| Games |
Gamecube Nintendo's laatste console diamondvoodoo | 7 | 11-06-2002 21:56 | |
| Games |
WELKE!? GameCube or X-Box!?!?!? Chandler | 33 | 18-05-2002 17:43 | |
| Games |
Zelda - Gamecube - CARTOON AJMouse | 12 | 05-03-2002 22:03 | |