Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ken nu een meisje via msn, maar ook echt al 3jaar
![]() ![]() bellen hebben we ook nooit gedaan. en nu is het dus zover dat we hebben afgesproken dat ik in de kerstvakantie in de trein stap en daarheen ga... en ik ben nu al kei zenuwachtig en bang ![]() ![]() iemand nog tips/ervaringen hoe ik dit het beste bij mn ouders kan gaan brengen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en je vertelt eerder dingen via internet en raakt closer met het persoon waarmee je veel/vaak mee chat. en verder niet zeuren Omen ![]()
||
Citaat:
Die verliefd worden op iemands uiterlijk puur omdat ze die zien staan. Gewoon te triest voor woorden. geprobeerd zo letterlijk mogelijk te vertalen in cafeliefdes en aangeven dat je zo alles wel 'fout' kan lullen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarre, ik zeg, internetliefde is net zo te vertrouwen als cafée liefde... alhoewel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nouja niet aan blind dates ofzo. Een paar forummenmensen zal ik best wel een keer in het echt willen zien voor de gein, de goeie dan. Maar het liefst niet te ver ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb 1,5 jaar een relatie gehad met iemand die ik via internet had leren kennen. Dat is een hele tijd goed gegaan dus en om redenen uit gegaan die ook bij een 'gewone' relatie kunnen gebeuren.
Wat het enige nadeel kan zijn is dat de afstand heel erg groot is en dat vond ik toch wel een groot nadeel. Tuurlijk kan je in een café ook een jongen of meisje tegenkomen uit de andere kant van het land, maar de kans is toch groter als het via internet gebeurd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hebben elkaar ook hier leren kennen, dus ook eigenlijk een 'forumstelletje'.
Hij had een keer wat achtergelaten in m'n fotoboek, en na heel veel fotoboekberichtjes gingen we msnen, smsen en bellen. Toen was ik eigenlijk al best wel verliefd enzo ![]() Oja hij heet roel (ufke) ![]() |
![]() |
|
Persoonlijk geloof ik daar totaal niet in; je kan natuurlijk altijd geluk hebben en een leuk iemand ontmoeten via internet, maar die kans acht ik erg klein. Bovendien weet je maar nooit met wie je nou ECHT aan het praten bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee eigenlijk niet, kheb 'r leren kennen op internet. Kende 'r daarvoor alleen van zien.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
een vriendin van me die liet me een paar maanden geleden haar lief en zijn beste vriend toevoegen op msn, en na een paar weken hoorde ik van haar lief dat zijn beste vriend bepaalde gevoelens voor me had
![]() zei ik toen van 'dat kan toch niet, hij heeft me nog nooit gezien' en was het van 'je maakt blijkbaar veel indruk' en nu heb ik hem nog altijd niet gezien lol maare, ik denk niet dat ik zelf zo verliefd kan worden, maar andere mensen blijkbaar wel
|
ik heb mijn vriend ook leren kennen via internet
via sugababes daar had ik een profiel en hij een profiel op superdudes. hij woont in den haag en ik in alphen.. gat prima zo!! is niet in me woonplaats maar ook niet super ver weg ofzo! me ex had ik ook via internet ontmoet en dat ging snel uit. maar door andere redenen dan elkaar niet meer leuk vinden enzo. meer priveproblemen. was echt klote maar ja
||
Citaat:
||
Citaat:
edit: waar ga het nou eigenlijk over dit topic? verliefd worden op iemand die je alleen via internet komt OF een relatie beginnen met iemand wie je als eerst op internet leert kennen? Dat eerste toch? anders is dat hele bargedoe ook onzin. |
![]() |
|
Ik was/ben ook verliefd op iemand van het internet...... diegene was/is ook op mij.... maar ik denk dat het maar (mssn) een paar x slaagt op de zoveel.... die persoon bij mij bv. is naar de disco in antwerpen gegaan en is daar op iemand anders verliefd geworden.....
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik weet het niet hoor, misschien denk ik wel helemaal fout ofzo, maar ik zou zelf niet al na anderhalf jaar met iemand een kamer/huis kunnen huren/kopen en daar meteen met iemand gaan samenwonen, dat vind ik nou iets te snel. het is natuurlijk wel een feit dat mensen die al langer een relatie hebben meer kans hebben succesvol samenwonen dan mensen die al redelijk snel samen gaan wonen
||
![]() |
Citaat:
Waarom? Omdat veel mensen maar bij die ander bleven ondanks de problemen, omdat ze niet de spullen wilden afstaan die ze samen deelden door het samenwonen. En er hangt altijd ook nog de vraag... wie krijgt het huis als je besluit de relatie af te breken.
|
Verwijderd
|
Ik ken mijn vriend via dit forum ja...nouja, 'kennen'...ik zag hem hier voor het eerst, hij had een topic gestart en ik vroeg me af of het serieus was. Zijn taalgebruik en wat hij schreef, sprak me heel erg aan.
Nouja, gePMt en daarna zijn er heel wat msngesprekken en emails voorbijgegaan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
internetLUUVVV SkAnOuK | 77 | 07-04-2003 10:45 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit verliefd geweest... SuperSanne | 16 | 11-03-2003 14:51 | |