Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 15:51
Fuzzly
Fuzzly is offline
Op dit moment heb ik een nieuwe vriendin.
Haar heb ik ook via internet leren kennen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2003, 17:50
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik ben eigenlijk ook verliefd op jongen die ik van internet ken... ik heb 'm alleen nog nooit gezien......hij woont in Zeeland...en dat is 2 uur rijden van mij vandaan
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 18:11
Cćles
Cćles is offline
K heb m'n ex via internet leren kennen, en m'n sekspartner ofzo ken ik ook via internet...
Oud 11-11-2003, 17:25
Verwijderd
zie al andere van deze topics ... grrr
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 16:33
Madgirl
Madgirl is offline
Ik heb over een maadje een jaar met me vriend. Die ik iets van 3 jaar geleden ben tegengekomen op Napster.. Toen zijn we gaan chatten op ICQ, totdat dat MSN werd. En ja.. vorig jaar, toen ik een kerstgala had kwam hij. En hij was toch wel heel erg leuk in het 'echt'
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 16:31
rosa_angelkiz
rosa_angelkiz is offline
Citaat:
AMDFreak schreef op 09-11-2003 @ 12:00:
Ik ben van mening dat het nooit echt lang kan duren. want in het echt is het soms gewoon doodstil ofzo.
wat is niet lang??
Oud 13-11-2003, 22:07
Verwijderd
Uhm... mijn vriendinnen kende hem al lang... En toen kwam hij een keer op een cu2 page van 1 van die vriendinnen, en toen zag hij mijn naam staan... vroeg bij toeval 'wie is dat?'... m'n vriendin mijn msn adres gegeven... hele tijd zitten chatten over een jongen die ik toen leuk vond en hij over een meisje dat hij toen leuk vond... bij allebei niets geworden, maar wel blijven chatten... toen sms-en... toen bellen en toen hij een keer naar A'dam kwam voor het eerst in het echt ontmoet... en toen was het meteen raak
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 09:31
Verwijderd
Ik heb mijn vriend ook via hier leren kennen in een ver verleden Inmiddels zit hij hier niet echt meer, dus of we echt een forumstelletje zijn

Het gaat iig al wel 3 jaar goed tussen ons, dus ik geloof wel in internetliefdes! Althans, niet via internet verliefd worden. Bij ons ging het gewoon zo dat we ons allebei verveelde in de kerstvakantie en toen gingen we samen wat leuks doen. Het was helemaal mijn plan niet om verliefd te worden! Maar ja zulk soort gevoelens kun je slecht tegengaan.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 08:03
Verwijderd
Naja, echte internetliefde..?
Hij is de beste vriend van mijn ex. Zo heb ik hem dus (via een gesprek waar hij bij was toegevoegd) leren kennen via internet. Toen zag ik hem voor het eerst en kreeg dus wat met zijn beste vriend. Na drie weken ging dat uit en ik begon meer voor hem te voelen. We msnden heelveel. En toen zagen we elkaar nog een keer en toen sprong de vonk over. Wij verliefd, maar met afstand ertussen. Veel msnen etc en ik ging ook nog eens op vakantie Na de vakantie meteen afspraak gemaakt. Dat was 18 januari 2003.. sindsdien zijn we samen en we willen volgend jaar samenwonen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 08:51
Hagel
Hagel is offline
tijd geleden via internet leren kennen, gemaild. Na een maandje een keertje afgesproken want we woonden toch een dorp uit elkaar , daarna elkaar eigenlijk nooit meer over i'net e-mail gesproken, het werd gewoon een normale vreindschap waarbij je samen concertjes bezoekt, bioscoopje doet en gewoon afspreekt en daar kwam snel een relatie uit, we wonen nu een jaar samen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 10:26
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-11-2003 @ 09:03:
Dat was 18 januari 2003.. sindsdien zijn we samen en we willen volgend jaar samenwonen.
is dat niet érg snel?! na anderhalf jaar samenwonen?
Oud 18-11-2003, 11:32
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 18-11-2003 @ 11:26:
[elsevier+break-out+panorama+weretikveelwelktijdschrift-modus]
Nee joh als je echt van elkaar houdt, dan maakt die krote tijd niks meer uit. Ze weten het echt zeker!
[/elsevier+break-out+panorama+weretikveelwelktijdschrift-modus]
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 11:37
Jules
Jules is offline
HOEHOE ik mag hier ook eindelijk posten!

Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-11-2003 @ 00:58:
Op zich heb ik mn vriend op dit forum ontmoet.. maar verliefd werd ik pas in het echt.

Mja, op zich zijn wij dus een forumstelletje
Oud 18-11-2003, 11:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sooz schreef op 18-11-2003 @ 12:37:
En wie is de (on)gelukkige?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 12:36
howshesings
howshesings is offline
wel een keer een hele goede vriendschap aan over gehouden... en een keer gedacht dat ik verliefd was, maar dat viel allemaal heel erg mee toen we elkaar irl zagen.
Oud 18-11-2003, 12:37
Jules
Jules is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-11-2003 @ 12:44:
En wie is de (on)gelukkige?
..jááááááááááááá!!
Oud 18-11-2003, 12:42
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
neeeee, wie
nu moet je het ook wel zeggen he
Oud 18-11-2003, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 18-11-2003 @ 13:37:
..jááááááááááááá!!
Vertel op, of trek je alleen aandacht
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:00
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:

Citaat:
Dusjcrib schreef op 08-11-2003 @ 00:58:
Op zich heb ik mn vriend op dit forum ontmoet.. maar verliefd werd ik pas in het echt.

Mja, op zich zijn wij dus een forumstelletje
zelfde hier maar dan vriendin
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:43
Sambal
Sambal is offline
ik ken nu een meisje via msn, maar ook echt al 3jaar . we hebben elkaar 1 keer in het echt gezien. we liepe allebei met wat vrienden door de stad en achteraf hadden we elkaar gezien .
bellen hebben we ook nooit gedaan.
en nu is het dus zover dat we hebben afgesproken dat ik in de kerstvakantie in de trein stap en daarheen ga... en ik ben nu al kei zenuwachtig en bang . maar echt verliefd ben ik nooit geweest, tis gewoon altijd gezellig op msn. we weten echt (te) veel van elkaar... daarom zal et int begin misschien wel beetje stroef gaan... maja, als ik eenmaal loss geh .

iemand nog tips/ervaringen hoe ik dit het beste bij mn ouders kan gaan brengen?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Sambal schreef op 18-11-2003 @ 16:43:

iemand nog tips/ervaringen hoe ik dit het beste bij mn ouders kan gaan brengen?
Door iets te verzinnen (ookwel liegen)

of gewoon de waarheid zeggen natuurlijk. zo gek is dat nog niet.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 18:52
Jules
Jules is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 18-11-2003 @ 14:13:
of trek je alleen aandacht
Oud 18-11-2003, 20:55
Omen
Omen is offline
Internetliefde is voor de nerd onder ons, die niks kunnen in hun echte leven.
Die verliefd worden iemand die ze dankzij hun computer gevonden hebben.
Gewoon te triest voor woorden.
Oud 18-11-2003, 22:35
attrib
attrib is offline
Citaat:
Omen schreef op 18-11-2003 @ 21:55:
een computer is tegendeel wel een uitstekend middel om irl in contact te komen door bijv. snellere meetings/afspraakjes te regelen.

en je vertelt eerder dingen via internet en raakt closer met het persoon waarmee je veel/vaak mee chat.

en verder niet zeuren Omen
Oud 18-11-2003, 22:49
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Omen schreef op 18-11-2003 @ 21:55:
Cafeliefde is voor de echte triestelingen onder ons, die alleen afgaan op uiterlijk.
Die verliefd worden op iemands uiterlijk puur omdat ze die zien staan.

geprobeerd zo letterlijk mogelijk te vertalen in cafeliefdes en aangeven dat je zo alles wel 'fout' kan lullen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 22:59
pessimistje
pessimistje is offline
Chatliefde is niet te vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 18-11-2003 @ 19:52:
[afbeelding]
haha hoe cute
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 00:04
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 18-11-2003 @ 23:59:
Chatliefde is niet te vertrouwen
Je doet je naam eer aan

Maarre, ik zeg, internetliefde is net zo te vertrouwen als cafée liefde... alhoewel ... volgens mij gaan mensen eerder vreemd, als ze veel op lichamelijk vallen dan wanneer ze voor het overgrote deel op innerlijk vallen. Volgens die redenatie, zou een internetliefde, gebaseerd op het kennen van het innerlijk van beide personen, juist meer betrouwbaar zijn dan cafeliefde.
Oud 19-11-2003, 09:30
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 19-11-2003 @ 01:04:
Je doet je naam eer aan

Maarre, ik zeg, internetliefde is net zo te vertrouwen als cafée liefde... alhoewel ... volgens mij gaan mensen eerder vreemd, als ze veel op lichamelijk vallen dan wanneer ze voor het overgrote deel op innerlijk vallen. Volgens die redenatie, zou een internetliefde, gebaseerd op het kennen van het innerlijk van beide personen, juist meer betrouwbaar zijn dan cafeliefde.
Nee maar het kan ook zijn dat iemand gewoon een nepfoto laat zien.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 09:32
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 19-11-2003 @ 10:30:
Nee maar het kan ook zijn dat iemand gewoon een nepfoto laat zien.
daar kom je dan bij de meeting iig meteen achter...vreemdgaan pas veel later en dus veel erger.

So w00t's your point kiddo?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 10:20
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 19-11-2003 @ 10:32:
daar kom je dan bij de meeting iig meteen achter...vreemdgaan pas veel later en dus veel erger.

So w00t's your point kiddo?
Ik doe niet aan meetings.
Nouja niet aan blind dates ofzo.
Een paar forummenmensen zal ik best wel een keer in het echt willen zien voor de gein, de goeie dan.
Maar het liefst niet te ver .
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 10:20
lovely girl
lovely girl is offline
Ik heb 1,5 jaar een relatie gehad met iemand die ik via internet had leren kennen. Dat is een hele tijd goed gegaan dus en om redenen uit gegaan die ook bij een 'gewone' relatie kunnen gebeuren.
Wat het enige nadeel kan zijn is dat de afstand heel erg groot is en dat vond ik toch wel een groot nadeel. Tuurlijk kan je in een café ook een jongen of meisje tegenkomen uit de andere kant van het land, maar de kans is toch groter als het via internet gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 11:19
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 19-11-2003 @ 11:20:
Ik doe niet aan meetings.
Nouja niet aan blind dates ofzo.
Een paar forummenmensen zal ik best wel een keer in het echt willen zien voor de gein, de goeie dan.
Maar het liefst niet te ver .
ahum ja...maar het ging er uiteindelijk om om echt een relatie te beginnen volgens mij.....naja dan zul je elkaar wl moeten zien, lijkt me zo
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 08:10
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Ik woonde na ruim een maand een relatie te hebben (kende hem toen nog geen half jaar irl) al samen
Oud 20-11-2003, 11:20
Verwijderd
Wij hebben elkaar ook hier leren kennen, dus ook eigenlijk een 'forumstelletje'.
Hij had een keer wat achtergelaten in m'n fotoboek, en na heel veel fotoboekberichtjes gingen we msnen, smsen en bellen. Toen was ik eigenlijk al best wel verliefd enzo Na ehh. 3 (??) weken msnen gingen we meeten, en sinds toen hebben we verkering.
Oja hij heet roel (ufke)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 00:36
Pofmol
Pofmol is offline
Persoonlijk geloof ik daar totaal niet in; je kan natuurlijk altijd geluk hebben en een leuk iemand ontmoeten via internet, maar die kans acht ik erg klein. Bovendien weet je maar nooit met wie je nou ECHT aan het praten bent.
Oud 23-11-2003, 03:44
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 18-11-2003 @ 19:52:
[afbeelding]
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 13:53
nexjes
nexjes is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 08-11-2003 @ 00:55:
ben benieuwd of er mensen zijn die een geliefde hebben gevonden via internet? zijn er ook stelletjes gevormd via scholieren.com...
Ik geloof(de) er namelijk niet zo in, een persoon is in het echt natuurlijk heel anders dan op internet, maar voel nu wel kriebels voor iemand . nou ja, vertel over je ervaring!
ik heb wel es een 'geliefde' gevonden op internet ja.
nee eigenlijk niet, kheb 'r leren kennen op internet. Kende 'r daarvoor alleen van zien.
Oud 23-11-2003, 13:54
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Pofmol schreef op 23-11-2003 @ 01:36:
Persoonlijk geloof ik daar totaal niet in; je kan natuurlijk altijd geluk hebben en een leuk iemand ontmoeten via internet, maar die kans acht ik erg klein. Bovendien weet je maar nooit met wie je nou ECHT aan het praten bent.
Misschien is die kans ook klein voor jou... maar als je kijkt alleen al naar dit topic blijken er aardig wat mensen te zijn, die over internet de ware hebben gevonden. Er zitten wel risico's aan, maar wie zegt dat die vent in het plaatselijk cafe niet in zijn vrije tijd eigenlijk een crimineel is? Zelfde probleem dunkt me.
Oud 23-11-2003, 16:07
vedetje
vedetje is offline
een vriendin van me die liet me een paar maanden geleden haar lief en zijn beste vriend toevoegen op msn, en na een paar weken hoorde ik van haar lief dat zijn beste vriend bepaalde gevoelens voor me had
zei ik toen van 'dat kan toch niet, hij heeft me nog nooit gezien' en was het van 'je maakt blijkbaar veel indruk'

en nu heb ik hem nog altijd niet gezien lol
maare, ik denk niet dat ik zelf zo verliefd kan worden, maar andere mensen blijkbaar wel
Oud 25-11-2003, 17:08
o0osweetyo0o
o0osweetyo0o is offline
ik heb mijn vriend ook leren kennen via internet
via sugababes daar had ik een profiel en hij een profiel op superdudes. hij woont in den haag en ik in alphen..
gat prima zo!!
is niet in me woonplaats maar ook niet super ver weg ofzo!
me ex had ik ook via internet ontmoet en dat ging snel uit. maar door andere redenen dan elkaar niet meer leuk vinden enzo. meer priveproblemen. was echt klote maar ja
Oud 25-11-2003, 19:10
Easygirl
Easygirl is offline
Jawel ik heb mijn huidige vriend via Scholieren.com ontmoet en heb er nu al ruim 2 jaar een relatie mee
Oud 25-11-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Zit daar een tijdsvoorwaarde aan dan?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2003, 20:00
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
bertbart schreef op 08-11-2003 @ 18:45:
tja... iemand regelen voor een (langdurige) relatie gaat nu eenmaal beter via internet ipv in een kroeg of een discotheek...
Goed gezegd. Het is gewoon een andere manier van in contact komen met nieuwe mensen. Verliefd op iemand worden via zo;n middel is natuurlijk moeilijk en lijkt mij onmogelijk. Voor zulke dingen moet je iemand toch in het echt zien...
Oud 25-11-2003, 20:12
cottoncandy
cottoncandy is offline
forumstelletjes, echt.. aargh.
Oud 25-11-2003, 20:32
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 25-11-2003 @ 21:00:
Goed gezegd. Het is gewoon een andere manier van in contact komen met nieuwe mensen. Verliefd op iemand worden via zo;n middel is natuurlijk moeilijk en lijkt mij onmogelijk. Voor zulke dingen moet je iemand toch in het echt zien...
want, want, want? blablabla

edit: waar ga het nou eigenlijk over dit topic? verliefd worden op iemand die je alleen via internet komt OF een relatie beginnen met iemand wie je als eerst op internet leert kennen?

Dat eerste toch? anders is dat hele bargedoe ook onzin.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 06:30
Marsjuh87
Marsjuh87 is offline
Ik was/ben ook verliefd op iemand van het internet...... diegene was/is ook op mij.... maar ik denk dat het maar (mssn) een paar x slaagt op de zoveel.... die persoon bij mij bv. is naar de disco in antwerpen gegaan en is daar op iemand anders verliefd geworden..... en toen diegene dat tegen mij zei... heb ik diegene alleen maar geluk gewenst ..... we zijn nu nog steeds ''vrienden''....... maaar vind het nie leuk dat er iemand anders is dan mij!! was ik maar in antwerpen geweest....
Met citaat reageren
Oud 26-11-2003, 11:48
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-11-2003 @ 20:14:
Zit daar een tijdsvoorwaarde aan dan?
nee, maar ik denk dat het erg moeilijk is om elkaar na anderhalf jaar al goed genoeg te kennen. elke dag met elkaar zijn, een eigen huis hebben en alle problemen die daaraan vast zitten...op de leeftijd dat jij dan zou gaan samenwonen met die jongen ben je nét volwassen (mentaal misschien al langer maar goed)...is het dan wel wijs om meteen met iemand te gaan samenwonen, met het risico dat het vrij snel fout zal gaan?

ik weet het niet hoor, misschien denk ik wel helemaal fout ofzo, maar ik zou zelf niet al na anderhalf jaar met iemand een kamer/huis kunnen huren/kopen en daar meteen met iemand gaan samenwonen, dat vind ik nou iets te snel. het is natuurlijk wel een feit dat mensen die al langer een relatie hebben meer kans hebben succesvol samenwonen dan mensen die al redelijk snel samen gaan wonen
Oud 26-11-2003, 14:17
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 26-11-2003 @ 12:48:
nee, maar ik denk dat het erg moeilijk is om elkaar na anderhalf jaar al goed genoeg te kennen. elke dag met elkaar zijn, een eigen huis hebben en alle problemen die daaraan vast zitten...op de leeftijd dat jij dan zou gaan samenwonen met die jongen ben je nét volwassen (mentaal misschien al langer maar goed)...is het dan wel wijs om meteen met iemand te gaan samenwonen, met het risico dat het vrij snel fout zal gaan?

ik weet het niet hoor, misschien denk ik wel helemaal fout ofzo, maar ik zou zelf niet al na anderhalf jaar met iemand een kamer/huis kunnen huren/kopen en daar meteen met iemand gaan samenwonen, dat vind ik nou iets te snel. het is natuurlijk wel een feit dat mensen die al langer een relatie hebben meer kans hebben succesvol samenwonen dan mensen die al redelijk snel samen gaan wonen
Een tijd geleden bleek uit Brits onderzoek, dat huwelijken voortvloeiend uit paartjes die eerst samen woonden, alvorens te gaan trouwen, eerder geneigd zijn te mislukken dan van paartjes die dit niet doen.

Waarom?
Omdat veel mensen maar bij die ander bleven ondanks de problemen, omdat ze niet de spullen wilden afstaan die ze samen deelden door het samenwonen.
En er hangt altijd ook nog de vraag... wie krijgt het huis als je besluit de relatie af te breken.
Oud 26-11-2003, 18:11
Verwijderd
Ik ken mijn vriend via dit forum ja...nouja, 'kennen'...ik zag hem hier voor het eerst, hij had een topic gestart en ik vroeg me af of het serieus was. Zijn taalgebruik en wat hij schreef, sprak me heel erg aan.

Nouja, gePMt en daarna zijn er heel wat msngesprekken en emails voorbijgegaan (en niet eens met de opzet om verliefd te worden ofzo, we hadden eigenlijk heel diepgaande gesprekken). Toen eindelijk een keer gemeet (ik wilde eerst niet) en toen bleek er opeens ook nog liefde in het spel te zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten