Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
een groot verschil van de q1 en unreal engine bij het bouwen van levels: Bij Quake begin je met een grote leegte en moet je dingen toevoegen om ruimtes te krijgen. (4 muren een vloer en een plafond) biij Unreal begin je met een groot massief blok waaruit je stukken kan halen, en zo kamers maakt. De meeste games zijn gebaseerd op de engine van Q1, daar heb ik ook het meeste ervaring mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik geef je wel gelijk, bepaalde handelingen in editors zouden veel gebruiksvcriendelijker gemaakt moeten worden. Bij Quake 3 denk ik aan hint brushes, clip brushes en dergelijke.
|
Om te leren editen in een quake engine kan ik Quark erg aanraden, daar heb ik het ook mee geleerd en die vind ik nogsteeds het lekkerst.
www.planetquake.com/quark De documentatie is ook goed, al zijn de meeste tutorials op inet voor GTKradiant gemaakt. |
![]() |
|
Heb jaren voor unreal en ut gemapt.
(Voor de geintresseerden, kijk hier maar eens. En ben nu langzaam aan het overschakelen naar ut2003.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() De editor is daarvan verbeterd ![]() btw screens zien er goed uit ![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 21:53. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
We hebben wel een heel stel hele foute Duke3D levels gemaakt. Voorbeeld: Grote Arena met allemaal zijkamers die je alleen kon vinden als je 't level zelf gemaakt had ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Qua maten was het vooral veel gokwerk, maar het begon er aardig op te lijken...Ik had al een complete aula, alleen zonder textures ![]() Hm, ik zou nu wel hetzelfde kunnen proberen met 3d Studio Max, though... ![]() |
![]() |
|
Jah hier,
Had het geprobeerd met Eod Mod maar is niets van terecht gekomen. Ben beetje kloten met Operation Flashpoint Mission Editor. (uitleg http://www.seventh.com.au (weet niet cker of het .com.au is maar moet je beetje mee kijken) ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Software & Hardware |
Hulp bij fotoalbum maken/installeren Mois | 7 | 04-07-2005 20:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[godsdienstpsychologie] Waarom geloven? proycon | 50 | 17-06-2005 08:55 | |
Games |
games maken, modden, editen, enz. Diary of Dreams | 4 | 18-11-2004 02:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |