Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben ook al een leven lang vrijgezel, maar ik denk maar zo: It's his lost!
Ik bedoel, ik heb genoeg vrienden en zo, dus er is echt nix mis met mij (denk ik dan... anders zou ik toch geen vrienden hebben... toch??) en als een jongen mij dan niet leuk vindt, nou ja, da's dan rot. Ik bedoel, tuurlijk baal je daar van, maar het is nou niet bepaald zo dat ik dan gelijk denk dat ik echt m'n hele leven vrijgezel blijf... (hoop ik dan ![]()
|
![]() |
Ik ben 23 en ook nog vrijgezel.
Ik ben vroeger veel gepest met mijn veel te jonge uiterlijk. Daardoor ben ik erg verlegen en onzeker. Ik ging niet veel uit, want zodra ik uitging, ik alleen maar blikken naar me toe kreeg en opmerkingen als 'had je niet in je bedje moeten liggen' Daardoor heb ik dus ook weinig vrienden. En de vrienden die ik heb gaan ook nooit uit. Wel eens naar de bios ofzo, maar niet de echte uitgaansgelegenheden. Verder vond ik mijn computer ook veels te interessant. En als je daar de hele tijd achter verschuilt word je nog geslotener, omdat je je dan ook niet meer echt onder de mensen begeeft. Ik was ook altijd stil en had enorme moeite een gesprek aan de gang te houden met mensen. Dus op een gegeven moment vinden ze jou ook niet interessant en lult niemand meer tegen je, omdat je toch niks zegt. Ja, ik vond stil zijn gewoon veel relaxter. Lullen met mensen vrat gewoon teveel energie. Nou zal ik eerst aan mezelf moeten werken. Meer onder de mensen begeven, maar dan ook meer moeten lullen. Ik moet wel zeggen dat ik wat meer losser begin te worden. Gelukkig helpt mijn hbo studie daarbij mee. Dus, ik ben ook een beetje een hopeloos geval. Verder ben ik nog niet wanhopig op zoek. Maar als ik niets aan mezelf doe weet ik dat ik over 10 jaar nog vrijgezel ben. |
![]() |
|
je kan trouwens via internet ook heel goed emsnen leren kennen
anyways, zoals al vaker gezegd, jullie, nou ja jullie, sommige van jullie nemen het een beetje te zwaar op. @TS: je moet niet zo gepikeerd reageren als iemand iets zegt dat je niet aanstaat. je stelt je wel degelijk aan, iedereen probeert alleen maar met jou mee te denken ikzelf ben niet levenslang vrijgezel. maar sommige vriendinnen van mij wel, so what. je bent nog jong, je moet niet zo moeilijk doen, want zo komen die meisjes natuurlijk nooit
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sjonge sjonge... Zo'n leuk kortzichtig die niet verder dan uiterlijk kijkt... Ik heb zelf dus ook nog niets gehad.. nog niet gezoend.. niets nada noppes.. Baal er natuurlijk van maar wat kan je er aan doen.. niets. Dus ga je gewoon op de leuke dingen van het leven focussen.. komt het allemaal vanzelf. Natuurlijk is het allemaal wat minder als je door allemaal "lame excuses" wordt afgewezen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dit klinkt heel standaard hoor, dat wat ik nou ga zeggen, maarreh... Je moet je er echt niet druk over maken!
Vorige week was ik nog vrijgezel en inmiddels niet meer. Echt heel vreemd, maar ik had een paar weken geleden zoiets van 'boeit mij wat of ik nou een vriend heb of niet' en voila, m'n vriend kwam zomaar aanlopen ![]() En anders gaan alle vrijgezellen hier toch vrijgezellig es wat met elkaar afspreken? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
eerst ook dat idee todat ik me realiseerde dak zo ook een goed leven heb
kheb vrienden, leuke studie, fijne hobby, fijne familie dan maakt het niet meer uit magoed dan loop j er dus op een keer ol tegenaan + ik denk niet dat iemand ongewilt heel zijn leven vrijgezel zal blijven alleen de mensen die ervoor kiezen lukt het uiteindelijk bijkomend detail niet alles is rozengeur en manenschijn ben je vrijgezel dan wil je een vriendin om leif te hebben etc heb je een vriendin ben je weer minder vrij soms lijk het gras gewoon groener aan de overkant maar als je er voor openstaat komt het wel kijk maar naar onze forummer met zijn ernie advartar (ben ff zijn naam kwijt)
|
Doe es ff niet zo wanhopig hier!
Jullie zijn allemaal nog niet over de 40, dus niet zeuren! De beste vriendin van mijn "schoonmoeder" is 41 en heeft sinds een half jaar een vriend... voor het eerst! Het kan dus altijd gebeuren! En daarnaast... je hoeft toch niet per sé een partner te hebben om plezier te hebben in het leven? Er bestaat ook nog zo iets als hobbies, vrienden, enz...
|
ik ben ook al weer anderhalf jaar echt vrijgezel. Wel een relatie "geprobeerd", maar hij was toch niet zo leuk als ik dacht.
Ik weet het niet, ik kom niet echt jongens tegen waarvan ik kan zeggen; die is echt leuk. Maar ik kom niets te kort hoor ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Logisch.. en zeer redelijk. hm-hm. En zoals gezegd. Op een gegeven moment mis je ook iets. Ik heb nog nooit ook maar iets intiems met een meisje gedaan, nooit. Op een gegeven moment krijg je wel behoefde naar zoiets. Ik ben liever geen manslet dus ga niet de eerste de beste in een discotheek flink onderlebberen (dat vind ik trouwens ook niet eens intiem). Volgens mij heb jij een vriend maar dat terzijde. Ik ben 16 en heb dus niet te klagen, tijd genoeg. Maar dat betekend niet dat je er niet van mag balen. Als je zo'n super verliefd stel ziet zou je ook graag willen dat een verliefdheid voor de verandering wederzijds zou zijn. En als je het laat rusten gaat het niet sneller, het lijkt enkel sneller te gaan. Je focussed je meer op andere dingen dus dan valt die tijd reuze mee, terwijl als je elke dag zit te balen over het feit dat je nog nooit een serieuse relatie hebt gehad elke week een jaar alleen lijkt. |
![]() |
|
Ik heb er vorige week weer eens over nagedacht en kwam tot deze conclusie:
Zelf ben ik 18, heb nog nooit gezoend, nog nooit een relatie gehad en heb zelfs nog nooit een nep-verkering op de basisschool of wat dan ook gehad. Mijn ervaringsmeter staat dus nog op 0. MAAR: Ik behoor nu wel tot een kleine groep mensen die ook al eeuwig vrijgezel is, en dat is een gezellige groep mensen (de groep krimpt alleen wel heel snel ![]() Als ik nu een relatie zou krijgen kom ik nooit meer in die groep, dat is ook jammer. Het is alleen wel klote dat dat "de tijd dringt" aspect er bij komt omdat de groep krimpt. En ik heb een aantal vrienden die heel gelukkig zijn met hun vriendin. Ik ben heel blij voor ze dat ze gelukkig zijn enzo, maar als ik er soms bij zit voel ik me zeer kut omdat ik geen idee heb of ik ooit zal voelen wat zij voelen. Ik word er wat apatisch van. (voor mensen zonder woordenboek: apatisch=gevoelloos maar toch ook niet, gevoelloos met veel emotie, de "I don't give a f*** about life anymore so let it end"-houding)
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben bijna negentien en heb enkele dagen voor ik achttien werd voor het eerst een meisje gezoend...Echt samen zijn we nooit geweest, maar achteraf heb ik daar ook weinig spijt van.
Ondanks die ervaring vind ik dat ik nog steeds tot die bepaalde vrijgezellen groep hoor maar sindsdien kan het me echt zo weinig schelen. Op zich ben ik een beetje een apparte persoon, en ik pas me ook niet gemakkelijk aan...zelfs al zou ik dat willen. Nu ja ik wacht wel af...ik voel alleen dat er bitter weinig meisjes zijn die een serieuze relatie met mij zouden kunnen aangaan en daarom zet ik er ook mijn zinnen niet echt op. Zolang ik geen behoefte heb om met iemand samen te zijn zit ik veilig en onafhankelijk.(ik kan namelijk niet goed om met verliefdheid, vandaar) Dit laaste klinkt misschien melijwekkend, maar werkelijk, op dit moment maak me me er weinig zorgen in. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar eigenlijk zie ik het zelf niet gebeuren dat ik volgende week een vriend heb.. ten eerste heb ik daar een heleboel ik ben niet * -genoeg redenen voor en ten tweede vind ik al jaren 1 bepaalde jongen leuk waarbij alle anderen in het niet vallen ![]() maarja, zoals mijn beste vriend zegt: je moet gewoon bevriedn met hem raken, dan gaat ie je vanzelf wel leuk vinden.. ach.. vrijwel iedereen selecteert opuiterlijk en uitstraling, ik vorm daarin geen uitzondering..
Laatst gewijzigd op 01-03-2004 om 23:13. |
![]() |
|
Ik was mijn hele leven lang vrijgezel.... tot vorige wek met carnaval!!
![]() ![]() Ja oke op de basisschool had ik ook een vriendinnetje, maar dat was alleen maar zoentjes op de wang en vanaf mijn 12e nooit meer gezien want ze ging verhuizen. Niet eens adressen uitgewisseld. ![]() ![]() Maar ik heb het wel lang volgehouden tot bjina mijn 21e jaar! ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben jij wanhopig.......... LaGoon | 39 | 20-04-2004 01:51 | |
Liefde & Relatie |
vrijgezel zijn: dit kan toch niet levenslag?! elledc | 30 | 03-01-2004 15:46 | |
Liefde & Relatie |
levenslang vrijgezel! pessimistje | 88 | 19-09-2003 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Alles verkloot tot nu toe pessimistje | 70 | 02-09-2003 14:35 | |
Liefde & Relatie |
wat verwachetn meisjes van hun vriend en wat verwachten jongens van hun miesje Aksarayli68 | 44 | 23-06-2003 21:42 | |
Liefde & Relatie |
Dit is voor de mensen met een vriend/vriendin.. Verwijderd | 25 | 08-04-2002 16:36 |