Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2004, 12:57
Megadeth
Megadeth is offline
Idd, als je wanhopig gaat doen dan wordt het nooit wat.. wacht rustig af..
Oud 05-01-2004, 14:22
Fa Sai
Fa Sai is offline
Weet je wat het is Mark, jij bestaat uit meer dan alleen het al dan niet hebben of hebben gehad van een relatie. Jij zegt dat mensen je bij voorbaat al niets vinden en dat het allemaal wel niet zal gaan lukken, en dat baseer je allemaal op het feit dat je nog geen relatie hebt gehad. Jouw zelfbeeld is alleen daarop gebaseerd en dat is niet goed voor je zelfwaarde.
Je moet naar je andere kwaliteiten kijken en die geen-relatie eens naar de achtergrond verschuiven. Je concentreren op dingen die je leuk vind om te doen en dingen die je leuk vind aan jezelf (dit is gezond zelfvertrouwen, niet te verwarren met arrogantie). Dat jij geen relatie hebt (gehad) is helemaal niet belangrijk, al helemaal niet voor andere mensen.
En je zult dan ironisch genoeg zien dat je binnen korte tijd een relatie hebt, door je (afgezaagd he, maar zo waar) andere uitstraling.
Het al dan niet gehad hebben van een relatie wordt ook minder belangrijk met de jaren. Denk jij dat mensen van 25 iemand gaan uitlachen omdat een leeftijdsgenoot nog nooit met iemand gezoend heeft? Kom op, dit is puberaal, daar hoef je helemaal niet bang voor te zijn.
En hoe ik dit allemaal zo goed weet? (eigendunk he ) Been there, done that. Heb zelf op mijn 19e mijn vriend ontmoet, mijn eerste serieuze relatie. Daarvoor alleen maar wat aangerommeld met jongens. En onzeker dat ik me voelde! O nee, al 17 en nog nooit een vriendje gehad! En dan die zogenaamd leuke oom met z'n bijdehante opmerkingen: nog steeds niet aan de man? hahahaha.
Maar dat is allemaal voorbij. Dit zal bij jou ook gebeuren, let maar op mijn woorden.
Alleen nog maar even je zelfbeeld en attitude veranderen!
Piece of cake! (grapje natuurlijk, maar je zult zien dat dit makkelijker wordt met het ouder worden)
Oud 05-01-2004, 14:59
Megadeth
Megadeth is offline
En zo is het
Oud 05-01-2004, 17:35
kimmels
kimmels is offline
hej, ik ben nogmaar 15 maar ik heb ook nog nooit echte verkering gehad zegmaar. ik baal hier ook wel van natuurlijk maar aan de andere kant.... ik ben 15.

jij bent 18 (geloof ik dat ik zag) je hebt nog eeeeuwen de tijd om iemand te zoeken. het geeft niets dat dat wat langer duurt, je kan beter wat langer over doen en meteen de liefde van je leven ontmoeten dan er snel een uitzoeken wat na een paar maand weer over is!
Oud 05-01-2004, 18:20
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
kimmels schreef op 05-01-2004 @ 18:35:
jij bent 18 (geloof ik dat ik zag) je hebt nog eeeeuwen de tijd om iemand te zoeken.
Ik ben 23 en ik leef ook met het idee dat ik nog eeuwen tijd heb
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 18:51
Emilia
Emilia is offline
Hey!

Je bent helemaal niet de enige. Hier heb je nog een lid voor je clubje
Soms ben ik wel blij dat ik vrijgezel ben, ik vind het namelijk leuk om zelf te beslissen wat ik doe en als ik zie hoe afhankelijk sommige koppels van elkaar zijn, denk ik: dan maar liever alleen. Maar anderzijds zou ik natuurlijk heel graag willen weten hoe het voelt om echt smoorverliefd te zijn en dat de ander nét hetzelfde voor je voelt (als je dat zo bekijkt, is het bijna onmogelijk he). En die zogenaamde peptalk: "Het komt wel, maak je geen zorgen.", heb ik ondertussen al een paar jaar te horen gekregen en ben ik kotsbeu. (Wat klink ik gefrustreerd )
Nu ja het is waar dat we nog ons hele leven vóór ons hebben en alle tijd om "de ware" te vinden. Het komt erop aan je 'wanhoop' (lekker pessimistisch uitgedrukt) niet uit te stralen, denk ik en gewoon jezelf te zijn. Alleen maak ik me soms eens zorgen en denk ik: wat is er toch mis met mij? Maar ach, de vreemdste mensen vinden een vriend(in), dus waarom wij niet?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:30
Wilmy
Wilmy is offline
En weer een lid van de club!

Ik ben ook gewoon altijd nog vrijgezel ja! Het idee van nog niet gezoend hebben etc. maakt me niet zoveel uit. Wel vind ik het niet leuk, als m'n vriendinnen bijvoorbeeld met de feestdagen en zaterdagen allemaal wat met hun vrienden gaan doen. Dan voel ik me wel een beetje lonely. Maar dat ligt misschien ook aan mijn soort vriendinnen dan, want hoor ook weleens andere verhalen.

Maar, niet getreurd! Ik probeer positief in het leven te staan (als anderen me zien, grijns!), en gewoon vol zelfvertrouwen rond te lopen!

'k Heb in ieder geval liever dat ik nooit een vriend krijg als ik toch m'n hele leven vrijgezel blijf! Dan weet ik gelukkig ook niet wat ik mis!

En relax......... ik ben pas 18!!! Waarschijnlijk ben ik er gewoon ook nog niet aan toe!
Oud 06-01-2004, 19:34
Wilmy
Wilmy is offline
Ik ben waarschijnlijk trouwens ook een beetje te kieskeurig, niet snel verliefd, en knap heel snel op iemand af!
Oud 06-01-2004, 19:56
bdx
bdx is offline
Ik ben en blijf vrijgezel, nog nooit een meisje gehad. Maar ik heb wel een auto, een opleiding, profiteer van RIBW woonvorm , en later als ik een vette baan heb, goed inkomen, dikke audi a8 onder m'n kont, heb ik het rijk voor me zelf
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 19:53
Verwijderd
zijn jullie dan allemaal heel lelijk ofzo of waar ligt het aan
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 20:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
salieee schreef op 28-01-2004 @ 20:53:
Nee, doos, als je de moeite had genomen dit topic door te lezen zou je geweten hebben dat er meer redenen te bedenken zijn. In mijn geval was het gewoon: op de verkeerde meiden vallen.

(En de volgende keer een beetje minder bot aub)
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 22:44
herby
herby is offline
Ja hiero. Ik heb ook al levenslang
Vraag me niet waarom.......Ik heb geen idee............

Ik hoop toch dat er es een einde aan komt
Oud 28-01-2004, 22:44
herby
herby is offline
Citaat:
Ik zou zeggen, ga naar m'n cu2 en oordeel zelf
Oud 28-01-2004, 22:45
herby
herby is offline
Citaat:
bdx schreef op 06-01-2004 @ 20:56:
Ik ben en blijf vrijgezel, nog nooit een meisje gehad. Maar ik heb wel een auto, een opleiding, profiteer van RIBW woonvorm , en later als ik een vette baan heb, goed inkomen, dikke audi a8 onder m'n kont, heb ik het rijk voor me zelf
Nee, dan komen alle vrouwen opeens in bosjes op je af omdat je geld hebt......
Oud 29-01-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 28-01-2004 @ 21:04:
Nee, doos, als je de moeite had genomen dit topic door te lezen zou je geweten hebben dat er meer redenen te bedenken zijn. In mijn geval was het gewoon: op de verkeerde meiden vallen.

(En de volgende keer een beetje minder bot aub)
mag ik dan es een foto van jou zien
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 28-01-2004 @ 23:44:
Ik zou zeggen, ga naar m'n cu2 en oordeel zelf
Je bent nie echt lelijk maar ook nie mijn type
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
salieee schreef op 29-01-2004 @ 18:00:
mag ik dan es een foto van jou zien
Nee, ik geef uit principe m'n foto niet aan de eerste de beste die ik op een forum op Internet tegenkom.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:51
Arwyn
Arwyn is offline
Ik ben ook al een leven lang vrijgezel, maar ik denk maar zo: It's his lost!
Ik bedoel, ik heb genoeg vrienden en zo, dus er is echt nix mis met mij (denk ik dan... anders zou ik toch geen vrienden hebben... toch??) en als een jongen mij dan niet leuk vindt, nou ja, da's dan rot. Ik bedoel, tuurlijk baal je daar van, maar het is nou niet bepaald zo dat ik dan gelijk denk dat ik echt m'n hele leven vrijgezel blijf... (hoop ik dan )
Oud 29-01-2004, 19:09
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
nee daar ligt het zeker niet aan, ik ben zelf oerlelijk maar heb al meermalen een vriendin gehad
Oud 29-01-2004, 19:49
Maarten
Maarten is offline
Wilmy: Ik denk dat jouw obsessie met je geloof mensen afschrikt... Je ziet dingen te zwart wit naar mijn mening ;/
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 19:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 29-01-2004 @ 20:49:
Wilmy: Ik denk dat jouw obsessie met je geloof mensen afschrikt... Je ziet dingen te zwart wit naar mijn mening ;/
er zijn meer van die idio....mensen, dus op zich hoeft dat niet de/een reden te zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 22:47
Mr_Knight
Mr_Knight is offline
Ik ben 23 en ook nog vrijgezel.

Ik ben vroeger veel gepest met mijn veel te jonge uiterlijk. Daardoor ben ik erg verlegen en onzeker. Ik ging niet veel uit, want zodra ik uitging, ik alleen maar blikken naar me toe kreeg en opmerkingen als 'had je niet in je bedje moeten liggen'

Daardoor heb ik dus ook weinig vrienden. En de vrienden die ik heb gaan ook nooit uit. Wel eens naar de bios ofzo, maar niet de echte uitgaansgelegenheden. Verder vond ik mijn computer ook veels te interessant. En als je daar de hele tijd achter verschuilt word je nog geslotener, omdat je je dan ook niet meer echt onder de mensen begeeft.

Ik was ook altijd stil en had enorme moeite een gesprek aan de gang te houden met mensen. Dus op een gegeven moment vinden ze jou ook niet interessant en lult niemand meer tegen je, omdat je toch niks zegt. Ja, ik vond stil zijn gewoon veel relaxter. Lullen met mensen vrat gewoon teveel energie.

Nou zal ik eerst aan mezelf moeten werken. Meer onder de mensen begeven, maar dan ook meer moeten lullen. Ik moet wel zeggen dat ik wat meer losser begin te worden. Gelukkig helpt mijn hbo studie daarbij mee.

Dus, ik ben ook een beetje een hopeloos geval. Verder ben ik nog niet wanhopig op zoek. Maar als ik niets aan mezelf doe weet ik dat ik over 10 jaar nog vrijgezel ben.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 01:44
coecie
coecie is offline
je kan trouwens via internet ook heel goed emsnen leren kennen

anyways, zoals al vaker gezegd, jullie, nou ja jullie, sommige van jullie nemen het een beetje te zwaar op.
@TS: je moet niet zo gepikeerd reageren als iemand iets zegt dat je niet aanstaat. je stelt je wel degelijk aan, iedereen probeert alleen maar met jou mee te denken

ikzelf ben niet levenslang vrijgezel. maar sommige vriendinnen van mij wel, so what. je bent nog jong, je moet niet zo moeilijk doen, want zo komen die meisjes natuurlijk nooit
Oud 27-02-2004, 17:47
JantjePietje
JantjePietje is offline
Tering wat een overweldigend aantal zielepoten hier . Maar goed, ik wrijf het lekker in, blijf jezelf maar schraal slingeren op elke tepel die voorbijkomt... .
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 18:10
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
ikke heb nog nooit een serieuse relatie gehad.. maar ja ben pas 16 dus zal nog wel komen

Biedt iemand zich aan

Oud 27-02-2004, 18:14
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 27-02-2004 @ 18:47:
Tering wat een overweldigend aantal zielepoten hier . Maar goed, ik wrijf het lekker in, blijf jezelf maar schraal slingeren op elke tepel die voorbijkomt... .
Damn. Hoe lomp kan je zijn om een maand oude topic te uppen niets toe te voegen?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
salieee schreef op 29-01-2004 @ 18:01:
Alsof het daarom gaat..

Sjonge sjonge...

Zo'n leuk kortzichtig die niet verder dan uiterlijk kijkt...
Ik heb zelf dus ook nog niets gehad.. nog niet gezoend.. niets nada noppes..

Baal er natuurlijk van maar wat kan je er aan doen.. niets.
Dus ga je gewoon op de leuke dingen van het leven focussen.. komt het allemaal vanzelf.

Natuurlijk is het allemaal wat minder als je door allemaal "lame excuses" wordt afgewezen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 27-02-2004 @ 19:14:
Damn. Hoe lomp kan je zijn om een maand oude topic te uppen niets toe te voegen?
Hij voegt iets van zijn eigen stupiditeit toe..

Als je zo denkt..

Debiel.. (jij niet hoor alex)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 18:42
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
Citaat:
Mr_Knight schreef op 29-01-2004 @ 23:47:

Ik ben vroeger veel gepest met mijn veel te jonge uiterlijk. Daardoor ben ik erg verlegen en onzeker. Ik ging niet veel uit, want zodra ik uitging, ik alleen maar blikken naar me toe kreeg en opmerkingen als 'had je niet in je bedje moeten liggen'

Daardoor heb ik dus ook weinig vrienden. En de vrienden die ik heb gaan ook nooit uit. Wel eens naar de bios ofzo, maar niet de echte uitgaansgelegenheden. Verder vond ik mijn computer ook veels te interessant. En als je daar de hele tijd achter verschuilt word je nog geslotener, omdat je je dan ook niet meer echt onder de mensen begeeft.

Ik was ook altijd stil en had enorme moeite een gesprek aan de gang te houden met mensen. Dus op een gegeven moment vinden ze jou ook niet interessant en lult niemand meer tegen je, omdat je toch niks zegt. Ja, ik vond stil zijn gewoon veel relaxter. Lullen met mensen vrat gewoon teveel energie.

Nou zal ik eerst aan mezelf moeten werken. Meer onder de mensen begeven, maar dan ook meer moeten lullen. Ik moet wel zeggen dat ik wat meer losser begin te worden. Gelukkig helpt mijn hbo studie daarbij mee.

Dus, ik ben ook een beetje een hopeloos geval. Verder ben ik nog niet wanhopig op zoek. Maar als ik niets aan mezelf doe weet ik dat ik over 10 jaar nog vrijgezel ben.
damn ditzelfde heb ik ook....
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 21:45
Ruudje
Ruudje is offline
Nog een vrijgezel hier... nog nooit iets gehad
En oooh zo aan het hunkeren ernaar
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 11:27
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Mr_Knight schreef op 29-01-2004 @ 23:47:

Wat eerlijk.
Oud 28-02-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 27-02-2004 @ 22:45:
Nog een vrijgezel hier... nog nooit iets gehad
En oooh zo aan het hunkeren ernaar
Maak het jezelf niet te moeilijk he.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:14
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik ben 16 jaar (dus nog jong) en heb 2 keer een realatie gehad en geen waren serieus.
Langste duurde 2 weken dus erg kort.
Heb wel gezoend maar ben zelf nog steeds maagd en zit er niet mee.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 12:47
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-02-2004 @ 12:52:
Maak het jezelf niet te moeilijk he.
Ja, da's ook een probleem
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:20
dream-on3
dream-on3 is offline
ben ook mn hele lang vrijgezel, en tuurlijk ben ik er vaak genoeg pissed over geweest...
maar aan de andere kant; ben pas 17 en hopelijk komt het wel een x...
je hoort t wel over 10 jaar
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:24
Arwyn
Arwyn is offline
Dit klinkt heel standaard hoor, dat wat ik nou ga zeggen, maarreh... Je moet je er echt niet druk over maken!
Vorige week was ik nog vrijgezel en inmiddels niet meer. Echt heel vreemd, maar ik had een paar weken geleden zoiets van 'boeit mij wat of ik nou een vriend heb of niet' en voila, m'n vriend kwam zomaar aanlopen
En anders gaan alle vrijgezellen hier toch vrijgezellig es wat met elkaar afspreken?
Oud 28-02-2004, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Arwyn schreef op 28-02-2004 @ 14:24:
Vorige week was ik nog vrijgezel en inmiddels niet meer. Echt heel vreemd, maar ik had een paar weken geleden zoiets van 'boeit mij wat of ik nou een vriend heb of niet' en voila, m'n vriend kwam zomaar aanlopen
bij mij ging het precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:37
Fainne
Fainne is offline
Ik ben ook al levenslang onvrijwillig vrijgezel. So what?

weljah het maakt me natuurlijk veel uit, ik maak me der ook wel is druk over, maar je moet het jezelf niet al te moeilijk maken, het zal wel komen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 14:40
Warsocket
Warsocket is offline
eerst ook dat idee todat ik me realiseerde dak zo ook een goed leven heb
kheb vrienden, leuke studie, fijne hobby, fijne familie
dan maakt het niet meer uit

magoed dan loop j er dus op een keer ol tegenaan

+ ik denk niet dat iemand ongewilt heel zijn leven vrijgezel zal blijven

alleen de mensen die ervoor kiezen lukt het uiteindelijk

bijkomend detail niet alles is rozengeur en manenschijn

ben je vrijgezel dan wil je een vriendin om leif te hebben etc
heb je een vriendin ben je weer minder vrij

soms lijk het gras gewoon groener aan de overkant

maar als je er voor openstaat komt het wel

kijk maar naar onze forummer met zijn ernie advartar (ben ff zijn naam kwijt)
Oud 28-02-2004, 15:00
Loezzel
Loezzel is offline
Doe es ff niet zo wanhopig hier!
Jullie zijn allemaal nog niet over de 40, dus niet zeuren!

De beste vriendin van mijn "schoonmoeder" is 41 en heeft sinds een half jaar een vriend... voor het eerst!

Het kan dus altijd gebeuren!

En daarnaast... je hoeft toch niet per sé een partner te hebben om plezier te hebben in het leven? Er bestaat ook nog zo iets als hobbies, vrienden, enz...
Oud 28-02-2004, 15:05
dream-on3
dream-on3 is offline
Ja maar tóch Loezzel... een vriend(in) is soms wel wat anders dat hobbies of "normale" vrienden. Soms heb je daar behoefte aan.

En ik heb geen zin om tot mn 40ste te wachten, sorry
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 15:07
merels
merels is offline
ik ben ook al weer anderhalf jaar echt vrijgezel. Wel een relatie "geprobeerd", maar hij was toch niet zo leuk als ik dacht.
Ik weet het niet, ik kom niet echt jongens tegen waarvan ik kan zeggen; die is echt leuk.
Maar ik kom niets te kort hoor
Oud 28-02-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 28-02-2004 @ 16:00:
Doe es ff niet zo wanhopig hier!
Jullie zijn allemaal nog niet over de 40, dus niet zeuren!

De beste vriendin van mijn "schoonmoeder" is 41 en heeft sinds een half jaar een vriend... voor het eerst!

Het kan dus altijd gebeuren!

En daarnaast... je hoeft toch niet per sé een partner te hebben om plezier te hebben in het leven? Er bestaat ook nog zo iets als hobbies, vrienden, enz...
O neee je mag pas zeuren of het vrijgezel zijn op je 40ste...
Logisch.. en zeer redelijk. hm-hm.

En zoals gezegd. Op een gegeven moment mis je ook iets. Ik heb nog nooit ook maar iets intiems met een meisje gedaan, nooit. Op een gegeven moment krijg je wel behoefde naar zoiets.
Ik ben liever geen manslet dus ga niet de eerste de beste in een discotheek flink onderlebberen (dat vind ik trouwens ook niet eens intiem).

Volgens mij heb jij een vriend maar dat terzijde.

Ik ben 16 en heb dus niet te klagen, tijd genoeg. Maar dat betekend niet dat je er niet van mag balen. Als je zo'n super verliefd stel ziet zou je ook graag willen dat een verliefdheid voor de verandering wederzijds zou zijn.

En als je het laat rusten gaat het niet sneller, het lijkt enkel sneller te gaan.
Je focussed je meer op andere dingen dus dan valt die tijd reuze mee, terwijl als je elke dag zit te balen over het feit dat je nog nooit een serieuse relatie hebt gehad elke week een jaar alleen lijkt.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 17:19
herby
herby is offline
Citaat:
salieee schreef op 29-01-2004 @ 18:01:
Hoe weet je dat nou weer? Je hebt me nog nooit ontmoet, me nog nooit gesproken
Oud 28-02-2004, 17:23
herby
herby is offline
Ik heb er vorige week weer eens over nagedacht en kwam tot deze conclusie:

Zelf ben ik 18, heb nog nooit gezoend, nog nooit een relatie gehad en heb zelfs nog nooit een nep-verkering op de basisschool of wat dan ook gehad.
Mijn ervaringsmeter staat dus nog op 0.

MAAR: Ik behoor nu wel tot een kleine groep mensen die ook al eeuwig vrijgezel is, en dat is een gezellige groep mensen (de groep krimpt alleen wel heel snel )
Als ik nu een relatie zou krijgen kom ik nooit meer in die groep, dat is ook jammer.

Het is alleen wel klote dat dat "de tijd dringt" aspect er bij komt omdat de groep krimpt. En ik heb een aantal vrienden die heel gelukkig zijn met hun vriendin. Ik ben heel blij voor ze dat ze gelukkig zijn enzo, maar als ik er soms bij zit voel ik me zeer kut omdat ik geen idee heb of ik ooit zal voelen wat zij voelen.
Ik word er wat apatisch van.

(voor mensen zonder woordenboek: apatisch=gevoelloos maar toch ook niet, gevoelloos met veel emotie, de "I don't give a f*** about life anymore so let it end"-houding)
Oud 28-02-2004, 18:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
herby schreef op 28-02-2004 @ 18:23:
Ik heb er vorige week weer eens over nagedacht en kwam tot deze conclusie:

Zelf ben ik 18, heb nog nooit gezoend, nog nooit een relatie gehad en heb zelfs nog nooit een nep-verkering op de basisschool of wat dan ook gehad.
Mijn ervaringsmeter staat dus nog op 0.

MAAR: Ik behoor nu wel tot een kleine groep mensen die ook al eeuwig vrijgezel is, en dat is een gezellige groep mensen (de groep krimpt alleen wel heel snel )
Als ik nu een relatie zou krijgen kom ik nooit meer in die groep, dat is ook jammer.

Het is alleen wel klote dat dat "de tijd dringt" aspect er bij komt omdat de groep krimpt. En ik heb een aantal vrienden die heel gelukkig zijn met hun vriendin. Ik ben heel blij voor ze dat ze gelukkig zijn enzo, maar als ik er soms bij zit voel ik me zeer kut omdat ik geen idee heb of ik ooit zal voelen wat zij voelen.
Ik word er wat apatisch van.

(voor mensen zonder woordenboek: apatisch=gevoelloos maar toch ook niet, gevoelloos met veel emotie, de "I don't give a f*** about life anymore so let it end"-houding)
Hier kan ik me helemaal in vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 19:42
Droyd
Droyd is offline
Ik ben bijna negentien en heb enkele dagen voor ik achttien werd voor het eerst een meisje gezoend...Echt samen zijn we nooit geweest, maar achteraf heb ik daar ook weinig spijt van.

Ondanks die ervaring vind ik dat ik nog steeds tot die bepaalde vrijgezellen groep hoor maar sindsdien kan het me echt zo weinig schelen.
Op zich ben ik een beetje een apparte persoon, en ik pas me ook niet gemakkelijk aan...zelfs al zou ik dat willen.

Nu ja ik wacht wel af...ik voel alleen dat er bitter weinig meisjes zijn die een serieuze relatie met mij zouden kunnen aangaan en daarom zet ik er ook mijn zinnen niet echt op.
Zolang ik geen behoefte heb om met iemand samen te zijn zit ik veilig en onafhankelijk.(ik kan namelijk niet goed om met verliefdheid, vandaar)
Dit laaste klinkt misschien melijwekkend, maar werkelijk, op dit moment maak me me er weinig zorgen in.
Oud 01-03-2004, 20:15
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 28-02-2004 @ 14:24:
Dit klinkt heel standaard hoor, dat wat ik nou ga zeggen, maarreh... Je moet je er echt niet druk over maken!
En anders gaan alle vrijgezellen hier toch vrijgezellig es wat met elkaar afspreken?
Ja, de mensen op dit topic zijn wel okay
maar eigenlijk zie ik het zelf niet gebeuren dat ik volgende week een vriend heb.. ten eerste heb ik daar een heleboel ik ben niet * -genoeg redenen voor en ten tweede vind ik al jaren 1 bepaalde jongen leuk waarbij alle anderen in het niet vallen

maarja, zoals mijn beste vriend zegt: je moet gewoon bevriedn met hem raken, dan gaat ie je vanzelf wel leuk vinden..
ach.. vrijwel iedereen selecteert opuiterlijk en uitstraling, ik vorm daarin geen uitzondering..

Laatst gewijzigd op 01-03-2004 om 23:13.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 21:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik was mijn hele leven lang vrijgezel.... tot vorige wek met carnaval!! Had al een paar weken eerder gezoend / getongd met haar maar toen wilde ik nog gewoon vrienden blijven. Betere leren kennen en het was toch een heel leuk meisje

Ja oke op de basisschool had ik ook een vriendinnetje, maar dat was alleen maar zoentjes op de wang en vanaf mijn 12e nooit meer gezien want ze ging verhuizen. Niet eens adressen uitgewisseld. Ach ja...

Maar ik heb het wel lang volgehouden tot bjina mijn 21e jaar!
Oud 01-03-2004, 21:46
Verwijderd
Heeft die limbogekte toch nog nut, althans voor jou
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten