|
|
Bekijk resultaten poll: van wat voor muziek hou jij | |||
r&b/hiphop |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 7.14% |
hardcore/hardhouse |
0 | 0% |
hardrock/metal |
9 | 32.14% |
gothic rock/deathmetal |
3 | 10.71% |
ska/punk |
5 | 17.86% |
nl talig/smartlappen |
1 | 3.57% |
schlager |
1 | 3.57% |
anders |
16 | 57.14% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
anders:
ik luister naar : metal,rock,alternative,pop,R&b,hip/hop,lounge,reggae,jazz,andere "oude" muziek,techno,soms wat trance en soms wat hardstyle (trance en hardstyle hoogstzelden eigenlijk) maarjah met mensen met een muzieksmaak als de mijne kun je natuurlijk geen rekening mee gaan houden in je poll ![]() |
![]() |
||
Citaat:
deathmetal=destructief raggen gothicrock=wat duistere rock met vaak een klasiek tintje overeen komst tussen de 2 genoemde stylen is dat ze allebij een ietswat duistere eb destructiefe stijl hebben was dit een test ofzo zo ja waar slaat dat op dat ik die keuzes neer zet betenkend niet dat ik meteen alles over die muziek stylen weet ,zo weet ik bv over hiphop en schlager geen ene moer dus wat wil je nou?
|
ik mis queercore
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Anders:
K houd erg van: - Gothic Doom Metal - Gothic Metal - Doom - Black Metal - Heavy Metal - Sommige goeie Powermetal (manowar ![]() - Viking Metal maar k houd ook erg van die "ouwe" muziek, geen idee waar je dit dan kan indelen: - Dire Straits - Pink Floyd - Deep Purple - Supertramp - ZZ Top - KISS - The Doors - Beatles - John Lennon - U2 (een paar liedjes, rest is allemaal gezemel ![]() - Master Jimi Hendrix - Black Sabbath - Ac/Dc verder nog - Gregoriaans - Indiaans ![]() ![]() - Pagan (als Loreena MCKennitt enzow) - Soundtracks (Gladiator , LOTR I, II) - Spirits Of Nature cds - De dijk (een paar liedjes, de enige nederlandstalige die ik verdragen kan ![]() - Barok muziek Vrij brede muziek smaak ![]()
Laatst gewijzigd op 31-01-2004 om 14:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
1ste stap icetea296 | 15 | 25-10-2011 18:47 | |
De Kantine |
wie of wat kun je niet zo waarderen? Verwijderd | 500 | 23-07-2007 22:15 | |
De Kantine |
hulp nodig met trainen van chatbot willow1 | 69 | 07-03-2005 22:29 | |
Muziek |
K3, Chips! enz. enz. Dave Rhubarb | 99 | 09-12-2004 17:16 | |
Psychologie |
Ik Durf Mezelf Niet Meer Te Zijn... [DFU]DutchGirllie | 27 | 11-08-2002 10:02 | |
Psychologie |
Psychologische Patronen, Deel I: Harde Muziek ^AmArU^ | 80 | 24-03-2002 14:10 |