Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Neej, quote maar eens, dan zie je dat je dat niet kunt vinden in de tekst ![]() En nog, hij zei dat ie me heel erg leuk meisje vond, en dat ie zeker weten weer snel zou komen. maja.
||
![]() |
Citaat:
Ehm, TS: sorry, verkeerd gelezen. Ik zou er niet veel van verwachten als hij je niet belt. En playerin is geen woord, check het woordenboek.
|
Playerin is wel een woord, want het wordt gebruikt door mensen om iets speciaals aan te duiden.
Fuck van dale echt, er is zoveel slang die er niet instaat en toch kunnen mensen er mee communiceren. Dit is de enige vereiste naar mijn mening om een woord, oftwel iets van betekenis, te zijn. Of het ABN is, is een andere discussie maar die boeit eigenlijk niet. ABN is constant onderhevig aan veranderingen en er worden zelfs dwangmatig veranderingen aangebracht (Nieuwe spelling anyone?). |
![]() |
|
Ik lees niks waaruit ik opmaak dat hij een player is.
Maar misschien is hij gewoon niet zo in je geintresseerd omdat hij denkt dat je een player bent. Hij heeft je nummer en als hij contact met je op had willen nemen had hij zijn beltegoed wel opgewaardeerd. Vergeet m...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is trouwens een vrij foute jongen, met z'n Duitse termen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
mooi verhaal, dat moet ff gezegd worden. En zoals heel vaak is de vraag : "Vindt hij mij nou leuk" en "Wat moet ik doen"
ten eerste heb ik nog nooit eerder playerin gehoord, bij ons in tukkerland noemen we een jongen die het met iedereen doet inderdaad 'player' en een meid geen playerin(of playerette (H) ) maar gewoon een hoer of een slet, wat jij maar wilt, maar dat even terzijde ten tweede, waarom denkt hij dat jij een "playerin" bent ?? Zei die dat tegen jou ?? Zo ja, dan vind ik dat een betje raar als je met niemand gebekt hebt, je kent gewoon veel mensen dus je praat met veel jongens, daar is toch niks mis mee, bovendien ben jij vrijgezel dus wat moet je anders. ten derde, wat bedoel je met 'een kus' ?? Is dat een heftige tongzoen, kusje op de mond of gewoon een een twee drie kusje op de wang ?? Twee laatste stellen niks voor, daar moet je weinig van aantrekken. Volgens mij vindt hij jou wle leuk maar hij is te verlegen omdat dat discoteek niet in zijn stad ligt. Als hij jou een 'playerin' genoemd heeft betekent dat hij op zoek is naar je aandacht maar weet niet waar hij het gesprek moet aanknopen. Bijvoorbeeld als ik 2 jaar geleden in een onbekend stad een meid zag die ik wel aardig vond maar die ongelofelijk populair liep te doen, zou ik wel misschien hetzelfde zeggen. jij moet hier het intiatief nemen, zoek hem op, vertel tegen hem dat je geen playerin bent en vraag wat hij van jou vindt. Ik geen hoog kans van slagen dat jullie nog veel ll zullen beleven. BTW het is juist cool als hij een scooter heeft, hij woont in een andere stad dus kan hij dan vaker naar je toe komen, |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap eerlijk gezegd niet waar je je druk om maakt. Je hebt ons niet eens verteld of je die jongen leuk vindt. Zo niet, waarom maak je je dan druk om hem? Zo wel, neem zelf het initiatief en kijk waar het schip strand. Ik vind niet dat je je hier heel erg druk om moet gaan maken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wanneer noeme ze je een Player... gbaspke | 12 | 11-07-2011 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Players Miichelleee | 3 | 21-05-2009 18:56 | |
Software & Hardware |
[IE] afspelen van wmp of real player MissCzechMeOut | 2 | 07-10-2006 09:51 | |
Liefde & Relatie |
Players... Ik snap eigenlijk de bewoording er niet goed van :S Spray rebel | 16 | 14-01-2005 00:47 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
Liefde & Relatie |
Players luckyleo | 45 | 27-09-2002 10:14 |