![]() |
||
Citaat:
Geluidsproductie, daar heeft met Expertool voor uitgevonden ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Een Artcic Silencer kost 12 euro, 2x 12 = 24 voor hoge oc potentieel, stilte en betere performance. 30 tot 40 % meer performance op hoge resoluties en AA en AF aan. Op de asus site staat zelf, dat een 350 Watt voeding genoeg is voor 2x 6600 GT van een degelijk merk. http://www.asus.com/products/mb/sock.../overview.htm# Trouwens bijna elk Nforce 4 moederbord heeft 18 Ampere nodig op de 12 volts lijn, dus een goede voeding is zeker gewenst. Liefst met ATX 2.03 ivm met 24 pins connector. Maar dat hoeft niet.
||
Citaat:
Arctic Cooling NV Silencer 6 (Rev. 2) € 15,07 Wow 2 x 2 euro extra... Dat doet het echt niet hoor, als je al 1000 euro voor een pc gaat uitgeven. Sli is helemaal niet slecht, en dan zit het al op het moederbord. Fijn toch ![]() Ik zelf zou niet voor Asus gaan, maar voor een iets duurdere Msi K8N Neo 4 serie, eventueel Diamond, ivm betere overlock mogelijkheden en de Asus had veel problemen met het geheugen, en nog maar te zwijgen over DFI. Maar die vind ik lelijk. Ik geloof wel dat Asus K8N Sli het goedkoopste SLI moederbord is.
|
Deze heb ik vandaag dus gekregen
Ik had geen zin in al dat samenstellen ![]()
||
Citaat:
Denk er wel aan, je 3dkaart is flut, een X300Le is bagger, en mede door het langzamere 256 mb geheugen. Je kan in iedergeval vooruit + je hebt een heel systeem.
||
Citaat:
![]() ![]() Owja een ding, die nforce 4 chipset koelers maken beetje veel lawaai. Koop gelijk een fan mate, en zet die ertussen. Of koop een Zalman 7X00Cu of AlCu erbij krijg je zo een fan mate er gratis bij.
|
Ik heb mijn pc gisteren binnengehad, en meteen in elkaar gezet. Nu doet eht geheugen het alleen niet. Kan het stuk zijn, of werkt het type geheugen er gewoon niet op?
Moederbord: MSI K8N NEO4 Platinun geheugen: Kingston valueram |
![]() |
||
Citaat:
||
[QUOTE]twain4me schreef op 09-04-2005 @ 15:16 :
dat ecc-reg iets is voor serves spreek ik graag tegen, maar hoe dan ook: jolt heeft wel gelijk... Je mobo ondersteund dit zwaar bouncende geheugen niet helaas. de bijdrage van msi ![]() Citaat:
Maar gelukkig de Socket 939 Dual Core jongens niet ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
laptop Verwijderd | 21 | 22-05-2009 10:41 | |
De Kantine |
Shaun of the Saai #276 TopDrop | 500 | 10-07-2008 09:11 | |
Software & Hardware |