|
|
Bekijk resultaten poll: Wat is het beste verhaal? | |||
Meisje van gedachten |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Rails |
0 | 0% |
De knusse knuffeltjesbus |
0 | 0% |
De bus |
1 | 4.17% |
Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. |
9 | 37.50% |
Er is niet altijd kans. Er is altijd hoop. |
1 | 4.17% |
Zijn Openbare Vervoering |
2 | 8.33% |
De onvergetelijke treinreis. |
1 | 4.17% |
Freddy |
10 | 41.67% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je gaat je toch op iets focussen en dat kan best beperkend werken, maar als je eenmaal aan het schrijven bent, zie je dat niet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar dit stuk is overigen wel geweldig ![]()
||
Citaat:
![]() Jammer eigenlijk, dat ik de boeiende daaropvolgende voorvallen alweer grotendeels ben vergeten. Een vervolg had dit doodsaaie topic heus wel wat kunnen opleuken, dunkt me. ![]()
||
Citaat:
![]() Het kost dan wel wat meer moeite om erdoorheen te komen, maar als ej doorzet, kan je wel de interesse van de lezer vast blijven houden ![]()
Spoiler
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @Anki: klopt ![]()
||
Citaat:
"Het wezen knikte opgelucht en herinnerde zich nog meer. “Ik ben ik,” fluisterde ze." Het woord 'wezen' is niet vrouwelijk Rails: "Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is..oranje." Een punt en een komma vergeten. De knusse knuffeltjesbus: "Maar wisten jullie dat regenbogen ook somsgebruikt worden als wegen?" Spatie! De bus: "De zon brandde fel in mijn nek terwijl ik het zebrapad overstak." Een zebrapad oversteken? ![]() Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel.: Dit verhaal is gewoon oerslecht, dus ook zonder fouten zou ik hier niet op stemmen ![]() Er is niet altijd kans. Er is altijd hoop.: "En geen duwende persoon of in de weg staande aktetas zou mij tegenhouden…" Ik heb een hekel aan ... waar een gewone punt volstaat. Eindigen met drie van die puntjes vind ik al helemaal onvergeeflijk. "Als ik haar mistte, had ze gesproken," Eh ja, één t dus. Zijn Openbare Vervoering: "Eén blik op de klok is voor hem voldoende om te weten op welk perron hij op welk tijdsstip een trein naar zijn favoriete bestemming kon verwachten." Tijdstip. En onconsequent gebruik van tegenwoordige, dan wel verleden tijd. De onvergetelijke treinreis.: "ogen die duidelijk maakten dat ze niet wist was ze tegen hem zou vertellen." Een T "iets wat alle medewerkers bij de spoorwegen verplicht bij zich moesten dragen" Dubbelop, het is verplicht, dus 'moesten' kan weggelaten worden. Freddy: “Deze gaat wel een andere route hoor.” zei hij op zijn beurt weer, “Deze gaat langs het station.” Die punt moet een komma zijn, en de tweede 'Deze' moet met een kleine letter. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() xDDD |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vorige poll was ook te vroeg dicht, Changshan en ik konden daardoor onze beslissende stemmen niet uitbrengen. Niet zo zeuren, je verdient het toch niet om te winnen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Jury of Poll? flyaway | 26 | 25-06-2009 17:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] 1 maart Verwijderd | 248 | 12-03-2006 21:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De onvergetelijke treinreis. Ieke | 0 | 07-08-2005 13:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het ware verhaal van Marathon Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 |