![]() |
||
Citaat:
Nee, de mens zou idd beter moeten weten dan een tamelijk onschuldige vorm van vermaak uit te oefenen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() hij's niet zo goed bij zn hoofd ofzo ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Meid ga gewoon door als je het lekker vind, ik zie niet wat er mis mee is.
Wel lijkt het mij persoonlijk lekkerder en fijner om toch een mens te nemen voor deze zaken, maar als het puur voor de sex gaat, waarom niet?? Zelf zou ik het niet doen (let op er staat niet nooit) omdat ik dat toch een beetje vies vind. Maar wat zeggen jullie dan tegen al die jongetjes uit het boeren milieu waarvan de helft hun eerste sexuele ervaring heeft met een dier. Dus meid, experimenteer maar gerust verder, als jij dat lekker vind moet je het vooral doen. Ik zie gewoon niet in wat erop tegen is om een beetje genot te hebben als het toch niemand schaadt. Maar het is en blijft een principe kwestie.
|
![]() |
Uhm ff voor de duidelijkheid! was het een mannelijke kat of vrouwelijke kat? tja want jah! anders is het gwn lesbische zoónogwat! uhm maaruh.. waaaaaaaaaaaaaah
moet je nagaan als je iets met een miesje hebt alleen zij heeft de halve stad al gen**kt tja... dan heb je zoiets van! wah met wie heeft ze haar deel wel allemaal niet geshared!!!... moet je nagaan wat dat voor trauma's gaat opleveren wanneer ie er ook nog es achterkomt dat het een kat was....... nee! ik kan me eigen hier nie echt in vinden!!! bah zo van!! jaah ik heb in om te komen! misschien dat die kooikarper bij ons in de vijver wel een keertje wil zuigen of zo... khoop hierbij mijn mening te hebben gegeven!!! met vriendelijke groet....... ![]() ![]() ![]() DaLighT die met een vergrootglas bacteries en zo aan het zoeken is
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weetje, ik heb een geheimpje voor je. Dat van die boerenjongens is niet waar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Normale mensen hebben toch ook honden? wie weet wat steken ze daar allemaal wel in.. moet je niet gaan doen alsof alle boerenjongens seks hebben met hun dieren. Ik geloof daar namelijk geen reet van. En net of iemand dat werkelijk waar onderzocht heeft.. ja zullen die jongens echt gezegd hebben: jah ik ben op m'n 11e ontmaagd door onze ezel. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er is ooit een anoniemen enquete gehouden in duitsland, en toen bleek dat veel (ik geloof 50%, is erg lang geleden dat ik die docu gezien heb) plattelanders daar sexueel 'geexperimenteerd' heeft met dieren. Verder zie ik het probleem niet zo. Je laat je pakken doro je hond. Hond blij. Jij blij. Wie zijn wij dan om die mensen te gaan veroordelen? Verder wordt in dit topic door veel mensen compleet overtrokken gereageerd. Zou me niks verbazen als er meerdere mensen zijn die er wel eens over gefantaseerd hebben, en daar met zichzelf mee in de knoop zitten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat is uitgesloten.. Let dus op tegen wie je wat zegt.. Voor de rest, likken maar met die kat, ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk hebben katten een eigen wil, maar da's totaal iets anders dan de eigen wil van mannen. Die weten waar ze mee bezig zijn. Laat maar want met jouw valt niet te redeneren.
|
![]() |
Wat zitten jullie nou te ouwehoeren zeg. Wat maakt jou het nou uit of het waar is of gelogen, en of je het lekker vind of niet. Dat meisje had er kennelijk veel plezier in. Het is dan helemaal niet erg als je je mening geeft, maar bestempel dat meisje niet gelijk met ziek en die onzin, of vies persoon. Ga elkaar aub niet af zeiken!!!!!!
![]() Het is 100% okee als jullie gewoon je mening geven, maar ga niet zo ver dat je angel2 er mee beledigd!!! ![]() En om antwoord te geven op je vraag...... nee, ik wil nix met dieren. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die er wel plezier in hebben. |
![]() |
|
Tis pas abnormaal als je dat zelf vind. Wat anderen zeggen heeft over het algemeen niet zoveel te beteken, iedereen heeft dingetjes die hij.zij anders doet. Jij dit, nikz mis mee toch!!
|
![]() |
Iedereen reageert geschokt wanneer er weer eens een plaatselijke dominee zich heeft laten zuigen door een koorknaap maar wanneer een hartstikke jong poesje dat nog moet opgroeien tot likken wordt aangezet onder de dreiging van 'het baasje' dan is er opeens geen probleem. Toch vermeldt die tweede engel herhaaldelijk nog even dat haar poesje (of echt katje??) nog niet bijzonder lang in het leven staat.
Er wordt vaak gezegd dat het niet de eigen wil is van het poesje, anderen beweren weer dat het poesje anders wel zou tegenstribbelen. Zal een kind tussen de 1 en 3 jaar flink tegenstribbelen als je hem/haar seksuele handelingen bij je laat verrichten? Verder vind ik het prachtig dat Morgan de geloofwaardigheid van dit topic, dat toch al niet erg hoog lag, finaal onderuit weet te halen met biologische argumenten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor iedereen die het niet ziek vindt: Een baby kan je ook aan je klit laten zuigen, maar dat is wel ziek want dat is pedofilie... ik zie het verschil niet helemaal maargoed.
Ik vind het dus WEL ontzettend ziek! Ik zie al mijn huisdieren als mijn 'kinderen'. Ik heb 2 van mijn katten zelfs met de fles groot gebracht, dus ik moet er niet aan denken. Echt uitermate ziek! [edit] daarbij komt trouwens nog dat ik het niet helemaal geloof omdat (zoals al gezegd) een kat een enorm ruwe tong heeft; ja mijn katjes ook toen ze pas 2 weken oud waren [/edit] |
![]() |
|
Verwijderd
|
ff aan iedereen die dit ziek vinden:
stelletje onvolwassen kleuters. iedereen doet toch waar of zij zin an heeft, ze vraagt om advies en niet om afgekraakt te worden, ik d8 dat hier wel volwassener mensen zijn, maar ja, op een scholieren forum had je dit kunnen verwachten, stel baby's ![]() en over die tong van een kat: de een kan meer pijn verdragen dan de ander |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Aan de mensen die dit vies vinden. Denk eens even langer na dan je normaal gewend bent. Ok klaar?? Awel, kijk es ff..
Ken je de bonobo? Dat is een apensoort. Mannelijke apen neuken de vrouwelijke apen, maar zowel ook andere mannelijke apen. Zij gebruiken verschillende standjes en zij neuken zelfs met hun eigen kinderen. Geloof me, tis allemaal cultuur en t'heeft allemaal te maken met je opvoeding. Biologisch gezien is het volstrekt normaal. Ik zeg niet dat pedofilie kan, ik zeg enkel dat het biologisch normaler is dan je zelf denkt... |
![]() |
|
Okey bij een poes is het niet altijd duidelijk, maar bij honden wel,
stel een hond komt op je af, springt op je en begint een beetje tegen je been aan te rijden. Die hond is geil en wilt sex, moet je hem dan stoppen?? Oke ik zou het niet lekker vinden, maar als het je toch nix uitmaakt. Dit poesje had gewoon zin om een klitje te likken (wat ik me goed kan voorstellen, maar dit is heel wat anders) en het meisje vond het niet erg, wat is hier dan mis mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bonobo's houden het tenminste bij hun eigen soort
||
Citaat:
Daarbij, een hond kruipt toch ook op je been?? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en jij zeikt niet ik |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(Ik werk op de Apenheul, een van de weinige dierentuinen in europa met een grote groep Bonobo's, dus ik hoor er wel eens wat over zegmaar ![]()
||
Citaat:
en langs de weg... (voor degenen die um niet kennen: by the way) ik vind dit best wel onzin... waarom zou jou katje je muts gaan likken? dat beest likt toch niet op commando?! vind het een beetje onzinnig verhaal... en als het echt zo is vind ik het best wel dierenmishandeling... maar goed, even terug naar wat ik zei : deze site heet scholieren.com (weet niet of het je is opgevallen) en tenzij je heel vaak bent blijven zitten, vind ik het niet normaal dat een gast van 37 hier loopt te lullen op een site die voor jongeren is bedoeld... (sorry mathfreak, 37 is niet 'jong' meer...)
||
Citaat:
Pechheid, ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() besides, nu zitten we mensen met apen te vergelijken, omdat een aap t doet is t natuurlijk, en daarom mogen wij t ook doen? wat een onzin. chimpansee's vermoorden kleine aapjes als het geen nageslacht is van henzelf. Zou een mooie boel worden als wij alles gingen doen wat apen ook doen
||
Citaat:
Ik weet dat dit een site voor scholieren is, maar voor het geval dat het jou niet is opgevallen: ik heb in die discussie en ook nog vrij recent hier op het forum aangegeven dat ik er ook ben voor de scholieren en dat ik hen niet alleen behulpzaam wil zijn bij het beantwoorden van vragen over wis-, natuur- en scheikunde op het exacte vakkenforum, maar dat ik daarnaast ook al een soort vraagbaak wil fungeren door vragen over sexuele en emotionele kwesties te beantwoorden op het sexualiteits- en psychologieforum. Ik heb van Koen en ook van een bezoekster van dit forum begrepen dat zij mijn aanwezigheid hier op het forum en mijn replies als positief waarderen, dus dat betekent dat ik niet van plan ben om te vertrekken. Als je het daar niet mee eens bent kun je bij chanel of Koen een formele klacht tegen mij indienen. Ik wacht dan hun reactie wel af. Nog even één ding tot slot: ik heb er bewust voor gekozen om mijn leeftijd te vermelden omdat ik wens te zijn wie ik ben en niet zoals jij of anderen misschien zouden willen dat ik ben. Bovendien heb ik niets kwaads in de zin, dus als jij halstarrig meent vast te moeten houden aan jouw misplaatste vooroordeel dat ik een vieze oude man ben (want die indruk wek je bij mij), dan is dat jouw probleem en niet het mijne.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nieuw op deze forum dus laat ik maar eens met iets gek beginnen. caro17 | 49 | 10-04-2002 15:45 | |
Seksualiteit |
AnimalSex ~*~Angel~*~ | 61 | 25-03-2002 20:40 | |
Seksualiteit |
Seks met dieren, fruit, colaflessen :uhum: ^AmArU^ | 49 | 18-03-2002 17:25 | |
Flora & Fauna |
animalsex RandyRhoads | 4 | 15-03-2002 19:36 | |
Seksualiteit |
wie hep dr een fetisj? dancingqueen-tje | 52 | 25-01-2002 07:32 |