Advertentie | |
|
![]() |
|
Welk instrument
bespeel je? Gitaar, basgitaar, piano, mondharmonica en een beetje drums. wil je ooit bespelen? Contrabas, viool, trompet, en een goeie zangstem, maar daar kan ik verder helaas niet zoveel aan veranderen. vind je super? Gitaar en piano, niet echt exotisch maar naar mijn mening twee van de meest veelzijdige instrumenten. haat je? Doedelzak, kazoo |
![]() |
|
Ik bespeel Keyboard
![]() Ik wil misschien nog wel leren drummen en gitaar spelen. Mn vriendje doet keyboard, drum en elktrische gitaar, en gewoon gitaar. Dus, die wil me vast wel eens wat leren ![]() Ik vind mn keyboard helemaal super!!! ![]() Je kunt er gewoon hele mooie geluiden uit krijgen en gewoon allemaal verschillende liedjes. Het leuke is dat je dan ook achtergrond muziek er meteen bij hebt. Ik haat.. een blokfluit. Die maakt zo'n saai en duf geluid. Tenzij ze van plastic zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
[QUOTE=Louis Armstrong;30430131]och, de trompet was ooit wel bedoeld voor een lelijk schel geluid. Het moest namelijk signalen doorgeven op het slagveld. Met een warm vibrerend (lelijk) geluidje als dat van Melissa Venema (arm kind) kwamen de orders echt niet door hoor
![]() Ik wil niet zeggen dat ik het mooi vind, hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb zelf een Ibanez Soundgear SRX 500 voor metal, een Fender Marcus Miller signature Jazzbas voor funk/pop/rock/etc, een Crafter 5-snare die in een hoekje stof staat te verzamelen en een Richwood Acoustic om te oefenen zonder m'n buren te storen (3am inspiratie ![]() ![]() De riff/solo die ik momenteel veel speel is de Dune Tune: http://www.youtube.com/watch?v=45ewFhZ7xIU Laatst gewijzigd op 02-06-2010 om 12:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik speel trombone en piano. Heb ook een gitaar maar toen ik dat aan het leren was ging er een snaar af en toen was ik te lui om er een nieuwe op te doen dus had ik zo iets van laat maar. Ik speel ook blokfluit
![]() |
![]() |
|
bespeel je? Momenteel gitaar, heb lang geleden 4 jaar piano gespeeld
wil je ooit bespelen? Piano, drums, basgitaar, elektrische gitaar vind je super? (elektrische) gitaar, piano, drums, basgitaar haat je? Blokfluit. Ik kan echt niet tegen dat geluid. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een kort vraagje en wilde geen heel nieuw topic openen hiervoor, dus hier leek het me wel geschikt:
Ik speel piano (10 jaar les gehad: klassiek, maar kan natuurlijk ook wel akkoorden und so) en wil graag simpele akkoorden leren op gitaar. Ik snap het principe en ik wil niet met de meest suffe les beginnen. Ik heb een gitaar staan, maar het frustreert me na een minuut al zo dat ik weer opgeef. Hoe kan ik makkelijk vooruit komen hierbij? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben waarschijnlijk gewoon te ongeduldig, moet wat tijd investeren ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heldenboeken m.i. staan ook veel referenties in naar ander materiaal. verder is het vooral nuttig de naam van je noten te leren en welke positie ze hebben op de gitaar dan kan je van elk ander instrument (ook piano) vrij simpel een phrase overnemen. daarbij kijk je naar wat logische handposities zijn. muten en alles kan je dan later erbij leren. ik neem even aan dat je weet wat de root(skeleton) is en wat een fill is, zo niet zou ik daar mee beginnen, aangezien dat de muziek maakt.
|
Ik speel piano. Ben begonnen met klassiek en heb toen een tijdje niet gespeeld (studeren, geen geld en ruimte voor een piano). Sinds anderhalf jaar heb ik mijn eigen piano, nu speel ik lichte muziek en met name jazz.
Verder zit ik sinds een jaar of twee op zangles. Het lijkt me leuk om gitaar of harp te leren spelen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bespeel jij een instrument? WärteR | 3 | 13-10-2006 20:39 | |
Muziek |
Bespeel je een instrument? monkey86 | 220 | 09-08-2004 16:12 | |
Muziek |
Makkelijk te bespelen instrument _Moby_ | 65 | 22-04-2004 18:30 | |
Muziek |