Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ooit wat blokfluit en piano gespeeld, geen van beiden beter dan schoolniveau of doehetzelfkinderpianoboekjes.
Ik zou wel klarinet of alt-klarinet willen kunnen spelen. Geweldige klank en prachtig om gedichten te ondersteunen ^^. Het gaafste instrument wat ik ook heb gezien/gehoord, was de subcontrabasfluit. Michael Heupel van de Pata Masters bespeelt dit instrument en het is heel indrukwekkend om te zien. Het is ook vrij onbekend. ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Subcontrabass_flute Vanaf 2:12, hoor en zie je ze goed. Ik haat geen enkel instrument, ze hebben allemaal een onmisbare eigenheid. Alleen een ratel kan verdomd irritant zijn. Laatst gewijzigd op 10-02-2010 om 17:47. |
![]() |
|
Ik speel gitaar.
Naast gitaar spelen kan ik me niet zo gauw een instrument bedenken dat ik zou willen bespelen. Drummen lijkt me opzich wel tof maar het is niet iets dat ik per se wil. Ik vind de gitaar super. De geluiden die je er mee kan maken, de snelle solo's en zware riffs die je met genoeg oefening kan spelen, het is allemaal geweldig. Ik heb geen hekel aan een specifiek instrument. |
![]() |
|
![]() |
Ik drum, en dat is nice. Maar Piano lijkt me ook geweldig om goed te kunnen.
http://www.home4talent.net/profile.php?user=3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik speel al 10 jaar piano
Heb 1 jaar cello gespeeld (toen was ik 13) Heb enkele vioollessen gehad en ik wil het eigenlijk goed kunnen Kan redelijk blokfluit spelen En ik bespeel mijn stembanden al heel lang --> zingen dus ![]() Kan een heel klein beetje gitaar spelen maar wil het beter kunnen |
![]() |
|
bespeel je? -Saxofoon, alt en sopraan.
wil je ooit bespelen? -Indien ik de tijd kan vinden wil ik nog wel een keer piano leren spelen en/of drummen. vind je super? -Doedelzak vind ik wel ontzettend gaaf om te zien/horen. haat je? -Gitaar, zo standaard... speelt iedereen tegenwoordig. Verder produceert een trompet naar mijn mening ook niets meer dan een lelijk schel geluid.
|
Ik speel piano en ik heb sinds kort vioolles en ik kan een gitaar stemmen, maar niet bespelen.
Ik wil heel graag een viool spelen. Maar die droom ben ik dus al aan het waarmaken! Viool vind ik super. Alle strijkinstrumenten wel trouwens. Ik haat blokfluiten. Niet alleen in het eerste jaar, ik vind het gewoon niet mooi. Maar ik haat het dus niet, maar ik vind het niet mooi. Sowieso, blaasinstrumenten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Bespeel je?
tenor saxofoon Wil je ooit bespelen? piano, misschien dwarsfluit Vind je super? trompet Haat je? fagot, doedelzak Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 25-03-2010 om 19:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bespeel je? viool wil je ooit bespelen? altviool vind je super? viool haat je? niet een |
![]() |
|
Ik heb nu 10 jaar geleden een elektrische basgitaar gekocht, maar ik kan er slechts een paar liedjes op spelen omdat ik nooit oefen.
Ik zou dus ooit wel goed bas willen kunnen spelen en drummen lijkt me ook supervet, maar ik kan geen drumstel kwijt in m'n kamer. ![]()
|
![]() |
Ik bespeel niks. Misschien nog een beetje piano.
Het lijkt me wel vet om ooit saxofoon te kunnen spelen ![]() Ik vind mensen die gitaar spelen echt super leuk. Vooral jongens die gitaar spelen ![]() En ik haat blokfluit. Ik heb 4 jaar blokfluit gespeeld, en ik kon maar geen noten lezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=-hv7bC21nZs&feature=fvst en geloof me mannetje, uit de Bach van mijn moeder komt echt geen ''lelijk schel geluid'' hoor. dan luister jij naar de verkeerde trompetten ps:en ALS iemand ervoor kiest om zijn instrument schel vals of dissonant te laten klinken gaat het om de controle die bijdraagt tot de artistieke waarde van een stuk muziek. zoals je maar ziet bij jon faddis of louis armstrong |
![]() |
|
Verwijderd
|
och, de trompet was ooit wel bedoeld voor een lelijk schel geluid. Het moest namelijk signalen doorgeven op het slagveld. Met een warm vibrerend (lelijk) geluidje als dat van Melissa Venema (arm kind) kwamen de orders echt niet door hoor
![]() Dus geschiedkundig gezien heeft MiBe gelijk. Het is alleen jammer dat hij uit eenkennigheid(?) in de geschiedenis is blijven hangen. De term schel wil nog wel eens een synoniem worden voor helder. Als je niet beter weet, of geen referentiekader hebt. Veel barokmuziek werd (door instrument keuze) nogal eens aan de heldere kant gespeeld. En leadpartijen in de big band zijn uiteraard erg projecterend. Door de extreme hoogte, wil deze projectie ook nog wel eens voor schel worden uitgemaakt. Ieder zijn meug verder hoor. Zolang heel de wereld maar niet gaat vinden dat trompet een lelijk schel geluid geeft, vind ik het best. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik speel gitaar en ik zing, ik ben van mening dat zang een instrument is, kijk maar eens op http://www.youtube.com/user/wesselklooster. Instument dat ik niet leuk vind? Hè nee... ehm... ik heb het niet zo op toeters (sax, tropmet etc.) maar dat kan ook zo zn charme hebben, in bepaalde Jazz stukken. Hetzelfde geld voor een aantal percussie-dingen, inderdaad de ratel, en de tamboerijn (mits te luid).
|
![]() |
|
bespeel je?
voornamelijk viool, in 2 symfonie orkesten. thuis een beetje gitaar. wil je ooit bespelen? altviool ga ik misschien nog wel een keer doen. vind je super? saxofoon, engelse hoorn, of sommige zeldzame instrumenten, zoals de glasharmonica haat je? Ik haat geen instrument, elk instrument heeft in zn goede context een mooi geluid. Maar als ik een instrument moest noemen, is dat misschien piccolo (vanwege schel en hard geluid dat dikke gehoorschade kan aanrichten), of buisklokken (die zijn gewoon lelijk)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bespeel jij een instrument? WärteR | 3 | 13-10-2006 20:39 | |
Muziek |
Bespeel je een instrument? monkey86 | 220 | 09-08-2004 16:12 | |
Muziek |
Makkelijk te bespelen instrument _Moby_ | 65 | 22-04-2004 18:30 | |
Muziek |