Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 16:12
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
whieehoe! *meld zich ook aan voor de club* ! naa ik heb idd ook dan slaat ie bijv arm om me heen en dan wil ik het eigenlijk wel maar tog sta ik op om 'naar het toilet te gaan' oid. waardoor ik iig Weg ben.
Erg vervelend, hij krijgt hier volgens mij best wel het idee door dat ik hem niet leuk vind, wat wel zo is. Bij mij is het denk ik idd ook gewoon onzekerheid ben en zoiets heb van:'tss tis vast maar voor één keer he? en dan morgen negeer je me gewoon etc'. (bang om gekwetst te worden, terwijl ik nog nooit egt gekwetst ben in de Liefde.) Kheb et nu nog steeds ookal heb ik wel al 2 keer met hem gezoend (wauw egt een wonder! ) en tog wil nog steeds Wegrennen als ie (te) dichtbij komt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2003, 16:25
Loezzel
Loezzel is offline
Boehoe, ik wil jullie zo graag helpen, maar ik kan me er nix bij voorstellen hoe dat moet voelen! Het komt zo vreemd over: hij slaat een arm om me heen, ik wil het heel graag, maar toch loop ik weg... WAAROM?? Geniet ervan
Oud 25-04-2003, 16:37
SounD
SounD is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 25-04-2003 @ 17:25:
Boehoe, ik wil jullie zo graag helpen, maar ik kan me er nix bij voorstellen hoe dat moet voelen! Het komt zo vreemd over: hij slaat een arm om me heen, ik wil het heel graag, maar toch loop ik weg... WAAROM?? Geniet ervan
Dit klinkt alsof je het zelfde probleem wilt hebben.. wees blij dat je het niet hebt.
Ik ben er bijna overheen nu.. als ik echt verliefd ben en iemand goed vertrouw gaat het allemaal veel beter. Vooral als ik het idee heb dat alles op mijn tempo mag gebeuren, dat ik neit gepushed wordt.
Dat kan dus een goede oplossing zijn.. vertellen dat er niets van je verwacht moet worden.. dat geeft vaak zo'n ruimte aan je dat het veel makkelijker gaat.
Oud 25-04-2003, 16:42
Loezzel
Loezzel is offline
nee, zo wilde ik niet overkomen. Maar ik wil het wel graag kunnen begrijpen om goede raad te kunnen geven. Tis frustrerend dat ik er helemaal niets over kan zeggen!!
Oud 29-04-2003, 16:47
Gwinnie
Gwinnie is offline
vervolg op vorige post:
vandaag ben ik niet weggerend!! ik heb mijn angsten overwonnen en hij zoent lekker!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 16:50
SounD
SounD is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 29-04-2003 @ 17:47:
vervolg op vorige post:
vandaag ben ik niet weggerend!! ik heb mijn angsten overwonnen en hij zoent lekker!!!!
Vet!!!

Waar woont ie? Ik wil ook uitproberen of ie lekker zoent
Oud 30-04-2003, 15:49
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
SounD schreef op 29-04-2003 @ 17:50:
Vet!!!

Waar woont ie? Ik wil ook uitproberen of ie lekker zoent

haha. zeg ik lekker niet.. ik hou m lekker voor mezelf
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 16:45
someone
someone is offline
dit heb ik nou ook, wou er al een tijdje iets over posten maar had geen idee hoe ik het er neer moest zetten.
als ik iemand gewoon echt super leuk vind probeer ik ook echt alles, tot ik iets met hem heb.
dan heb ik geen zin meer om af te spreken, kom ik hem het liefst niet tegen als ik ergens ben, zo gaat het dan een tijdje door tot ik het niet meer kan opbrengen om met tegen zin af te spreken.
en dan maak ik het uit. zo is het altijd al gegaan, en weet niet wat ik er tegen kan doen.
ook als ik iemand in het begin echt helemaal leuk vind en ineens dat gevoel weer opkomt begin ik alle minpuntjes te zien en ren ik ook het liefst zo hard en snel mogelijk weg.
help!
Oud 02-05-2003, 09:59
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 13-04-2003 @ 21:31:
Ik verlang heel erg naar een relatie, iemand om mee te knuffelen en mee te praten en mee uit te gaan, en weet ik veel wat meer.

Nou is er een jongen waar ik heel veel aan denk, waar ik ook over fantaseer ed, en die wel beetje verliefd is op mij, of i.i.g. wel een relatie met mij zou willen beginnen,

maar...

elke keer als ik dan met m praat via de telefoon of in t echt heb ik van die momentjes dat ik weg wil rennen, of niet wil dat hij er is, of m eng vind, of raar, of niet durf, ofzo.
En soms ook momenten dat ik m heel aantrekkelijk vind, en m wil zoenen, en aanraken, ed, maar dan weer dat vluchtgevoel.

Betekent dit dat het niet diegene is waar ik een relatie mee moet beginnen?
Of dat ik (nog steeds gvd) niet toe ben aan een relatie?
Of is t bindingsangst?
Of iets anders?
Of ben ik gewoon abnormaal?

Ik weet t echt niet en ik snap er geen bal van!
Volgens mij ben je gewoon harstikke verliefd als ik dit zo lees
Oud 02-05-2003, 11:15
Verwijderd
nix aan de hand, je bent gewoon verliefd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten