|
|
Bekijk resultaten poll: Wat is volgens jullie de leukste column? | |||
Koffiebekertjes |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 20.45% |
De Ogen |
2 | 4.55% |
Sentimentele gedachtes |
0 | 0% |
Boos op God? |
3 | 6.82% |
Studentenhuis |
2 | 4.55% |
Hoe belangrijk is de mug in uw leven? |
4 | 9.09% |
Het bittere einde |
5 | 11.36% |
NACHTMIJMERING |
0 | 0% |
De tunnel |
0 | 0% |
Brugpieper? Neeeee!! |
1 | 2.27% |
Tijd en verwachtingen |
15 | 34.09% |
Stringbikini |
1 | 2.27% |
Liefde |
2 | 4.55% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grim |
![]() |
|
De laatste tijd heb ik het erg druk gehad, maar toch heb ik even tijd gemaakt om dit allemaal te lezen.. En hier mijn (uiteraard
![]() Koffiebekertjes Komt zeker in aanmerking voor mijn stem! ![]() ![]() De Ogen Als ik heel eerlijk mag zijn, vond ik het niet een super goede column, maar de laatste paar zinnen vind ik dan weer erg mooi..! Ik vind dit ook eigenlijk meer op de lijn van verhaal dan op de lijn column zitten.. Er zijn niet echt dingen (behalve de laatste zinnen) die mij echt aanspreken hierin. Sentimentele gedachtes Tja, eigenlijk vond ik het wel een leuke column, maar niet genoeg om op te stemmen. Uhm, het is wel leuk geschreven, maar daar blijf het voor mij ook eigenlijk bij. Boos op god? Al ontsnapte mij een grinnik tijdens het chatstukje, verder vond ik het niet heel speciaal. Tja, niet echt iets voor mij zal ik maar zeggen, hoewel ik het laatste stuk duidelijk mooier vond dat het begin. Ik mis het lekkere ritme erin, dat vind ik erg jammer.. Studentenhuis Leuk geschreven! ![]() Hoe belangrijk is de mug in uw leven? Tja, ik weet niet echt goed wat ik ervan moet zeggen. Opzich kon ik er wel om lachen, en vond ik vooral het einde (weer) erg leuk! Maar om nou te zeggen dat ik dit echt de leukste column vond.. Nee. Je verwoording is wel mooi, en het leest ook lekker vlot.. Het bittere einde Komt zeker in aanmerking voor mijn stem. Al heb ik wel puntjes ontdekt waarvan ik denk; 'had je niet moeten doehoen!' Maar, het leest lekker, al bots ik af en toe ergens tegenaan, het is mooi taalgebruik, en de opbouw vind ik ook goed. De bittere waarheid hè ![]() (Ik heb een vermoeden wie dit heeft geschreven.. ![]() Nachtmijmering De titel is o zo mooi, maar ik merkte aan mezelf al dat ik het niet eens helemaal wilde uitlezen (toch gedaan hoor, daar niet van..). Ik vind het iets té voor een column, het is niet echt wat ik ervan had verwacht, maar goed, ik moet niet oordelen. Ik heb een aantal stukken gelezen waar ik echt op vast liep. Ik moest ze een aantal keer lezen voor ik mijn aandacht weer erbij kon houden. Opzich, is de bedoeling wel mooi, maar niet iets voor mij.. ![]() De tunnel Er wordt niet omheen gelult, je komt meteen to the point. Jammer, want opzich, als je het wat verder uitwerkt, is het best een leuk stuk! Maar goed, dat uitwerken hoef niet natuurlijk, 't is mijn mening ![]() Brugpieper? Neeeee!! Door de titel schrok ik mij wezenloos en dacht ik meteen; 'Ah nee hè, niet weer zo eentje! *zucht*'. Maar toen ik 'm begon te lezen, leek het al snel mee te vallen.. ![]() Tijd en verwachtingen Alweer het derde stuk dat in aanmerking komt voor mijn stem. Ik vind het prachtig geschreven, zo eenvoudig en toch zo mooi! ![]() ![]() Stringbikini *grinnik* Ja, ik kan hier wel om lachen ![]() ![]() Liefde Kort maar krachtig; Het is leuk, het is simpel, het is een column, het is niets voor mij. Het is leuk, en daar blijft het bij voor mij. ***** Na lange vergaderingen met mijzelf, en onmogelijke besluiten te hebben genomen ben ik er toch uit.. ![]() Nijn* - streng, meedogenloos, maar rechtvaardig ![]()
Laatst gewijzigd op 10-09-2004 om 17:44. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop dat er niet teveel zijn, want dat is natuurlijk ernstig fout. Grim |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Grim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim - strapatsen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb gestemd op De Ogen, dat vind ik absoluut de beste column. Deze zin "Ik zat daar en vroeg mij af hoe zij de wereld zag. Letterlijk. Heeft ze geruite dromen, geblokte fantasiën, of zou ze gewoon erg rechtlijnig denken? Misschien heeft ze wel last van hokjesgeest!" vind ik echt heel leuk bedacht, net als het einde trouwens. Verder is 'ie gewoon makkelijk leesbaar.
|
![]() |
Gestemd op 'Het bittere einde' aangezien ik dit de enige echte column vind. Die over de Mug kan ik nog wel waarderen om de onzinnigheid ervan (absurdisme olé!), en 'De ogen' was totaal mijn stijl.
Maar al die andere 'columns' worden naar mijn mening teveel de hemel in geprezen. Daarom kies ik voor 'Het bittere einde'. Misschien meent de schrijver dit niet, maar ik zeker wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zijn er namelijk in zoveel vormen, kleuren, geuren, smaken en maten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() De beste zal sowieso winnen, want de beste is uitverkoren door het publiek, niet dan? Grim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Helaas. Maar goed, als de winnaar is aangewezen zal ik vertellen welke column van mij was en dat zou ik dan ook graag van de rest willen horen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik gok voor Simoen... Nachtmijmerig? |
![]() |
||
Citaat:
nou, van 1 had ik het goed gegokt, van een ander wist ik het (verteld ofzo? weet dat niet eens meer) en de rest ehh, geen zin om te raden eigenlijk, maar zou het wel gaaf vinden om te weten wie de persoon is die de column met kritiek op de s.com columnisten geschreven heeft! Charlotte
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Duivelaar |
![]() |
||
Citaat:
![]() Duivelaartje - *doet maar een gokje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou vertel maar! ![]() Tja, soms wil je niet altijd een serieuse column schrijven... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil nog wel graag weten wie nachtmijmering heeft geschreven, ik gok Tweeling? (Of is dit al bekend :$?) Trouwens, ik dacht Krummeltje misschien De Liefde? (Niet dat ik jou wanhopig inschat ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Koffiebekertjes
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ Wegens gebrek aan begrip van wat een column is, zou ik bijna op geen van de teksten gestemd hebben, ware het niet dat "Het bittere einde" als enige in de buurt komt van de toon en houding van een columntekst. En hoewel een dergelijke keuze een negatieve is en daarmee dus niet echt een keuze, zal ik dan maar voor deze stemmen. Om even een definitie uit vakblad de Journalist te citeren:
Laatst gewijzigd op 20-09-2004 om 22:42. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] -geen titel- flyaway | 0 | 03-12-2010 10:02 | |
Verhalen & Gedichten |
MIJN VERHAAL: Nina's droom Nandje | 24 | 30-07-2006 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 |