Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bluesman beweerde dat de godsdienst (in dit geval de islam) jezelf opblazen goedkeurt. Zelfmoord is echter tenstrengste verboden in de islam dus de religie keurt het af. Zo simpel is het, het was een pure feitelijke mededeling om zijn leugen te weerleggen. Dat is weer iets heel anders dan het feit dat er moslims zijn die wel zelfmoordaanslagen plegen. Dat heb ik ook helemaal niet ontkent maar dat was niet wat Bluesman zei en ik reageerde op hem. En wat punt 2 betreft: ook dat was op Bluesman gericht. Hij vindt namelijk dat elke willekeurige moslim zou moeten demonstreren tegen wat elke andere willekeurige moslim misdaan heeft. Dat is een belachelijke stelling want dit verwachten we ook niet van christenen, joden en niet-gelovigen mbt de misdaden van hun mede(niet-)gelovigen. Dat jij daar meteen weer een linkspolitiekcorrectstruisvogelpolitiek-opmerking tegenin moet brengen raakt kant noch wal. Ik zie ook niet in wat dit te maken heeft met "problemen aanpakken".
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Over ultiem links gesproken... En als we zo gaan beginnen, zou iedereen moeten demonstreren tegen wandaden van wie dan ook. En niet de moslims tegen de wandaden van andere moslims enz. Dus T_ID en Bluesman, wanneer gaan jullie de dam op?
||
Citaat:
andere dingen doen werkt echter wel, mijn punt, dat verkeerd geinterpreteerd werd, was dat geen moslimde radicalen zou moeten steunen, of ze demonstreren maakt mij niet uit, als ze mensen als samir A. kennen en dan hun mond houden, of zo iemand helpen, dat maakt voor mij uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan het ook mis hebben en ze kunnen ook echt harteloos zijn. Voor de rest vind ik maar een beetje dat mensen hier mijn topic lopen te verkrachten ![]() Ik vroeg mij af hoe mensen hun nieuws interpreteren, er rekening mee houden dat het wel eens aangepast kan zijn ten gunste van een groter belang en hoe ze hier mee omgaan. Maar inplaats van dat krijg ik gewauwel of zionisten, fundamentalisten en weet ik wat nog meer. maarja..... ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
op zich is de post waar ik op reageer een redelijk goedkope poging om mensen die in de ogen van skyrise anti-islam zijn als hypocriet af te schilderen...
||
Citaat:
||
Citaat:
Mensen die denken dat de wereld zo in elkaar zit als ons verteld wordt DIE hebben een dikke storing in hun bovenkamer (al dan niet leeg). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit was geen grap hoor, maar als ik het goed begrijp heb ik een storing in mn "bovenkamer" omdat ik jou mening niet deel? Dat is best wel een beetje kansloos en zegt wat over hoe bekrompen je denkt. Wat ik ermee aan wil geven is dat alles wat je op tv ziet als zoete koek moet slikken of wil jij soms zeggen dat arabische nieuwszenders het ook 100% bij het rechte eind hebben? Immers onze (amerikaanse) nieuwszenders hebben het ook volgens jouw. Het zou denk ik voor jou geen kwaad kunnen om je horizon een tikkeltje te verbreden en ook eens te luisteren naar "de slechte" kant. De waarheid ligt immers altijd in het midden en iets als een eerlijk politiek beleid bestaat niet want dan zou de mens oncorruptbaar zijn en ik denk dat je daarvan wel weet of dat wel of niet waar is. Hier heb je nog een gedachte waar ik net op stuinde. Osama heeft een aanslag gepleegt om de wereld kenbaar te laten maken dat er moslims zijn die niet houden van de westerse economie. Omdat wij nu in dagelijkse angst leven voor terroristische aanslagen gaan wij, met name, arabieren en midden-oost volk met een scheef oog aankijken en in sommige gevallen slecht behandelen. Dit reflecteerd op een samenleving dat de moslims er "ineens" niet meer bij horen wat de integratie meer tegen werkt en zo dus een uitstekende voedselbodem creert voor moslims die zich hiertegen willen verzetten. Dit geeft ons weer het gevoel van "zie je wel! ze zijn echt rebels en slecht!" waardoor het steeds moeizamer loopt en uiteindelijk uitloopt op een burgeroorlog. Je kan dan wel gokken wie de lachende derde is. Dus moet je dan maar niks doen? Dat nou ook weer niet... Ik denk zelf wel dat het opgeblazen is, ondanks dat de media zegt dat er veel "rel moslims" zijn valt het verhoudingsgewijs wel mee denk ik zelf. Maargoed, ik denk dat niemand echt invloed erop heeft uiteindelijk loopt het toch uit op een burgeroorlog maar das meer mijn visie.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
'Anti-Islamisme moet hard aangepakt worden' Louiise | 204 | 11-11-2005 11:05 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten USPalermo | 500 | 01-01-2005 23:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Opsporing verzocht IloveTECHNO | 37 | 17-11-2003 23:10 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit! nesso | 74 | 11-08-2003 14:21 | |
Psychologie |
Indien mensen grofheid amusant vinden.. Verwijderd | 54 | 19-09-2002 20:05 |