Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2005, 14:14
juno
juno is offline
Ik volg dit drama in drie bedrijven al sinds het begin, en wat ik ook verwacht had: dit niet.

Het lijkt erop dat ze een sexloze relatie wilde, en het allemaal wel best vond, een beetje voelen en zoenen maar meer niet. Nu Maroon heeft laten merken dat het hem echt dwarszat, en dat hij meer verwachtte, kwam zij tot de conclusie dat ze dat niet wil, en heeft ze er een punt achter gezet.

Frustrerend, maar beter dat het nu gebeurt dan dat het nog een jaar heeft moeten duren.

Waarom ze een sexloze relatie wil, is een kwestie van speculatie, en daar waag ik me niet aan want ik ken haar niet. Maar ze wil blijkbaar heel erg verschrikkelijk graag geen sex, zo erg dat ze zelfs haar relatie ervoor opgeeft. En dan is er toch wel wat aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 13:31
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
nou ik heb dit topic ook een beetje gevolgd en vind dat er wel rare reacties worden gegeven van sommige mensen.
Ik neem aan dat je wel (nog) van haar houdt? Dan kun je haar toch niet zomaar laten gaan?
Volgens mij laat je je een beetje teveel leiden door wat er in dit topic gezegd word of lijkt dat maar zo?
Naja, ik weet ook niet hoe jij je nu voelt en of je uberhaupt nog wel verder wilde met haar, maar ik vind dat je gewoon je hart moet volgen. Als je veel om haar geeft en haar mist, dan zou ik zeker contact met haar opnemen ipv zitten wachten tot je iets van haar hoort!
Tis wel duidelijk dat dat hele seksgebeuren haar ontzettend hoog zit, maar er zal vast wel een verklaarbare reden voor zijn. Als je gewoon naar haar toegaat, onaangekondigd, en je gooit gewoon alles op tafel, al je frustraties van afgelopen jaar en wat je precies voelt en denkt, dan gooit zij er misschien ook wel alles uit. Het gesprek ligt nu toch al op tafel dus ze zal niet lang meer voor zich kunnen houden waarom ze al een jaar geen seks met je wil.
Maargoed, punt was dus, dat ik vind dat je haar niet na een jaar samen te zijn geweest, op deze manier moet opgeven!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 19:32
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 04-06-2005 @ 14:31 :
Maargoed, punt was dus, dat ik vind dat je haar niet na een jaar samen te zijn geweest, op deze manier moet opgeven!
Natuurlijk wel. Wat is dat voor onzin? Je kunt nog zoveel van iemand houden, maar als er zoiets belangrijks (want seks is belangrijk in een relatie) verkeerd zit, dan gaat het gewoon niet werken. Je moet wel onthouden dat ie al een jaar een relatie met haar heeft en al talloze malen heeft geprobeerd met haar te praten. Hij heeft haar nooit gepushed en altijd gerespecteerd. En dan probeert ie met haar te praten en zij reageert als een complete bitch. Ik snap zijn besluit heel goed en ik moet eerlijk zeggen dat ik het al knap vind dat ie het zo lang heeft volgehouden. Want als iemand geen seks met mij zou willen en er geen normale reden voor wil geven, had ik het nog geen 3 maanden uitgehouden. En dit wil helemaal niet zeggen dat ik niet zonder seks kan, want als iemand er een reden voor heeft zal ik het echt accepteren.

Anyways, wat ik wil zeggen is dat ik het niet normaal vind dat zij zo raar reageert. Hij wilde alleen praten, het is niet alsof ie haar wilde bespringen of zo.
Ze ging kortaf doen, en heeft gewoon niets meer van zich laten horen. Als je al zo lang een relatie hebt, vind ik het op zich wel logisch dat je met elkaar kunt praten en blijkbaar wil zij niet met hem praten. En dan zou het wat mij betreft ook over zijn. Dus ik begrijp zijn keuze heel goed.
Oud 05-06-2005, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Experium schreef op 03-06-2005 @ 01:28 :
Ok mis ik hier wat? Sorry hoor maar sinds wanneer moet een meid van bijna 18 om zeven uur thuis zijn? of moest dat van haar zelf? ik bedoel dan heeft ze wel hele strenge ouders.. zouden ze haar verboden hebben om sex te hebben ofzo?

Ben benieuwd naar je volgende update Maroon. succes!
Avondeten, misschien? Hij zou haar later die avond toch weer zien?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 03:07
Verwijderd
En, nog nieuws? Zou wel erg lullig van d'r zijn als ze het zo heeft laten uitdoven.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 23:34
Tiño
Tiño is offline
ik ben toch wel erg benieuwd hoe de zaken er nu voorstaan, ik hoop op t best euiteraard, Maroon..
Oud 10-06-2005, 16:22
Yerli
Yerli is offline
Ik vraag me eigenlijk ook wel af wat er nu uiteindelijk van is gekomen..
Oud 10-06-2005, 16:35
Milan Dado
Milan Dado is offline
Citaat:
juno schreef op 03-06-2005 @ 15:14 :
En dan is er toch wel wat aan de hand.
Dat idee heb ik ook. En dit is wel een goede manier om te laten zien dat de relatie je iets waard is. Door te laten merken dat het je niet om de sex gaat, maar dat je je wel zorgen maakt over het feit dat je er niet eens fatsoenlijk met elkaar over kunt praten na een jaar. En door te vertellen dat je het al helemaal niet waard vind hiervoor de relatie op te geven.
Oud 13-06-2005, 01:36
Tiño
Tiño is offline
is er nog wat gebeurd ondertussen??
Oud 13-06-2005, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Maroon schreef op 11-05-2005 @ 22:45 :

Iemand suggesties wat ik zou kunnen doen? Alvast bedankt.
Als je een echte heer bent wacht je totdat zij er wel klaar voor is.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 13-06-2005 @ 09:07 :
Als je een echte heer bent wacht je totdat zij er wel klaar voor is.
Weer zo iemand die er helemaal níks van snapt en gewoon z'n ouders na praat. Heb je het topic wel gelezen jochie?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:53
leucomelas
leucomelas is offline
hmm *is nieuwsgierig*
al wat gebeurd ondertussen? heb je haar gesproken?
Oud 15-06-2005, 23:31
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 13-06-2005 @ 14:53 :
hmm *is nieuwsgierig*
al wat gebeurd ondertussen? heb je haar gesproken?
Oud 16-06-2005, 00:39
Astraea
Astraea is offline
Ik ben van plan dit topic net zolang 'hoog' te houden, totdat er een reactie van Maroon komt, want ik ben ook wel heel benieuwd hoe het precies is afgelopen..
Oud 16-06-2005, 10:42
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Astraea schreef op 16-06-2005 @ 01:39 :
Ik ben van plan dit topic net zolang 'hoog' te houden, totdat er een reactie van Maroon komt, want ik ben ook wel heel benieuwd hoe het precies is afgelopen..
Oud 17-06-2005, 00:32
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Oud 17-06-2005, 00:44
Verwijderd
Ah, what the hell....

Citaat:
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 10:33
fladdertje
fladdertje is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 14:25
bloemies
bloemies is offline
Citaat:
Oud 17-06-2005, 14:34
Verwijderd
goede tijden slechte tijden nee het leven spaart je niet
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 14:58
Lente
Lente is offline
misschien zijn ze de schade aan het inhalen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 15:14
bloemies
bloemies is offline
Citaat:
Lente schreef op 17-06-2005 @ 15:58 :
haha
Oud 17-06-2005, 16:13
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
let's pray so
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 18:11
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 17-06-2005 @ 16:13 :
let's pray so
Flauw hoor, maar maroon laat ff wat van je horen wil graag wel ff weten of jullie bijelkaar zijn of heb je al een ander gevonden ?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 12:26
bloemies
bloemies is offline
Citaat:
Oud 18-06-2005, 12:55
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Citaat:
Oud 18-06-2005, 13:15
Poeperd
Poeperd is offline
Kun je em niet een pb sturen?
Oud 18-06-2005, 17:30
LoneLover
LoneLover is offline
Hmm, ik lees het topic nu pas voor de eerste keer maar de uitkomst zag ik al van KILOMETERS afkomen.

Dit is een typisch geval van te braaf te zijn. Een beetje gezonde druk kan nooit kwaad. Zou jij ooit hebben leren fietsen of zwemmen zonder een beetje druk van je ouders?

Vooral dan het feit dat het niet alleen 'niet neuken' was maar een algemeen onbestaand sexleven. Want zoals jij omschrijft wat er dan toch gebeurde is dat op z'n minst triest te noemen.

Spijtig dat je zo hard je tijd hebt verspilt met haar.

Advies om nu nog verder te gaan. Deftige en uitgebreide brief/email waarin je uitlegd dat het niet normaal is als je na meer dan een jaar zelf niet eens deftig kan praten of een van zoniet het meest belangerijke onderdeel in een relatie. En dat ze op z'n minst een heel uitgebreide verantwoording mag afleggen voor hetgeen ze je heeft aangedaan.

Zo zie ik het namelijk, zij heeft met jouw voeten gespeeld en dat heeft je een jaar liefde en moeite gekost.
Oud 19-06-2005, 10:38
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
LoneLover schreef op 18-06-2005 @ 18:30 :
Hmm, ik lees het topic nu pas voor de eerste keer maar de uitkomst zag ik al van KILOMETERS afkomen.

Dit is een typisch geval van te braaf te zijn. Een beetje gezonde druk kan nooit kwaad. Zou jij ooit hebben leren fietsen of zwemmen zonder een beetje druk van je ouders?

Vooral dan het feit dat het niet alleen 'niet neuken' was maar een algemeen onbestaand sexleven. Want zoals jij omschrijft wat er dan toch gebeurde is dat op z'n minst triest te noemen.

Spijtig dat je zo hard je tijd hebt verspilt met haar.

Advies om nu nog verder te gaan. Deftige en uitgebreide brief/email waarin je uitlegd dat het niet normaal is als je na meer dan een jaar zelf niet eens deftig kan praten of een van zoniet het meest belangerijke onderdeel in een relatie. En dat ze op z'n minst een heel uitgebreide verantwoording mag afleggen voor hetgeen ze je heeft aangedaan.

Zo zie ik het namelijk, zij heeft met jouw voeten gespeeld en dat heeft je een jaar liefde en moeite gekost.
Groot gelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 11:59
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
LoneLover schreef op 18-06-2005 @ 18:30 :
(..)verhaal(..)
en nu heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat je de topic niet helemaal door hebt gelezen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 14:57
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Rieno schreef op 19-06-2005 @ 12:59 :
en nu heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat je de topic niet helemaal door hebt gelezen
Dat idee kreeg ik ook al. Ik bedoel, wat Lonelover vertelde weten we allemaal wel, ik in ieder geval wel, maar ben gewoon benieuwd hoe het daadwerkelijk is afgelopen.
Oud 20-06-2005, 12:33
skyflower
skyflower is offline
k vindt dat, omdat ze nog ni ontmaagd is, je rustig aan moet doen...probeer andere nieuwe dingen . Dat vinden de meeste wel leuk en zei vast ook

vraag haar eerst rustig hoe ver ze durft te gaan... wees zelf ook eerlijk ovuh je gevoelens dat helpt wel...als jij niet tege haar zegt wat nu je probleem is en dat je onzeker bent enzow...dan begrjipt ze het waarschijnlijk wel en gaat zij ook praten...geloof me ... het werkt

succes r mee
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 12:43
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
skyflower schreef op 20-06-2005 @ 13:33 :
k vindt dat, omdat ze nog ni ontmaagd is, je rustig aan moet doen...probeer andere nieuwe dingen . Dat vinden de meeste wel leuk en zei vast ook

vraag haar eerst rustig hoe ver ze durft te gaan... wees zelf ook eerlijk ovuh je gevoelens dat helpt wel...als jij niet tege haar zegt wat nu je probleem is en dat je onzeker bent enzow...dan begrjipt ze het waarschijnlijk wel en gaat zij ook praten...geloof me ... het werkt

succes r mee

L-e-z-e-n..
Oud 21-06-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 13:37
bloemies
bloemies is offline
Citaat:

succes r mee
Heb je wel alles gelezen
Oud 21-06-2005, 15:29
MeKKeR
MeKKeR is offline
*BUMP* + CTRL-D

/me is benieuwd. Laat eens wat horen Maroon!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 16:09
MeKKeR
MeKKeR is offline
Up!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 16:10
leucomelas
leucomelas is offline
oeh, kdacht hij staat bovenaan dus maroon heeft gereageerd!
he kut
Oud 24-06-2005, 07:36
ricardowww
ricardowww is offline
Subtiele schop
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 13:32
Poeperd
Poeperd is offline
Als je em nou een pb stuurt dat we allemaal met spanning zitten te wachten..?
Oud 24-06-2005, 13:40
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:

succes r mee
1. Leer spellen
2. Hoe kan jij weten dat het werkt?!?
3. Ga jij maar met de barbies spelen
Oud 24-06-2005, 13:41
Verwijderd
Citaat:
leucomelas schreef op 22-06-2005 @ 17:10 :
oeh, kdacht hij staat bovenaan dus maroon heeft gereageerd!
he kut
hehe dacht ik ook
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 13:36
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Oud 26-06-2005, 14:47
Verwijderd
he nou

Ik lees nu pas voor het eerst het topic, maar ben toch wel heel benieuwd of ze nog verdere uitleg heeft verstrekt!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 16:00
bloemies
bloemies is offline
gaat maroon nog wel reageren...
het is al zo'n tij geleden dt hij voor het laatst gereageerd heeft
Oud 27-06-2005, 20:06
Maroon
Maroon is offline
Sorry voor de late reactie lieve forumposters ... Er is echt heel veel gebeurd in de tussentijd, maar het is eerder vandaag uitgegaan tussen mij en haar.

Dit vond plaats na mijn laatste post:
Ze had dus dagenlang niks van zich laten horen. Na vier dagen kwam ze online en vroeg me of ik nog met haar wilde praten. Ik heb toen gezegd "je denkt toch niet serieus dat ik uberhaupt nog met je wil praten?". Daarna heb ik haar geblokkeerd waarna een vriendin van haar me aansprak. Over dat ze me echt graag weer wilde spreken en dat ze ontzettend veel spijt had. Ik heb toen tegen die vriendin gezegd dat ze de volgende dag langs mocht komen, wat ze dus ook deed.

Ik wilde het uitmaken. Dat was mijn beslissing. Ik stond ook met haar spullen in mijn handen hier en ze begon te huilen. Of ik haar echt niet nog een kans wilde geven, om het te proberen. Toen heb ik haar maar die kans gegeven..

--

Nu zijn we een maand verder. Vorige week zaterdag ging alles perfect tussen mij en haar. We waren heel close en blij. Die avond ging ze op stap, zonder mij maar dat maakt verder niks uit. Ik vertrouw haar ook gewoon. Die zondag was ze heel kortaf maar okay, so be it, iedereen kan dat wel eens zijn. Jammer genoeg bleef het zo. Dinsdag zag ik haar en was ze erg afstandelijk. Ze wilde niet bij me komen zitten en zelfs een kus leek al te veel. Ik was alle avonden heel druk die week dus ik zei tegen haar of ze donderdagavond vrij kon houden, dan konden we met elkaar praten.

Donderavond was ze er niet .. Toen heb ik haar een mail gestuurd dat het handig is om even afstand te nemen. Ik had toen al van een vriendin gehoord dat ze die zaterdagavond ervoor heel close was met een jongen .. Maar ja, ik met m'n naiviteit ..

Ik heb haar die donderdagavond even een mail gestuurd met dat het handig is om even afstand te nemen. Ze gaf als antwoord dat dat haar ook het beste leek. Later hoorde ik dus dat ze die donderdagavond naar een of ander feestje is geweest samen met die jongen die ze die zaterdag had ontmoet. Lekker kut dus ..

Gister heb ik haar gebeld met de mededeling dat we moeten praten dus hadden we vandaag afgesproken. Ik heb er veel over nagedacht maar gister dus besloten om het uit te maken.

Vandaag was ze hier, toen ze binnenkwam zei ik al dat het uit was tussen ons. waarop ze als antwoord gaf dat ze hier was voor dezelfde reden. Ze voelde niks meer voor me. Daarna heb ik haar spullen teruggegeven en zij die van mij. Daarna is ze heel kil weggelopen, alsof al die maanden nooit wat hadden voorgesteld. Voor haar verjaardag een paar weken geleden had ik een Louis Vuitton tas geregeld a een klein maandsalaris. Die heb ik ook maar meteen teruggevraagd, kan ze via een vriendin aan me teruggeven. Lullig misschien maar zo doe ik in ieder geval iets terug voor alle momenten dat ze me gekwetst heeft. En omdat ik haar een tweede kans heb gegeven waarop ze vervolgens er zelf voor koos om het alsnog uit te maken.

Ik weet het nu ook niet meer. Ik voel me eigenlijk helemaal niet verdrietig ofzo, terwijl ze erg veel voor me betekende. Nou ja, bij deze in de aanbieding: lieve jongen met een groot gebroken hart ..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 20:10
Konijn
Konijn is offline
Jee, wat raar. Wat is 'close' met die jongen? Want het zou wel heel raar zijn als ze met hem wel gelijk 'gewillig' is..
Echt heel vervelend voor je, succes de komende tijd..
Ik denk wel dat je de goede keus hebt gemaakt!
Oud 27-06-2005, 20:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Konijn schreef op 27-06-2005 @ 21:10 :
Jee, wat raar. Wat is 'close' met die jongen? Want het zou wel heel raar zijn als ze met hem wel gelijk 'gewillig' is..
Echt heel vervelend voor je, succes de komende tijd..
Ik denk wel dat je de goede keus hebt gemaakt!
Oud 27-06-2005, 20:45
Woudschim
Woudschim is offline
tja, wat kan ik ervan zeggen..ik heb het hele topic grotendeels doorgelezen

ik denk dat het niet anders gegaan kan zijn dat het gegaan is.
niets aan te doen dus,

maar je bent een jongen die zeker iemand vind die beter bij je past. ik denk dat er heel veel vrouwen zijn die iemand als jou zouden willen als partner

veel geluk!

Regels voor berichten