![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je hebt bij minder seks misschien al snel het beeld van een ingekakte relatie.. ik had hier zelf ook best moeite mee toen ik merkte dat seks er af en toe bij in ging schieten. Maar eigenlijk hebben we juist een enorm levendige relatie.. we zijn gek op elkaar, hebben altijd zin in elkaar en echt hoor.. zulke spanning opbouwen en maar af en toe kunnen ontladen heeft ook absoluut z'n charme ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En zo zie ik mezelf nu nog. Ik vind seks leuk, interessant, lekker, ben er veel mee bezig, maar wat Dusjcrib zegt, ervaar ik ook. Hoe langer je in een relatie zit, des te meer dingen deel je samen die je net zo belangrijk gaat vinden en die je net zoveel voldoening en liefde geven als seks. Je komt erachter dat er nog veel méér fijne dingen met elkaar te beleven en te doen zijn en daarnaast heb je ook allebei nog je eigen verplichtingen als werk/studie en je sociale leven. Het daadwerkelijke aantal keer seks in de week ligt over het algemeen lager dan tijdens de eerste 2 jaar van onze relatie, maar ik voel me niet seksueel ingekakt ofzo. Zeer zeker niet. De seksuele spanning en aantrekkingskracht tussen ons, voel ik nog elke dag. Van elk moment dat hij naar mij kijkt en mij aanraakt, geniet ik nog steeds en voel ik me mooi en bemind. Maar in tegenstelling tot in het begin van een relatie, grijp je al die (kleine) momenten niet meer direct aan om met elkaar het bed in te duiken. En ik vraag me ook af of er daadwerkelijk stellen zijn bij wie daar in de loop van de jaren echt niks in verandert.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Seks moet niet ten koste gaan van de rest van je relatie, dan lijkt het me maar een oppervlakkige boel blijven! Waar ik me pas zorgen om zou maken, is als ik minder seks zou -willen-. Willen heeft er echter niets mee te maken nu, ik wil namelijk altijd.. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Al zit ik nu nog in een vroegere fase in een relatie en is het nog steeds raak waar en wanneer het maar kan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, je bent er natuurlijk altijd zelf bij.. dus is het aan jou te zorgen dat je zoveel seks blijft houden als jij denkt te willen/nodig te hebben ![]() |
![]() |
|
Eigenlijk verschilt het nogal maar je kunt wel zeggen dat we elke keer als we elkaar zien 1x p.d. seks hebben. Soms is een van ons moe en dan een keertje niet. Het blijft sowieso iets spontaans. Het voordeel is dat we elkaar met een kus in de nek of bij het oor al geil kunnen krijgen.
In het weekend hebben we gemiddeld 2 keer per dag seks. Soms meer, soms niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Relatie van 15 maanden, ca 3-4x seks in de week.. met zo nu en dan is een uitschieter.. Van mij zou het wel vaker mogen ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex-prostituees moeilijk aan de man supergirl#1 | 13 | 30-10-2009 14:56 | |
Seksualiteit |
Seks enzo Iza | 33 | 04-02-2008 19:16 | |
Seksualiteit |
sex voor het huwelijk Bongalientje | 250 | 14-05-2007 18:58 | |