Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2009, 20:31
Verwijderd
WTF, ik ben vanaf half 5 ongeveer weggeweest en heb deze hele stemronde dus amper meegekregen. Mijn stem op Hanneke was dus de enige, en ik had echt totáál niet verwacht dat Aapje eruit zou gaan, en ook niet dat ze ziener zou zijn overigens. Nou goed, met Mutsieprutsie zit ik duidelijk op het verkeerde spoor. Tink verdacht ik sowieso al niet. Dat is het enige dat we weten, helaas.
Ik dacht eerlijk gezegd dat Wammus wel eens de ziener kon zijn (dat kan ik nu vast wel zeggen), omdat hij pas na een paar rondes veel begon te posten aan theorieën en omdat hij toen best overtuigend met de namen van Aapje en zoemzoem kwam. Ik durfde hem alleen nog niet helemaal te vertrouwen. Maar ik begin nu te denken dat hij een slechte functie heeft, omdat Aapje allesbehalve een slechterik was. Misschien die evilziener, misschien zelfs een wolf. Op het moment is het in elk geval een nieuwe verdachte voor mij.
En verder blijf ik Hanneke verdacht vinden.
Advertentie
Oud 21-10-2009, 20:31
Allure
Allure is offline
Hm.

Nou ja, we weten nu van een paar mensen in ieder geval zeker dat ze aan de goede kant staan.
Oud 21-10-2009, 20:50
Verwijderd
Oh ja, even een mededeling van mij; ik heb vorige week impulsief zo'n mini-lastminute geboekt; minicruise naar Newcastle (voor een halve dag )
Ik vertrek zondag, in de middag, dus dan kan ik mijn stem nog gewoon doorgeven. Maandag ben ik er dan de hele dag niet, en dinsdag ben ik - als het goed is - op tijd terug voor de nieuwe hangronde. Ik mis dus hoogstwaarschijnlijk geen stemronde, maar ik wilde het toch even gezegd hebben zodat jullie weten dat ik dan niets kan posten.
Oud 21-10-2009, 21:18
Verwijderd
Ik wil even zeggen dat mijn stem niet in het lijstje is opgenomen, terwijl ik vannacht al heb gezegd dat ik op Allure zou stemmen. Vandaag ben ik niet online geweest omdat ik de hele dag aan het shoppen was en vanavond WW in het echt heb gespeeld (groepsactiviteit in de kliniek).
Oud 21-10-2009, 21:27
Verwijderd
Wel zonde van aapje. Ik zag dat niet echt aankomen. Maar wel fijn dat we nu in ieder geval Tink* en mutsieprutsie uit kunnen sluiten. Dan blijven er natuurlijk nog wel een paar verdachten uit mijn verdachtenlijstje over (wammus en allure).
Nu even afwachten wat er morgen gaat gebeuren!
Wel balen dat er nog helemaal geen wolf uit is!
Oud 21-10-2009, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Wel zonde van aapje. Ik zag dat niet echt aankomen. Maar wel fijn dat we nu in ieder geval Tink* en mutsieprutsie uit kunnen sluiten. Dan blijven er natuurlijk nog wel een paar verdachten uit mijn verdachtenlijstje over (wammus en allure).
Nu even afwachten wat er morgen gaat gebeuren!
Wel balen dat er nog helemaal geen wolf uit is!
Was jouw stem op Aapje* nu wel of niet definitief?
Oud 21-10-2009, 22:08
Daboman
Daboman is offline
lentekriebel
zoemzoem
testout.com: te verdacht gemaakt door de verrader.
Absinthe: zou nooit grl hebben gegeten
Barabas
Mutsieprutsie: Door de ziener vrijgesproken.
Hanneke
Allure: te verdacht gemaakt door verrader
Wammus
Tink*: Door de ziener vrijgesproken
Daboman: duh

Okee, of deze 5 zijn de bad guys, of ik heb ergens een cruciale fout gemaakt. En dat laatste is denk ik heel wat waarschijnlijker. Ik denk wel dat wammus uit dit rijtje de evilziener is.
Oud 21-10-2009, 22:10
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Waar negeer ik posts zonder duidelijke verdenkingen, met argumenten?
Hier:
Citaat:
Hoezo had jij hem wel beschermd dan? Misschien vindt de tovenaar hem ook wel verdacht dus dacht dat ie een wolf was of dacht dat hij niet gegeten zou worden omdat hij toch al zo verdacht was. Ik bedoel, ik was 'm zeker gaan ophangen en ik was vast niet de enige die er zo over dacht. Dus waarom is het logisch dat de tovenaar 'm zou beschermen? Waarom wacht je met je theorie tot morgen? Straks word je opgegeten, of ben je daar niet bang voor omdat je jezelf niet opeet?
En hier:

Citaat:
Ja ik kan me voorstellen dat je niet meer weet hoe je moet spelen om niet verdacht te worden, maar het gebeurt gewoon. Soms dan raak je gewoon door een kutreden heel erg verdacht of dan gaan ze juist op stille willie-jacht of op actieve-spelers-jacht. Dus wat dat betreft moet je je niet gaan aanpassen naar het feit dat je misschien wel verdacht wordt. Het is leuk om er lang in te blijven, maar als je dat moet doen door amper te posten, maakt dat het ook een stuk minder leuk lijkt me. Je kan beter dan lekker actief meedoen en als je er dan uitgaat, ja jammer maar dan weten ze het volgende spel dat dat niet altijd hoeft te betekenen dat je slecht bent.

Mijn stem was overigens definitief.

Dit doet me heel erg denken aan de exacte quote toen jij op JasperJD ging stemmen, die uiteindelijk ook onschuldig was. Niet dat ik daar de overeenkomst met Hanneke wil trekken. Maar ik had je ook dingen gevraagd en daar reageer je gewoon niet op, lees je het wel en reageer je expres niet of wat is het? Want je hoeft je van mij niet uitgebreid zitten te verdedigen, maar ik had gewoon gevraagd waarom jij het logisch vond dat de tovenaar JasperJD zou beschermen, daar maak je jezelf toch niet überverdacht mee als je daarop antwoord geeft? Ik vind het een beetje verdacht, dat hij nu Hanneke wil stemmen omdat ze net heeft gezegd dat ze het altijd een beetje 'vergeet' enzo en we dan weinig aan haar hebben oke, maar de rest aaargh. Ik zit me nu te bedenken of ik niet liever deze ronde op jou stem ipv weer op zoemzoem.

Ze heeft mij ook weer opgehaald als verdachte las ik nog ergens en omdat ik weet wat ik ben lijkt het me dat ze geprobeerd heeft om wat onschuldige mensen weer op te gooien zodat die misschien verdacht worden ipv dat ze wolven hoeft te noemen oid.

En als toevoeging op Aapje: door grl te eten denken de wolven dat we in de eerste plaats testout verdacht vinden, maar later tot de conclusie komen dat het een vooropgezet plan was zodat we testout zullen hangen, en dat doen we niet natuurlijk en testout is dan stiekem toch wolf.

Oh en n.a.v. de stemlijstjes denk ik nu nog meer dat Barabas slecht is, ook al daarvoor toen hij zo makkelijk van ik stem op jou, naar oke dan stem ik op een ander, switchte. Waarom gaat hij ineens mee op zoemzoem terwijl hij nooit eerder iets daarover heeft gezegd en in de eerste instantie op Hanneke wilde stemmen, als hij onschuldig was en echt dacht dat Hanneke een wolf was, dan wist hij dat Hanneke's stem op zoemzoem niet zou tellen. Dus dat Aapje en ik daar met ons tweeën onder zouden staan, dus als hij dan gewoon op Hanneke had gestemd had Hanneke twee stemmen (want Absinthe stemde ook op Hanneke). Dus daarom denk ik dat Barabas zelf gewoon wolf is, anders was ie toch niet zo makkelijk geswitcht lijkt me. Het leek hem misschien verstandiger om op het laatste moment toch nog onder een groter rijtje te gaan staan zodat Hanneke of ik misschien verdacht zou worden.

Oh en in het begin na deze eetronde werd Allure nog steeds erg genoemd. En ineens door dabo werd Aapje lichtelijk verdacht, testout is mee en Allure ook (voor haar eigen hachje, maar het komt wel goed uit) en hup ineens stemmen er meer. Ik heb het idee dat dit door een wolf of is aangezet of is aangesterkt zodat er meer mensen mee gingen stemmen.

En ik vrees voor mezelf deze eetronde nu. Iedereen weet nu dat ik onschuldig ben dus kan ook niet meer verdacht worden dus ben ik voor de wolven handig om weg te spelen (net als Mutsie overigens, maar die is wat minder actief met verdachten strooien). Ahwel misschien eten ze niet omdat ik fout zit qua verdachten, of omdat ze me willen laten denken dat ik fout zit.
Oud 21-10-2009, 22:11
Allure
Allure is offline
Voor mijn eigen hachje, Tink? Er stemde maar één iemand op mij, dus ik hoefde niets te redden.

Ik weet overigens vrij zeker dat Barabas wolf is.
Oud 21-10-2009, 22:15
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
En ik vrees voor mezelf deze eetronde nu. Iedereen weet nu dat ik onschuldig ben dus kan ook niet meer verdacht worden dus ben ik voor de wolven handig om weg te spelen (net als Mutsie overigens, maar die is wat minder actief met verdachten strooien). Ahwel misschien eten ze niet omdat ik fout zit qua verdachten, of omdat ze me willen laten denken dat ik fout zit.
Ik mag hopen dat de tovenaar ook meeleest.

En ja, er zijn mensen mee gegaan, maar als dat allemaal wolven zijn kan ik mijn wegstreeplijst wel vanaf 0,0 beginnen.
Oud 21-10-2009, 22:16
Tink*
Tink* is offline
Ja uiteindelijk wel ja, maar ter voorkoming dat mensen weer massaal op jou gingen stemmen bedoel ik, net als die ronde ervoor. Dus dan komt het je wel goed uit dat Aapje verdacht werd gemaakt.

Ohja, hoe weet je dat zo zeker? Ben je een soort van ziener ofzo?
Oud 21-10-2009, 22:18
Allure
Allure is offline
Als ik mezelf had kunnen redden op die manier had ik dat gedaan ja, ik dacht toch aapje slecht was dus tsja.

Nou ja, laat ik het anders formuleren: ik heb een heel sterk vermoeden na alle theorieën die ik gelezen heb.
Oud 21-10-2009, 22:30
Wammus
Wammus is offline
Dat is mooi kut. Ik had Aapje op mijn verdachtenlijst staan als evilziener maar ze bleek de goede te zijn.

Ik ga Dabomans voorbeeld volgen en een wegstreeplijstje maken van verdachten:

lentekriebel
zoemzoem
testout.com: Dit is volgens mij een onervaren dorpeling die het spel nog niet helemaal snapte.
Absinthe
Barabas
Mutsieprutsie: genoemd door de ziener
Hanneke
Allure
Wammus: Lijkt me duidelijk
Tink*: Genoemd door de ziener
Daboman

Van de 10 spelers in het spel streep ik er dus 4 over als zijnde goed (dorpeling of eventueel de tovenaar). Er blijven er dus 7 over waarvan er 5 slecht zijn. Het moet dus niet heel moeilijk meer zijn de slechte spelers eruit te pikken.

Barabas is vanwege zijn vage posts en het vooral niet reageren op verdachtmakingen voor mij overduidelijk een weerwolf. Ook van Allure denk ik nog altijd dat ze een weerwolf is om dezelfde redenen als die al genoemd zijn.

Van de rest heb ik zo snel even geen idee en daarvoor moet ik nog een keer goed teruglezen naar wie wat precies gezegd heeft. Daarna is het even afwachten wie de wolven opeten. Laten we hopen dat ze zo dom zijn hun eigen ziener op te eten want er moeten nu wel slechte mensen uit anders gaat het niet goed aflopen voor ons.

Laatst gewijzigd op 21-10-2009 om 23:03. Reden: Taalfaal.
Oud 21-10-2009, 22:34
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
lentekriebel
zoemzoem
testout.com: te verdacht gemaakt door de verrader.
Absinthe: zou nooit grl hebben gegeten
Barabas
Mutsieprutsie: Door de ziener vrijgesproken.
Hanneke
Allure: te verdacht gemaakt door verrader
Wammus
Tink*: Door de ziener vrijgesproken
Daboman: duh

Okee, of deze 5 zijn de bad guys, of ik heb ergens een cruciale fout gemaakt. En dat laatste is denk ik heel wat waarschijnlijker. Ik denk wel dat wammus uit dit rijtje de evilziener is.
Wat is daar waarschijnlijk aan dan?
Oud 21-10-2009, 22:41
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Wat is daar waarschijnlijk aan dan?
Kansberekening

En @die andere post, laat me niet lachen, je benadrukt alleen maar fijntjes hoe slecht we er voor staan. En je pikt fijn andermans redenen in. En wat betreft het overnemen van dat lijstje? Het enige dat je doet is de zieners onschuldigen noemen en jezelf wegstrepen als bad guy en dan nog snel even testout.com wegstrepen om zo je geloofwaardigheid nog een beetje te behouden.
Oud 21-10-2009, 22:52
Wammus
Wammus is offline
Als we op kansberekening gaan vertrouwen ben je zelf natuurlijk net zo verdacht als ik. Ik heb mijn post gemaakt zonder dat ik die van jou gezien heb. Die zag ik staan nadat ik hem geplaatst had. Je zal me wel niet geloven maar dat is dan jammer.

Daarbij stelt jouw lijstje natuurlijk niet veel meer voor behalve dan dat je Absinthe vrijspreekt en mij zonder goede reden de evilziener noemt. Heb je hier nog een verklaring voor of is dit een volgende wolvenactie om een onschuldige speler verdacht te maken voor de volgende stemronde? Verder laat je (misschien wel bewust?) buiten beschouwing dat ik Barabas en Allure noem als hoofdverdachten om redenen die inmiddels vaak genoeg genoemd zijn.
Oud 21-10-2009, 23:13
Daboman
Daboman is offline
Eehm, en AllureV en testout.com vergeet je voor het gemak even?

En heb je nog een alternatief voor wie de evilziener kan zijn?
Oud 21-10-2009, 23:48
Wammus
Wammus is offline
Testout.com noem ik ook dus die is niet heel interessant. Allure is een van mijn hoofdverdachten dus is mijn vraag of dit niet een gezamenlijke poging is haar vrij te pleiten? Dit alles natuurlijk in de hoop dat mensen je geloven zodat ze mij eruit stemmen.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je zelf de evilziener bent en daar nu mij (nog altijd zonder onderbouwing) verdacht van probeert te maken.
Oud 22-10-2009, 09:14
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Hmm ik denk dat ik vanavond opgegeten ga worden De tovenaar zal Tink beschermen, omdat zij duidelijk veel beter is in het plaatsen van theorieën dan dat ik dat ben haha!
Nou ja, sorry Aapje!
Oud 22-10-2009, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ik wil even zeggen dat mijn stem niet in het lijstje is opgenomen, terwijl ik vannacht al heb gezegd dat ik op Allure zou stemmen.
Excusez-moi, ik had het over het hoofd gezien vanwege die vele lappen tekst. Het is nu gecorrigeerd.

Daarmee dan nu de definitieve stemstatistieken voor hangronde numero cinque:

Hanneke
1. Absinthe

Allure
1. lentekriebel
2. Wammus

zoemzoem
1. Hanneke
2. Tink*
3. Aapje*
4. Barabas

Aapje*
1. testout.com
2. Daboman
3. Allure
4. Mutsieprutsie
5. zoemzoem

Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde:
Geen deze ronde, fijn.

Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde:
Geen deze ronde, fijn.

Personen die na afloop van de hangronde pas zeiden op wie ze hadden gestemd, op alfabetische volgorde:
(Nog) niet van toepassing.

Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag 1e eetronde: Abzg
Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier!
Uitslag 2e eetronde: niemand opgevreten.
Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier!
Uitslag 3e eetronde: JasperJD
Definitieve stemlijst voor hangronde #4: klik hier!
Uitslag 4e eetronde: grl

Laatst gewijzigd op 22-10-2009 om 15:07. Reden: Correctie: stem van Testout.com was definitief, nog vóór de hangronde was afgelopen.
Oud 22-10-2009, 14:52
Verwijderd
Nou, ik denk dat het tijd wordt dat ik eens laat weten wat mijn verdenkingen momenteel zijn, want ik kan er deze ronde ook net zo goed uitvliegen.

We zijn nu inmiddels bij eetronde #5 aangekomen, en momenteel hebben we nog de volgende slechte functies in het spel:
- 4 immer hongerige weerwolven
- 1 evilziener

Het is wat mij betreft nu haast zeker dat we hier met ervaren weerwolven te maken hebben; óf ze zijn allevier ervaren, óf er zijn 3 ervaren weerwolven met 1 (relatief) onervaren n00bwolf. Iets met die gisting had ik al eerder hier gezegd (tijdens hangronde #2), wat verrader Dark Phoenix daarna meteen heeft geprobeerd te ontkrachten.

Als ik kijk naar zaken die ik heb gezegd in deze post van mij, valt mij op dat Dark Phoenix - met de informatie die wij op dit moment hebben - het eigenlijk helemaal niet zo handig heeft aangepakt als verrader. Veel (zo niet alle) van zijn openlijke verdenkingen waren onschuldigen; subtiliteiten bewaarde hij voor de weerwolven. Zo heeft hij in deze post een beetje Barabas beschermd, en ook in deze post gezegd zoemzoem niet verdacht te vinden (dit in een vroeg stadium, gedurende eetronde #2). Dit zijn beiden mensen die heden nog in het spel zitten, en inmiddels vrij verdacht zijn geworden.

Dark Phoenix is vervolgens overleden van verdriet in hangronde #3, waarna we voor informatie vanaf dan moeten gaan kijken naar de posts leerling-verrader grl. Een paar mensen hebben gezegd dat ze als n00b-verrader waarschijnlijk de fout heeft gemaakt om vooral de personen als verdachten te noemen die niét wolf waren, en dat ze niet of weinig van reverse psychology gebruik heeft gemaakt, maar ik ben daar eigenlijk (nog) niet zo van overtuigd. Ze heeft het dit spel heel goed gedaan voor een relatief nieuwe speler, en kwam met goede posts, vandaar dat ik vind dat we ons niet zo zeer moeten blindstaren op haar relatieve n00bigheid. Soms kunnen n00bs immers ook natuurtalenten zijn.

Met dat gezegd hebbend, begon grl al vrij snel aan haar werk, door te zeggen dat ze de onschuldige JasperJD maar verdacht vindt en laat dan in diezelfde post zich min of meer neutraal uit over zoemzoem en Allure. Hier dus een beetje hetzelfde wat Dark Phoenix deed: openlijk een onschuldige verdenken, en subtiel naar de weerwolven wijzen. Vervolgens verwijderde ze Barabas van haar verdachtenlijstje, en uit ze redelijk subtiel verdenkingen richting de onschuldigen Archont en Tink*. Daarna, tijdens hangronde #4, haalt ze Wammus en testout.com door de zoekfunctie, waarbij ze zegt bij Wammus een slecht gevoel te hebben en niet bij Testout.com. Hier botst het een beetje met hetgeen Dark Phoenix heeft gedaan; hij heeft steeds geprobeerd om Testout.com opgehangen te krijgen, maar grl verdedigt Testout.com hier juist als het ware. Zou het kunnen dat ze hier dacht dat Testout.com toch niet opgehangen zou worden, en zich dus daarom niet de moeite nam om hem er uit te krijgen? En dat ze Wammus een beetje verdacht noemt voor good measure? Het zou kunnen betekenen dat Wammus onschuldig is (verraders maken immers het liefst onschuldigen verdacht), maar het is ook mogelijk dat grl hier geprobeerd heeft gebruik te maken van reverse psychology en met een subtiele verdachtmaking richting Wammus had gehoopt dat - als zij eenmaal dood was - de dorpelingen niet meteen Wammus zouden verdenken van weerwolf-zijn.

In diezelfde post legt ze ook nog vrij gedetailleerd uit waarom ze Allure verdacht vindt. Dit kan betekenen dat Allure onschuldig is, want grl heeft hier een vrij openlijke verdenking neergezet. Het tegengestelde kan echter ook waar zijn; grl heeft van reverse psychology gebruik willen maken en had dat als n00b-verrader een beetje onhandig aangepakt (ze was er een beetje in doorgeschoten). Dit kan een goede reden zijn waarom dat de wolven haar uiteindelijk hadden opgegeten; misschien hadden ze gedacht dat grl de ziener was met haar openlijke verdenking op medeweerwolf Allure. Later realiseerde grl zich wellicht dat ze een stapje te ver was gedaan, omdat ze vervolgens zei dat ze helemaal niet zo zeker was van haar verdenking op Allure (zie hier).

Vervolgens - we zitten hier nog steeds in hangronde #4 - zegt grl te twijfelen op wie ze moet stemmen (het gaat tussen Allure en Archont) en wil ze er voorlopig mee wachten. Een klassieke verradertruc - opportuun het juiste moment afwachten. Daarnaast wordt dat soort draaikonterij en "vaag gevoel" vaak gebruikt als argument om nog even te wachten met stemmen, door zowel de verrader als andere slechteriken. In diezelfde post zegt grl ook een vaag gevoel bij Wammus en Mutsieprutsie te hebben. Mutsieprutsie blijkt inmiddels onschuldig - Wammus daarentegen wordt hier voor de tweede keer op een min of meer subtiele manier door grl genoemd. Uiteindelijk stemt grl dan op Allure, en gaf daar iets later nog een verweer bij.

Later, tijdens eetronde #4, zegt grl het eens te zijn met Archont dat Testout.com er uit moet vanwege zijn/haar inactiviteit. Dit net als Dark Phoenix; op zich is het zeker zo dat de inactiviteit van Testout.com niet lovenswaardig is, maar ik had al eerder gezegd dat ik geloof dat hij/zij onschuldig is. Dat grl hier nu net als Dark Phoenix het goed vindt dat Testout.com er vanwege inactiviteit uit gaat, vind ik voor de onschuldigheid van Testout.com pleiten. In diezelfde post vertelt grl dat ik terecht Hanneke noem als mogelijke slechterik, maar noemt dan meteen in één adem Aapje* (waarvan we weten dat ze onschuldig was), Absinthe en Daboman. Absinthe heb ik nooit verdacht gevonden, maar over Daboman wil ik nog geen uitspraken doen. Wél is het mogelijk dat ik hier goed zat met mijn vermelding van Hanneke, maar dat leerling-verrader grl gepoogd heeft dit af te zwakken door meteen de namen van 3 (waarschijnlijk) onschuldigen te noemen. Daarna doet ze nog steeds twijfelkonterig over Allure, en probeert dan weer de spotlights op haar oude verdachte Tink* te brengen (van wie we weten dat ze onschuldig is). Dat lijkt me wel een poging om de aandacht van Allure af te leiden, er van uitgaande dat Allure een wolf is. Daarna komt grl even later nog eens terug op Testout.com, en dit maal met gedetailleerdere argumentatie. Zoals ik al eerder had gezegd, vind ik Testout.com niet verdacht en deze post pleit wellicht nóg meer voor de onschuldigheid van Testout.com.

Iets later zegt grl dan dat het wel interessant is om te kijken naar de namen die Archont had genoemd, namelijk: Wammus, Allure, Mutsieprutsie en in mindere mate Testout.com en zoemzoem. Van Mutsieprutsie weten we dat ze onschuldig is, en Testout.com is naar mijn mening ook onschuldig. Dan blijven Wammus, Allure en zoemzoem over; vooral de laatste twee worden vrij veel verdacht. De vermelding van deze drie blijft subtiel; misschien een reverse psychology-poging van grl (zodat mensen na haar dood niet deze drie meteen zouden verdenken). Opvallend is ook dat grl in die post uitwerkt waarom Testout.com en de 100% onschuldige Mutsieprutsie er uit zouden moeten, maar rept ze verder met geen woord over Wammus, Allure en zoemzoem (dus: géén gedetailleerde argumentatie bij hen).

En dat was tevens haar laatste post als leerling-verrader in leven, want daarna werd ze in de eetronde meteen opgegeten door de weerwolven. Het lijkt me waarschijnlijk dat ze als n00b-verrader het af en toe een beetje onhandig heeft aangepakt, en daardoor door het noemen van teveel goede namen een te groot risico werd voor de wolven. Ze zullen wel hebben gedacht dat ze de ziener was - óf ze hadden juist door dat ze de leerling-verrader was en wilden haar daardoor zo snel mogelijk dood (omdat een verrader immers soms in het nadeel van de wolven kan werken).

Als leerling-verrader heeft grl vrijwel iedere deelnemer wel genoemd in haar posts, variërend van openlijk tot subtiel. De enige persoon die ze absoluut níét heeft genoemd vanaf het moment dat ze leerling-verrader was, is lentekriebel. Of dat daadwerkelijk wat betekent, mogen jullie voor jezelf uitmaken. Ikzelf heb lentekriebel tot nu toe in ieder geval niet verdacht gevonden, maar misschien moet ik haar posts maar eens nader gaan inspecteren.

Met het oog op de informatie die ik uit de posts van verrader Dark Phoenix en leerling-verrader grl heb kunnen halen, en het feit dat ik geloof dat de wolven vooral ervaren spelers zijn, zijn voor mij de volgende personen verdacht (andere argumentatie die niet uit de posts van de verraders komt zal ik ook aanhalen):

zoemzoem: Dit is een heel ervaren speler met wie ik al talloze spellen heb gespeeld. In het begin gaf ik haar nog het voordeel van de twijfel, want ik dacht dat ze er misschien nog even moest inkomen (ze had, voor zover ik weet, al een tijdje niet meer gespeeld en was daardoor misschien minder goed bekend met de vele nieuwe functies). Maar nu vind ik het toch écht te veel worden; ze post toch te weinig voor haar doen en deed daarnaast - zoals Hanneke en Absinthe al opmerkten - een beetje te onwetend voor zo'n ervaren speler. Haar posts zijn over het algemeen ook niet erg informatief of nuttig. Daarnaast heeft Dark Phoenix gezegd zoemzoem niet verdacht te vinden, en is grl vooral neutraal en subtiel gebleven wanneer het op zoemzoem aankwam.
Stemgedrag: Hanneke (hangronde #1), Tink* (hangronde #2, is onschuldig), Mutsieprutsie (hangronde #3, is onschuldig), Archont (hangronde #4, was onschuldig), Aapje* (hangronde #5, was onschuldig). Heeft dus veelal op onschuldige spelers gestemd, waaronder de wolfsbane en de ziener.

Barabas: Ook al zo'n ervaren speler die minder actief dan normaal, en daarnaast korte, vrij inhoudsloze posts heeft - met name in het eerste topic (daarin had hij in totaal 23 posts, terwijl hij nu al 15 posts heeft in het tweede topic, en we zijn nog niet eens over de helft!). Daarnaast vind ik dit en dit en dit ook niet geheel onbelangrijk.
Stemgedrag: Biertank 52 (hangronde #1; bleek dorpeling-geliefde), Jörmungandr (hangronde #2, is onschuldig), JasperJD (hangronde #3, was onschuldig), Archont (hangronde #4, was onschuldig), zoemzoem (hangronde #5, onbekend). Heeft dus veelal op onschuldige spelers gestemd, waaronder de dorpsgek en de wolfsbane.

Allure: Het blijft me gewoon niet lekker zitten bij Allure, helaas. Ze gaat nog niet zo lang mee als bijvoorbeeld zoemzoem en Hanneke, maar ze heeft intussen toch wel al een paar spellen achter de rug en is dus minimaal een normaal ervaren speler te noemen. Mijn ervaring met haar is dat ze doorgaans toch iets actiever is en haar posts normaal toch wat informatiever zijn; in het vorige topic had ze in totaal slechts 17 posts die ook vaak vrij kort waren. Pas nu in dit tweede topic is ze opeens een stuk actiever (25 posts, en we zijn nog niet eens over de helft!); of je het verhaal van de paper gelooft, moet je maar zelf beslissen. Daarnaast die rare uitspraak (waar ik mijn mening al over had gezegd, hier en hier). En ik vind het toch ook heel frappant van hoe Allure in een ronde opgehangen dreigde te worden, maar dat de verdenkingen vervolgens helemaal overhevelden naar Aapje* en deze toen opgehangen werd (en ziener bleek te zijn). Heel kunstig allemaal, blijkt maar weer dat we hier met ervaren weerwolven te maken hebben. Daarnaast vond ziener Aapje* wel dat Allure een wolf is, en dat is iets dat we niet meteen in de wind moeten slaan.
Stemgedrag: niemand (hangronde #1), Jörmungandr (hangronde #2, is onschuldig), Archont (hangronde #3, was onschuldig), Archont (hangronde #4, was onschuldig), Aapje* (hangronde #5, bleek onschuldig). Heeft dus veelal op onschuldige spelers gestemd, waaronder de dorpsgek, wolfsbane en ziener.

Hanneke: Alwéér zo'n ervaren speler die minder actief dan normaal, en daarnaast óók korte, vrij inhoudsloze posts heeft (net als zoemzoem en Barabas dus). Zie ook wat ik hier al had gezegd. En ook al blijkt ze niet slecht te zijn wanneer men haar heeft opgehangen, dan nóg zijn we beter af zonder haar, want aan een vrij inactieve speler met onstabiel stemgedrag hebben we in de eindfase van het spel immers niet veel.
Stemgedrag: ggcy8 (hangronde #1, bleek onschuldige aanbidder), niemand (hangronde #2), zoemzoem (hangronde #3, onbekend), zoemzoem (hangronde #4, achteraf; onbekend), zoemzoem (hangronde #5, onbekend). Maar als zoemzoem inderdaad slecht blijkt, dan is Hanneke mijns inziens wel minder verdacht, omdat ze consequent op zoemzoem heeft gestemd. (Toch kunnen we haar dan niet helemaal wegstrepen van ons verdachtenlijstje, vanwege hetgeen ik hieronder ga uiteenzetten.)

Vergeet trouwens niet dat ervaren weerwolven elkaar doorgaans ook een klein beetje verdacht maken, en ook wel eens op elkaar stemmen. Daarnaast acht ik het aannemelijk dat ervaren weerwolven ook wel een beetje risico's hebben genomen, zeker omdat ze na een aantal rondes nog allemaal compleet zijn. Onder risico's versta ik dan: twee wolven onder één persoon bij één of meerdere stemrondes, waarbij ze er dan van uit gingen dat de (leerling-)verrader en evilziener hen dan hielp. Dit is een tactiek die ik bij mijn recentste spel als weerwolf(-geliefde) had gehanteerd. Riskant, maar het kan werken omdat de dorpelingen dat dus niet meteen zien aankomen.

Ik hoor het graag als ik denkfouten heb gemaakt, of dingen over het hoofd heb gezien.
Oud 22-10-2009, 15:02
Daboman
Daboman is offline
1 ding is iedereen die ik op mijn onschuldig-lijstje heb staan het over eens. En eensgezindheid is heel erg belangrijk dus laten we naar common ground zoeken. Op de brandstapel met barabas!

*deelt fakkels uit*
Oud 22-10-2009, 15:03
Verwijderd
Citaat:

Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde:
- testout.com
Je hebt dus ook erover heen gelezen dat ik wél heb bevestigd, voordat de stemronde was afgelopen, dat ik op aapje heb gestemd!
Oud 22-10-2009, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Je hebt dus ook erover heen gelezen dat ik wél heb bevestigd, voordat de stemronde was afgelopen, dat ik op aapje heb gestemd!
Duizendmaal excuses, ik heb het nu gecorrigeerd. Nu klopt het lijstje helemaal!
Oud 22-10-2009, 15:20
Daboman
Daboman is offline
Jurre, ik zou wel even iets willen zeggen over Allure. De ziener heeft dan wel aangegeven dat ze denkt dat allure wolf is. Ze heeft haar niet opgevraagd. Die verdenking is dus niet meer waard dan die van een normale dorpeling.

Ik ben het wel met je eens over de andere bad guys.
Oud 22-10-2009, 15:31
Verwijderd
Ik had nog niets gezegd over barabas, maar wil op zich best de volgende ronde eensgezind meestemmen op hem. Hij gedraagt zich inderdaad nogal vreemd.
Oud 22-10-2009, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Voor mijn eigen hachje, Tink? Er stemde maar één iemand op mij, dus ik hoefde niets te redden.

Ik weet overigens vrij zeker dat Barabas wolf is.
Waarom? Ik som wat verdachten op, krijg kritiek omdat ik te snel van verdachten wissel, en dan volgt iedereen braaf, want het valt het minst op om met z'n alle mij te verdenken.

Citaat:
Barabas is vanwege zijn vage posts en het vooral niet reageren op verdachtmakingen voor mij overduidelijk een weerwolf. Ook van Allure denk ik nog altijd dat ze een weerwolf is om dezelfde redenen als die al genoemd zijn.
Het ging om twee verdachtmakingen, ik zal er nog wel even op reageren. En vage posts, dat zegt men ieder spel.

Citaat:
Hoezo had jij hem wel beschermd dan? Misschien vindt de tovenaar hem ook wel verdacht dus dacht dat ie een wolf was of dacht dat hij niet gegeten zou worden omdat hij toch al zo verdacht was. Ik bedoel, ik was 'm zeker gaan ophangen en ik was vast niet de enige die er zo over dacht. Dus waarom is het logisch dat de tovenaar 'm zou beschermen? Waarom wacht je met je theorie tot morgen? Straks word je opgegeten, of ben je daar niet bang voor omdat je jezelf niet opeet?
Ik wacht tot morgen, omdat ik, als ik nu mensen ga verdenken, er een grotere kans is dat ik word gegeten, omdat ik het of juist goed had, of juist helemaal verkeerd. Dan wacht ik liever even.

Citaat:
Dit doet me heel erg denken aan de exacte quote toen jij op JasperJD ging stemmen, die uiteindelijk ook onschuldig was. Niet dat ik daar de overeenkomst met Hanneke wil trekken. Maar ik had je ook dingen gevraagd en daar reageer je gewoon niet op, lees je het wel en reageer je expres niet of wat is het? Want je hoeft je van mij niet uitgebreid zitten te verdedigen, maar ik had gewoon gevraagd waarom jij het logisch vond dat de tovenaar JasperJD zou beschermen, daar maak je jezelf toch niet überverdacht mee als je daarop antwoord geeft? Ik vind het een beetje verdacht, dat hij nu Hanneke wil stemmen omdat ze net heeft gezegd dat ze het altijd een beetje 'vergeet' enzo en we dan weinig aan haar hebben oke, maar de rest aaargh. Ik zit me nu te bedenken of ik niet liever deze ronde op jou stem ipv weer op zoemzoem.
Bovenstaand dus.

Citaat:

● Barabas: Ook al zo'n ervaren speler die minder actief dan normaal, en daarnaast korte, vrij inhoudsloze posts heeft - met name in het eerste topic (daarin had hij in totaal 23 posts, terwijl hij nu al 15 posts heeft in het tweede topic, en we zijn nog niet eens over de helft!). Daarnaast vind ik dit en dit en dit ook niet geheel onbelangrijk.
Stemgedrag: Biertank 52 (hangronde #1; bleek dorpeling-geliefde), Jörmungandr (hangronde #2, is onschuldig), JasperJD (hangronde #3, was onschuldig), Archont (hangronde #4, was onschuldig), zoemzoem (hangronde #5, onbekend). Heeft dus veelal op onschuldige spelers gestemd, waaronder de dorpsgek en de wolfsbane.
Ik vraag het me af of ik (nog) minder actief ben. De enige keer dat ik echt actief was, was toen ik ziener was. Korte posts heb ik altijd gehad.
Natuurlijk had ik in het eerste topic minder posts, want er waren meer mensen, denk dat dat relatief wel meevalt. Meer mensen zeggen eerder iets, waardoor ik iets niet nogmaals hoef te zeggen.

over mijn stemgedrag: ronde 1 stemde ik als een van de eerste, voor een kutreden (zoals iedereen), ronde twee was ook niet zo gek, want iedereen vond jouw posts een beetje irritant worden. (dat is nu niet zo)

ronde 3, daar haal ik even jouw stemlijstje bij:

JasperJD
1. grl
2. Barabas
3. Dark Phoenix
4. Biertank 52

Biertank 52
1. Daboman
2. Archont
3. Mutsieprutsie
4. Tink*
5. lentekriebel
6. Absinthe

Opvious dat ik oprecht op Jasper heb gestemd, 4-6 was het. Wat dus betekent dat er minimaal drie verdachten in het biertank-lijstje zitten. Archont was bane, dus zal wel echt hebben gestemd, mutsie en tink zijn gezien. Blijven over: Dabo, lentekriebel, en absinthe. Omdat er drie verdachten in dit lijstje moeten hebben gezeten, moeten deze wel slecht zijn.

Dan ronde 4.

Allure
1. Wammus
2. Archont
3. lentekriebel
4. grl

Archont
1. Daboman
2. zoemzoem
3. Barabas
4. Allure
5. Mutsieprutsie
6. Testout.com

Ik stemde (zoals altijd) vroeg, dus ik schaap niet echt mee. Toen ik stemde was het nog helemaal niet duidelijk dat archont zou worden gehangen.

Citaat:
1 ding is iedereen die ik op mijn onschuldig-lijstje heb staan het over eens. En eensgezindheid is heel erg belangrijk dus laten we naar common ground zoeken. Op de brandstapel met barabas!

*deelt fakkels uit*
Dit vind ik een wolvenpost. Hameren op eensgezindheid is erg makkelijk.

Ik ga nu tegen mijn pricipe van het wachten in, maar ik moest hier even op reageren.
Oud 22-10-2009, 16:16
Verwijderd
Ik snap niet helemaal waarom er drie verdachten in het Biertank-lijstje moeten zitten. Hij werd er die ronde toch uitgestemd.
Oud 22-10-2009, 16:36
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
over mijn stemgedrag: ronde 1 stemde ik als een van de eerste, voor een kutreden (zoals iedereen), ronde twee was ook niet zo gek, want iedereen vond jouw posts een beetje irritant worden. (dat is nu niet zo)

ronde 3, daar haal ik even jouw stemlijstje bij:

JasperJD
1. grl
2. Barabas
3. Dark Phoenix
4. Biertank 52

Biertank 52
1. Daboman
2. Archont
3. Mutsieprutsie
4. Tink*
5. lentekriebel
6. Absinthe

Opvious dat ik oprecht op Jasper heb gestemd, 4-6 was het. Wat dus betekent dat er minimaal drie verdachten in het biertank-lijstje zitten. Archont was bane, dus zal wel echt hebben gestemd, mutsie en tink zijn gezien. Blijven over: Dabo, lentekriebel, en absinthe. Omdat er drie verdachten in dit lijstje moeten hebben gezeten, moeten deze wel slecht zijn.

Dan ronde 4.

Allure
1. Wammus
2. Archont
3. lentekriebel
4. grl

Archont
1. Daboman
2. zoemzoem
3. Barabas
4. Allure
5. Mutsieprutsie
6. Testout.com

Ik stemde (zoals altijd) vroeg, dus ik schaap niet echt mee. Toen ik stemde was het nog helemaal niet duidelijk dat archont zou worden gehangen.

Dit vind ik een wolvenpost. Hameren op eensgezindheid is erg makkelijk.
Ik snap geen hout van deze analyse
Oud 22-10-2009, 17:05
Allure
Allure is offline
Ik ga volgende hangronde ook voor Barabas.
Oud 22-10-2009, 19:29
Tink*
Tink* is offline
Kerel, beetje zeggen dat je theorie nog wel komt, die quotes zijn ook nog van een hele tijd terug, wss voor vorige eetronde en toen reageerde je ook al niet. Wees toch nog blij dat je theorieën zou kunnen spuien voordat je gegeten wordt, wie weet geef je de mensen nog wat zinnigs mee.

En hoezo blijkt uit dat lijstje dat jij onschuldig bent? Misschien was het geen 6-4 maar wel 6-3, how for fuck's sake should we know.
Oud 22-10-2009, 21:10
Spelleider
Spelleider is offline
‘Kijk nou wat je gedaan hebt’, riep Wammus naar Daboman. ‘Ik? Het komt door jou. Jij vloog mij aan.’ ‘Godverdomme! Hou allemaal even je bek dicht!’, schreeuwde Absinthe, ‘We zijn hier niet om te kibbelen. We benne op de wereld om mekaar te hellepe.’ Mutsieprutsie was het hiermee eens: ‘En zo is dat! Ik stel voor dat we op zoek gaan naar andere uitgangen. Zo’n groot huis als dit heeft vast meerdere zij-, achter- of onderuitgangen.’ ‘Inderdaad, dat denk ik ook’, zei Absinthe.
Absinthe verdeelde de aanwezigen in vier groepen. Twee groepen zouden beneden op zoek gaan naar een uitgang en twee groepen zouden dat boven doen. Lente was samen met haar man gevormd als groep 1. Ze had hier absoluut geen zin in en protesteerde. ‘Dit lijkt mij geen goede groepsindeling.’ ‘Hoezo niet?’ vroeg Wammus. Lentekriebel wilde niet toegeven dat ze niet met haar man in een team wilde zitten. Ze gaf het eerste wat in haar opkwam als reden. ‘Gezien de omstandigheden , denk ik niet dat we ons moeten opsplitsen. Er zijn al zoveel doden gevallen. Het beste kunnen we bij elkaar blijven.’ De groep vond dat Lente een goed punt had en besloot om als één groep door te gaan.
De patiënten zochten het hele huis af. Ze konden echter niks vinden. Dokter Jörmungandr zag hoe ze tevergeefs probeerden een uitweg te vinden en lachte ze uit. Barabas, die zich samen met Jurre in de geheime achterkamer bevond, kon er minder om lachen. Hij was bang om ontdekt te worden. De groep had al een paar keer langs de hal gelopen, waar zich de ingang bevond naar het verborgen observatiecentrum. Volgens Jurre hadden ze niks te vrezen. De ingang was niet gemakkelijk te vinden.
Voor de derde keer kwam de groep erg dicht bij de geheime kamer. Dokter Jurre zag op de monitors hoe de patiënten wanhopig om zich heen keken, op zoek naar een uitgang. Wammus en Mutsieprutsie liepen naar een oude boekenkast, die hun aandacht trok. Barabas schrok. Wammus zag tussen alle boeken één boek staan, dat in een andere taal dan het Nederlands was geschreven. Geïntrigeerd reikte hij naar dit schrijfwerk. Mutsie las voor wat er stond “Cabeça de Queijo”. Geen van beiden begreep wat er stond. Ze merkten niet dat er een deur opende. Absinthe zag dit wel en riep iedereen bij elkaar.
De deur leidde naar een verborgen kamer. Daar troffen ze en verbaasde Dokter Jörmungandr aan. Barabas had zich snel in de onderste lade van een kast verstopt. Jurre wist niet wat ze moest zeggen. Allure deed, als gewoonlijk, alsof ze nergens van afwist, maar wist ondertussen weg te sluipen. Daboman begon Jurre vragen te stellen. Hoe kwam het dat ze nog in dat huis zat? Hoezo was ze niet verlamd of gestorven? Waarom verstopte zij zich? Toen zag Mutsieprutsie de camera’s en alle notities. Het kwartje begon een voor een bij iedereen te vallen. Tink* was woedend: ‘Jij uitgezworen paardenoog. Heb je ons hier voor je eigen plezier gehouden? Gestoorde pijpendraaier!’ Ze besprong de dokter en begon haar vuisten en trappen uit te delen. Hanneke zat ernaar te kijken en kreeg er een nat poesje van. Tink* bleef maar door meppen terwijl Jurre om hulp riep. Tot ze bewusteloos raakte. Absinthe voelde aan haar pols: geen hartslag.

De uitslag:
Spoiler
Oud 22-10-2009, 21:21
Verwijderd
Hmm, ik had het al gedacht.

Veel succes verder mensen, het lukt jullie wel.

Laatst gewijzigd op 22-10-2009 om 22:21. Reden: Post-scriptum verwijderd. :)
Oud 22-10-2009, 21:53
Hanneke
Hanneke is offline
Mja, ach, aan de ene kant jammer want van Jör wisten we al dat ze aan de goede kant stond, aan de andere kant verliezen we er ook geen stem mee.

Ik vind Barabas hoe meer hij post steeds verdachter worden en hoewel Zoemzoem ook nog steeds hoog op m'n lijstje staat lijkt het me nu verstandiger hem te stemmen.

Laatst gewijzigd op 22-10-2009 om 22:19.
Oud 22-10-2009, 22:28
Wammus
Wammus is offline
Wat betreft Jur is het inderdaad jammer dat we een zekerheid kwijt zijn maar we raken geen stem kwijt. Daarom vind ik het eigenlijk wat vreemd dat de wolven haar hebben opgegeten. Waarom zou je iemand die toch niet mag stemmen verkiezen boven iemand die wel mag stemmen?

Ook ik ben er voorstander van dat we de volgende ronde Barabas ophangen.
Oud 22-10-2009, 23:17
Allure
Allure is offline
Citaat:
Waarom zou je iemand die toch niet mag stemmen verkiezen boven iemand die wel mag stemmen?
Dat vroeg ik mij ook af.

Mijn stem op Barabas is doorgegeven.
Oud 22-10-2009, 23:35
Verwijderd
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat dit kon. Ik dacht dat de dorpsgek - na van de galg afgehaald te zijn - gewoon voor eeuwig zou blijven leven ofzo.
En neeeeee, ik wist het echt niet, dit is geen nepnoobwolvengedrag oid. (ik dacht; ik zal jullie maar weer even voor zijn )

Jammer wel.
Oud 22-10-2009, 23:37
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
*roodkapje in topic zet*
Oud 22-10-2009, 23:38
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
de enige en beste manier om wolven te verraden btw
Oud 22-10-2009, 23:45
Verwijderd
Whut?
Oud 22-10-2009, 23:49
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
jij bent duidelijk de grootmoeder
Oud 23-10-2009, 00:00
Verwijderd
Goed, mogen we nu weer verder met ons spel?
Oud 23-10-2009, 00:03
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
je vraagt het zo lief he natuuurlijk schat
Oud 23-10-2009, 00:03
Wammus
Wammus is offline
Oud 23-10-2009, 06:12
Verwijderd
<3 imène
Oud 23-10-2009, 09:14
Verwijderd
Barabas it is dan maar.
(moet nu al stemmen)
Oud 23-10-2009, 15:46
Daboman
Daboman is offline
Ik denk dat ik ook maar op barabas stem dan. Ik wil wel even kwijt dat dit wel erg makkelijk gaat en ik hoop dus maar dat barabas inderdaad wolf is.
Oud 23-10-2009, 16:27
Verwijderd
Ja, dat snap ik ook niet helemaal.
Wat ik ook niet snap, waarom hebben de weerwolven Jurre eruit gestemd? Is dat omdat haar theorieen klopten? Of omdat de weerwolven ons willen laten denken dat haar theorieen klopten?

Maargoed, aangezien iedereen nu opeens voor barabas gaat, heeft met meer theorieen komen op dit moment volgens mij ook geen zin meer.

Citaat:
De uitslag:
  1. Archont (wolfsbane)
  2. lentekriebel
  3. zoemzoem
  4. testout.com
  5. Absinthe
  6. Biertank 52 (dorpeling-geliefde)
  7. Abzg (dorpeling)
  8. JasperJD (dorpeling)
  9. Dark Phoenix (verrader-geliefde)
  10. Jörmungandr (dorpsgek)
  11. Barabas
  12. Mutsieprutsie
  13. Hanneke
  14. Allure
  15. grl (leerling-verrader)
  16. Wammus
  17. ggcy8 (stille aanbidder)
  18. Aapje* (ziener)
  19. Tink*
  20. Daboman

*blauw = opgehangen
*lichtblauw = van de galg gehaald
*paars = gestorven aan liefdesverdriet
*rood = opgegeten
*roze = na de galg opgegeten

Hier eindigt Jörmungandrs spreken. Tijd om onze eigen hersentjes te activeren, dorpelingen. Stemmen kan tot morgenavond 20:30.
Citaat:
Goed het is duidelijk dat ik er uitga.
dorpelingen, stem na deze ronde niet op tink en mutsieprutsie want dat levert je niets op.
  1. lentekriebel
  2. zoemzoem
  3. testout.com
  4. Absinthe
  5. Barabas
  6. Mutsieprutsie
  7. Hanneke
  8. Allure
  9. Wammus
  10. Tink*
  11. Daboman

We houden 8 man over waar op gestemd kan worden vandaag (ervan uitgaande dat we niet op degene stemmen waar aapje* van heeft gezegd dat ze goed zijn. En dat iedereen zichzelf ook zal wegstrepen.), waarvan 4 wolven. Kans is dus groot dat we een wolf kunnen pakken.

Er zijn nu al 3 stemmen op barabas. Maar wat nou als dat 3 wolven zijn die zeggen dat ze op barabas stemmen? In de hoop dat wij als dorpelingen mee gaan met hun?

Nu maar hopen dat barabas inderdaad een wolf is!
Oud 23-10-2009, 16:30
Verwijderd
Kansloos voor mij, maar ik ben geen wolf. Mijn stem gaat naar Allure.
Oud 23-10-2009, 16:31
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Kansloos voor mij, maar ik ben geen wolf. Mijn stem gaat naar Allure.
Ga je nog met dingen komen die dat echt aantonen, of gaat dit net zo'n fail als bij aapje worden?

En omg, gaat iedereen nu ineens wegstrepen? Beter strepen jullie niet de verkeerde weg

Regels voor berichten