Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De vraag ging over een verklaring van ene Ridley, over dat jongens oververtegenwoordigd zouden zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hier misschien..? Niet sarcastisch bedoeld, ik weet het alleen niet zeker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In welk zinsverband staat het dan? Ik heb die opgaven niet hier (ik doe examen in Amsterdam en woon in een gehucht 1,5 uur daar vandaan, ik was een uur "te vroeg" klaar, en had geen zin om een uur te wachten voor ik naar huis kon, dus ik heb de opgaven hier niet) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mjah maar mijn javascript zit vet te kutten, dus ik kan niet verder komen dan de homepage van examenbundel.nl thx voor de link ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar waarschijnlijk was het niet zo'n belangrijk woord ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik gaat zo bellen, en ik ben bereid over alles te klagen wat maar kan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en we hoefde dat van primaire + secundaire geslacht (was ook een vraag ergens) ook niet te kennen...dus ook ff kklagen ![]() ![]() en verder dat er veel te veel DNA in kwam...en ik moet ff klagen over de rekenmachine Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 16:38. |
![]() |
||
Citaat:
http://www.eindexamen.nu/eekl/ 1) Witte bloedcellen is het antwoord, maar dat was uitgesloten van het eindexamen 13) antwoord C en D zijn hetzelfde |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
tis eierstokken ![]() maar die vraag van die hormonen kon je zo uit binas halen... :$ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dat is scheef nagekeken omdat ik de antwoorden niet voor me heb liggen ![]() Standaard dat ik weer 0 punten heb bij uitscheiding ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ja ik had hem fout. verlies veel punten had bijna die hele opgave fout ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wist aleen nie wat hypofyse voorkwab was en dat stond dan in mijn binas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar wij mogen bij de normale pw nooit biodata of binas gebruiken omdat daar teveel instaat. dus ik wist niet hoe j'm moest gebruiken aangezien ik het een k*t boekje vond. en binas wat ik ben gewend ivm natuurkunde en scheikunde mochten we niet gebruiken van de school ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het trouwens ook raar dat de ene school gebruik maakt van biodata en de andere van binas ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je hebt het toch gehaald! en het was gewoon een kut toets dus de norm zal wel hoog liggen. ik ga waarschijnlijk ook van een 7 naar ee n6. mja nu ff klagen. die stomme woorden als ethologie in vraag 41 snapte ik dus echt niks van. |
![]() |
|
![]() |
ik zat helemaal in de stress, had voor alle meerkeuze 1 punt gerekend, nu kom ik uit (dus 2 punten voor meerkeuze gerekend) op 37 punten, wel jammer watn heb veeeeeel meerkeuze fout
![]() maar bij norm 1 kom ik net 1wat te kort Klagen, klagen, klagen Iedereen moet dus ff op www.eindexamen.nu gaan klagen over die 3 vragen (staan hierboven van Rach) dat we daar de volle punten voor willen omdat je dat of niet hoefde te leren, of er een fout in zat... ![]() ![]() en zeggen dat er téveel over DNA + hormonen in voorkwam |
![]() |
||
Citaat:
ja, die grafiek... geen idee eigenlijk, maarja, die heb ik dan ook fout gegokt.
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
niet-examenstof biologie puto | 8 | 10-05-2005 12:17 | |
Algemene schoolzaken |
Biologie 2 Dolores | 9 | 04-11-2003 18:21 | |
Eindexamens 2003 |
Examenstof biologie vmbo!? lovelyluna | 9 | 05-05-2003 13:03 | |
Eindexamens 2003 |
Deel van Examenstof die je NIET hoeft te kennen silly85 | 23 | 02-05-2003 13:10 |