Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Wat is volgens jullie de leukste column?
Koffiebekertjes 9 20.45%
De Ogen 2 4.55%
Sentimentele gedachtes 0 0%
Boos op God? 3 6.82%
Studentenhuis 2 4.55%
Hoe belangrijk is de mug in uw leven? 4 9.09%
Het bittere einde 5 11.36%
NACHTMIJMERING 0 0%
De tunnel 0 0%
Brugpieper? Neeeee!! 1 2.27%
Tijd en verwachtingen 15 34.09%
Stringbikini 1 2.27%
Liefde 2 4.55%
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2004, 10:51
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Alle columns staan op het forum, dus nu is de keuze aan u wie die winnaar van de columnwedstrijd gaat worden. De poll loopt 2 weken.

De volgende wedstrijd is een verhalenwedstrijd met deadline 1 November. Doe allen mee

De inzendingen:
Koffiebekertjes
De Ogen
Sentimentele gedachtes
Boos op God?
Studentenhuis
Hoe belangrijk is de mug in uw leven?
Het bittere einde
NACHTMIJMERING
De tunnel
Brugpieper? Neeeee!!
Tijd en verwachtingen
Stringbikini
Liefde
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.

Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 14:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2004, 11:10
Verwijderd
Gestemd op Boos op God? omdat die column mij het meeste aanspreekt. De rest vind ik niet zo.

en uiteraard stem ik niet op mijzelf, dat is flauw.

Grim
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:15
Verwijderd
Ik heb gestemd op Tijd en Verwachtingen, omdat ik dat verruit een van de beste vind.

Laat ik maar niet ingaan op ieder verhaal, dat zou nog eens goed mis kunnen gaan.

Nee, Mijn* heeft het niet meer naar haar zin op Letteren.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 05-09-2004 @ 12:15 :
Nee, Mijn* heeft het niet meer naar haar zin op Letteren.
Waarom niet?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 05-09-2004 @ 12:39 :
Waarom niet?
Allereerst wil ik even zeggen dat dit niet aan iedereen ligt. Leden zoals jij, Millroy, Grim & Charlotte, die weten nog hoe het hoort. (Vergeef mij de vergeten namen, het zijn er meer, dat weet ik.)

Maar onder vele van de rest hangt een naar sfeertje. Voor mijn gevoel is het meer een ik wil de beste zijn competitie. Het lijkt of men niet meer schrijft omzichzelf te uiten, of omdat ze een kick geeft, nee men schrijft tegenwoordig voor het forum voor mijn gevoel.

Leden (ik noem expres geen namen) die op iedere sarcastische opmerking met rolleyes reageren en overal op happen. Ik erger me daar mateloos aan.

Mijn*.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 14:18
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vond 'Boos op God?' wel een goede column. Sommigen vond ik echt niets, enkele ook best goed. Deze heb ik eruit gekozen.

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 14:44
(PiTT)
(PiTT) is offline
ik ben nog aan het twijfelen tussen 'Tijd en verwachtingen' en 'Het bittere einde'. Al hoewel ik me niet echt kan vinden in de inhoud van die collumn gaat z'n bedoeling waarschijnlijk wel werken. Ik ben benieuwd in hoeverre de schrijver meent wat hij zegt en in hoeverre het gewoon uitdagen is. Verder is de collumn wel beter geschreven dan de meeste anderen.
Tijd en verwachtingen spreekt me eigenlijk het meest aan. ben het ook weer niet echt eens met de schrijver want lang niet iedereen eindigt zijn leven zo, maar "het terugkijken op" komt iedereen wel bekend voor denk ik. de collumn is iig duidelijk geschreven, leuk taalgebruik, lekker toegankelijk en cynisch.

Citaat:
Scooter rijden is toch niet zo leuk’ merk je als je verder kijkt, of over de kop geslagen bent.
hehe

oke ik heb besloten... het wordt tijd en verwachtingen .
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 16:56
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 05-09-2004 @ 13:48 :
verhaaaaltje
Mijn*.
Je noemt wel goede namen.. en geen slechte..
Oei oei.. nouja.. ik ben hier toch weg..
je hebt geen last meer van mei kind
__________________
Moooore than words..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 17:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 05-09-2004 @ 13:48 :
*knip*
Mijn*
*zucht*...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 17:24
Raakvlak
Raakvlak is offline
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 19:11
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Ik moest kiezen tussen:

- Koffiebekertjes (leuk stukje, goed geschreven, herkenbaar)
- Het bittere einde (leuk commentaar op die andere column schrijvers)
- Tijd en verwachtingen (ook herkenbaar, leuk geschreven en hier en daar kan ik er om lachen)

Uiteindelijk heb ik gekozen voor 'koffiebekertjes' omdat die mij het meeste aansprak, ik herkende mezelf er in.

-x- Soapsie
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 19:29
~~La Lorraina~~
~~La Lorraina~~ is offline
ik heb gestemd op studenten huis omdat ik het een erg leuke grappige vrolijke collum vond. dat is weer eens wat anders dat het afkraak-gedoe. vooral het stukje met de 'flatkat' vond ik erg leuk.

de collum over koffie bekertjes vond ik overigens ook erg leuk
die over de andere collum schijfers vond ik erg negatief
__________________
~~love ya~~
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 20:35
Verwijderd
Sorry Duivelaar, maar zo zie ik het, jammer dat je daar zo kinderachtig op reageerd.

En BloemenPoes, ik heb of had nooit last van je hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:51
Flshman
Avatar van Flshman
Flshman is offline
Hm, veel rommel dit keer. Er zaten wel een paar aardige tussen, maar die misten allemaal 'iets'. Tijd en verwachtingen is naar mijn idee de winnaar, omdat het zo lekker waar is
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Flashman schreef op 06-09-2004 @ 10:51 :
Hm, veel rommel dit keer. Er zaten wel een paar aardige tussen, maar die misten allemaal 'iets'. Tijd en verwachtingen is naar mijn idee de winnaar, omdat het zo lekker waar is
Helemaal waar Ik heb er ook op gestemd...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 18:25
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Een enkele column vond ik helemaal niets of echt té voorspelbaar, maar de meeste vond ik i.i.g. leuk, goed gedaan allemaal!
'Brugpieper? Neeee!' en 'Hoe belangrijk is de mug in uw leven' vond ik met name erg goed, mede door een stukje herkenbaarheid.

Maar mijn stem gaat ook naar Tijd en Verwachtingen, omdat die columnist een van mijn tegenwoordige vraagstukken goed heeft weten op te schrijven. Erg goed!
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 19:47
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Ik vond koffiebekertjes een heel schattig verhaal
Ik heb erop gestemd!
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:04
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb gekozen voor "Tijd en verwachtingen". "Koffiebekertjes" en "Hoe belangrijk is de mug in uw leven?" vond ik ook wel goed. Maar "Tijd en verwachtingen" vind ik toch beter.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2004, 21:44
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik dacht al zeker te weten op welke ik ging stemmen (hehe, ok, sorry, ik kende de schrijver ), tot ik "Tijd en verwachtingen" las... de enige denk ik die meer dan een glimlach bij me opwekte.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 15:44
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
om een of andere reden vermoed ik dat LUH "tijd en verwachtingen" heeft geschreven...
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 07-09-2004 @ 16:44 :
om een of andere reden vermoed ik dat LUH "tijd en verwachtingen" heeft geschreven...
Mmmm, ja, hij is wel goed geschreven. Zou goed kunnen dat LUH erachter zit.

Mmm, er komen vrij weinig stemmen bij terwijl dit al de 2e dag van de poll is. Ik zeg: we hebben het meeste gehad
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:03
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Grim schreef op 07-09-2004 @ 16:49 :
Mmmm, ja, hij is wel goed geschreven. Zou goed kunnen dat LUH erachter zit.

Mmm, er komen vrij weinig stemmen bij terwijl dit al de 2e dag van de poll is. Ik zeg: we hebben het meeste gehad

Ik zeg: ik krijg de indruk dat het leven uit letteren is gesijpeld tijdens de vakantie...
Al een tijdje niets meer gehoord van de plaatselijke dark lord noch van zuster en zoveel anderen...
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:07
Verwijderd
Mee eens, maar nu rijst de vraag: komt dat leven nog terug?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:11
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Grim schreef op 07-09-2004 @ 17:07 :
Mee eens, maar nu rijst de vraag: komt dat leven nog terug?

laten we bidden
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 07-09-2004 @ 17:11 :
laten we bidden actief iets gaan ondernemen om de sfeer op letteren te verbeteren en nieuwe leden aan te trekken
Amen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2004, 16:27
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Grim schreef op 07-09-2004 @ 17:19 :
Amen
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:28
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
LUH beweerde niet meegedaan te hebben aan de wedstrijd...

ik stemde trouwens op koffiebekertjes.
tijd en verwachtingen was ook niet slecht hoor, (heb ergens over de meeste columns nog wat dingetjes opgeschreven) maar ik had een fijner gevoel na het lezen van koffiebekertjes

Charlotte
zelfs tijdens de vakantie was het nog drukker op letteren
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 20:52
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Grim schreef op 07-09-2004 @ 17:07 :
Mee eens, maar nu rijst de vraag: komt dat leven nog terug?

Ik ben vrienden aan het aantrekken om ook dit forum ns te bezoeken... dat is toch een begin.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 05:00
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 07-09-2004 @ 21:52 :
Ik ben vrienden aan het aantrekken om ook dit forum ns te bezoeken... dat is toch een begin.
Zeker
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 12:53
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
Citaat:
Changshan schreef op 07-09-2004 @ 21:52 :
Ik ben vrienden aan het aantrekken om ook dit forum ns te bezoeken... dat is toch een begin.
Moet je daar wel even bij vermelden dat ik jou erbij gehaald heb he . En ook wat voor soort mensen je aan het aantrekken bent.
__________________
Romantici rouleren de wereld
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 13:51
Verwijderd
mensen druk met nieuwe studies / begin van het schooljaar (zoals ik?)

It'll come, maakt u niet druk, mensen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 13:53
Verwijderd
Het soort mensen maakt op zich niet zoveel uit. Natuurlijk willen we geen analfabeten, kinderverkrachters of seriemoordenaars (al zullen de laatste twee vast érg boeiende verhalen hebben)

Me dunkt, iedereen die wil en kan schrijven kan komen

Grim
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 08-09-2004 @ 14:51 :
mensen druk met nieuwe studies / begin van het schooljaar (zoals ik?)

It'll come, maakt u niet druk, mensen.
Jah! Jou mis ik ook otzettend hier!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Grim schreef op 08-09-2004 @ 14:56 :
Jah! Jou mis ik ook otzettend hier!

Ik wist niet dat ik zo opviel.
90 bladzijden per week lezen als gemiddelde, dan houd je geen tijd meer over, spijt me
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 07-09-2004 @ 17:03 :
Ik zeg: ik krijg de indruk dat het leven uit letteren is gesijpeld tijdens de vakantie...
Al een tijdje niets meer gehoord van de plaatselijke dark lord noch van zuster en zoveel anderen...
Mijn naam, mijn naam! *springt*

Ik ben net aan een opleiding begonnen en dat is erg zwaar. Daarom lurk ik hier zonder te reageren. Het kost tijd en moeite die ik voor andere dingen gereserveerd heb.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 15:56
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
zuster schreef op 08-09-2004 @ 15:10 :
Mijn naam, mijn naam! *springt*

Ik ben net aan een opleiding begonnen en dat is erg zwaar. Daarom lurk ik hier zonder te reageren. Het kost tijd en moeite die ik voor andere dingen gereserveerd heb.

Zuster is back! *springt*

welke opleiding?

het is u vergeven, zuster.
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-09-2004, 18:24
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Ojee, hebben we het beargumenteren van de keuze afgeschaft? Ik heb wel nog gewoon een lekker lang relaas vol kritiek & Co hoor Komtie

Koffiebekertjes
Geniaal! Heel waar en ontzettend leuk en treffend geschreven. (Kan er niet veel meer over zeggen, gewoon heel erg goed)

De Ogen
Allereerst vind ik de stijl meer een kort-verhaal- dan columnachtig. De ‘column’ zelf vind ik qua opzet leuk, je speelt af en toe met woorden en dergelijke omtrent het thema, dat is erg leuk. Ik vind het echter af en toe een beetje richting generaliserend, een beetje te bot of te cru uit de hoek komend. Het idee is dus leuk, maar wat mij betreft was het stuk spitser geweest als je het subtieler had neergeschreven (klinkt debiel, maar dat denk ik echt)

Sentimentele Gedachtes
Wederom wat mij betreft niet echt een column. Daarbij vind ik dat hier, in tegenstelling tot De Ogen, het thema níet goed is opgezet. Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik begríjp je essentie wel, maar echt overkomen doet het niet. Verder over je schrijfstijl: je herhaalt heel erg (vast niet de goede formulering, deze opmerking, maar goed) Behalve dat je vaak dezelfde woorden in opeenvolgende zinnen stopt (bijvoorbeeld het woord ‘klas’ in de eerste paar zinnen), herhaal je ook steeds zinsdelen die dezelfde strekking hebben (bijvoorbeeld: “Het laatste jaar op de middelbare school” na de zin “we zitten in de eindexamenklas”) Ten slotte schrijf je met heel veel woorden, die wat mij betreft wel weg mogen, zoals: “dan normaal het geval is bij mij” en “waar er echter in groep 8 nog wel…”

Boos op God
Even droog: een heel vruchtbaar stukje! Een paar spel- en grammaticafouten daargelaten, was het goed te lezen, qua stijl. Wat inhoud betreft wil ik je complimenteren vanwege je neutrale manier van het punt weergeven. (Zo vat ik het tenminste op) Ik vind het knap dat je niet ‘veroordeelt’, je vraagt je alleen zelf dingen af. Echt een goed stukje schrijfwerk!

Studentenhuis
Leuk stukje, de inleiding, het middenstuk en het slot zijn alledrie inhoudelijk erg leuk en ook de overgangen zijn goed gedaan. Ik vond echter je schrijfstijl niet heel prettig lezen, op de een of andere manier pák je me niet (is natuurlijk persoonlijk). Op zich een leuke column, alleen zit hij er, wat mij betreft, net naast.

Hoe belangrijk is de mug in uw leven?
Grappig stukje, dat staat voorop. Goed geschreven ook wel, het met U aanspreken van de lezer geeft het stuk een leuke dimensie. Alleen is het zo’n… onzin (sorry). Het begin is echt grappig, maar de (niet bijzonder goede) overgang naar het wat mij betreft waardeloze einde maakt het stuk echt stuk (oeps).

Het bittere einde
Echt motiveren en onderbouwen kan ik het niet, maar deze column spreekt mij totaal niet aan, excuus.

Nachtmijmering
Ooo wat een heerlijk taalgebruik, fantastisch toch, dat Vlaamse taaltje! Maar, hoewel ik persoonlijk erg houd van dat oeverloos met duizend-en-één mooie woorden om het punt heen lullen, doet het hier (het punt van) de column nou niet echt tot zijn recht komen. Een heerlijk verhaal, maar dus wel echt een kort verhaal, geen column .

De tunnel
Het heeft wel wat, maar het is nou ook weer geen topstuk. Enerzijds is het lekker kort en behapbaar, waardoor je de situatie snel en helder voor je hebt als lezer. Anderzijds kom je wat mij betreft wel abrupt tot je punt. Nouja, mijn mening is een beetje vaag over deze column, wel leuk, maar ook weer niet…

Brugpieper? Neeeee!!
Allereerst spreekt de titel me echt niet aan, lelijk met die leestekens en de vijf e’s van de Nee. Ten tweede vind ik het onderwerp een beetje zozo, het had misschien wat kunnen zijn als het lekker was uitgewerkt, maar ook dat is naar mijn mening niet echt gelukt; kortom, ik ben niet enthousiast.

Tijd en Verwachtingen
Eigenlijk vond ik hem heel leuk! Aan het begin wat minder, mede door het dat ik je titel niet heel spectaculair vind en je aan het begin nogal met je taal klooit (je laat af en toe woordjes weg en gebruikt woorden als ‘er’ juist (te) vaak). Maar naar hete einde toe werkte je het stuk wat mij betreft juist verrassend goed uit, heel leuk. Over het algemeen genomen ben ik dus toch positief!

Stringbikini
Argh, wat een titel… Om kort te zijn: ik vind dat je véél meer had kunnen doen met dit onderwerp. Een tamelijk slap stuk.

Liefde
Leuk, niet meer en niet minder .

Nou, voor mij is het stemmen eigenlijk heel makkelijk, ik ga voor Koffiebekertjes, simpelweg omdat ik dat de allerleukste tekst vond, en daarnaast ook omdat ik dat het columnachtigste stuk vond dat er bij zat.

Fladdergeval

Of ik ook gemist werd weet ik niet, maar ook mijn afwezigheid wordt veroorzaakt door studies en meer dingen van dergelijke aard
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:30
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Natuurlijk, ik vermeldde u niet omdat ik niet verwachtte u hier terug te vinden.
Goed genoeg excuus?
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:32
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Euhm... nou vooruit, omdat jij het bent (je weet tenslotte niet beter hè, kleintje )
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:40
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Kristoph schreef op 08-09-2004 @ 13:53 :
Moet je daar wel even bij vermelden dat ik jou erbij gehaald heb he . En ook wat voor soort mensen je aan het aantrekken bent.
En meneer Kristof dan moet je daar weer bij vermelden dat ik jou hier naar toe heb geleid!

Maar goed, ik stem niet, doe zelf meer. Daarbij, ik zou heus wel op de concurentie stemmen als het de moeite waard was. Ook mijn column vind ik niet goed. Ik kan veel beter.

Jammer, ik had graag kwalititeit gezien.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:42
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 07-09-2004 @ 16:44 :
om een of andere reden vermoed ik dat LUH "tijd en verwachtingen" heeft geschreven...
En dat vind ik nou een belediging voor LUH. ALs ik naar zijn eerdere verhalen kijk, zou hij nooit dit soort kwaliteit produceren.

Niet dat het zo verschrikkelijk is geschreven, maar ik snap niet echt waarom iedereen zo positief is.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Simoen schreef op 08-09-2004 @ 19:40 :
En meneer Kristof dan moet je daar weer bij vermelden dat ik jou hier naar toe heb geleid!

Maar goed, ik stem niet, doe zelf meer. Daarbij, ik zou heus wel op de concurentie stemmen als het de moeite waard was. Ook mijn column vind ik niet goed. Ik kan veel beter.

Jammer, ik had graag kwalititeit gezien.
Oh leuk dat jij meedoet! Ik doe namelijk niet mee, columns schrijven is volgens mij niet echt mijn ding. Misschien begin ik nu alvast met oefenen voor de volgende wedstrijd!

Maar ik ben het wel met je eens. De kwaliteit was niet geweldig. Veel columns waren eerder een kort verhaal, hadden niet veel te zeggen, waren 'slap' of boeiden niet zo... (Wil niet hard overkomen)
Een stuk of 3 vond ik oke! Nou ja, op welke ik heb gestemd staat al ergens hierboven. Maar wel leuk dat er toch aardig wat mensen aan mee hebben gedaan! Vind ik al heel wat.

Duivelaartje - Oefening baart kunst
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 18:49
-Melody-
Avatar van -Melody-
-Melody- is offline
Koffiebekertjes

Lekker luchtig en vlot. Goed voor een column...
__________________
Moooore than words..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 21:06
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 08-09-2004 @ 19:32 :
Euhm... nou vooruit, omdat jij het bent (je weet tenslotte niet beter hè, kleintje )


danku mama
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 14:44
(PiTT)
(PiTT) is offline
jeetje het spant erom, maar 1 stem verschil! is het al duidelijk wanneer er een einduitslag komt, want er moet natuurlijk ergens een tijdgrens voor het stemmen komen. ik kan me dan echter wel voorstellen dat (als we NU de winnaar zouden uitroepen) "koffiebekertjes" zegt dat die ene stem nog wel zou kunnen komen.
beetje onzinnig geneuzel dit, maar het idee is duidelijk lijkt me . oftewel, Ieke... wat is het plan verder?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 14:51
Verwijderd
De poll loopt twee weken en ik denk ook dat die tijd helemaal volgemaakt wordt.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:20
Tisch
Tisch is offline
O, ik mag ook niet stemmen, want ik doe mee.
(met een oude column.)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Tisch schreef op 09-09-2004 @ 17:20 :
O, ik mag ook niet stemmen, want ik doe mee.
(met een oude column.)
Je mag wel stemmen hoor, tuurlijk! Maar als je maar zo sociaal bent niet op jezelf te stemmen.

Duivelaartje
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:50
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 08-09-2004 @ 19:24 :
Ojee, hebben we het beargumenteren van de keuze afgeschaft? Ik heb wel nog gewoon een lekker lang relaas vol kritiek & Co hoor Komtie
Kijk, daar hebben de columnschrijvers (waaronder ik) wat aan! Hopelijk zijn er nog meer die volgen...
__________________
I wish I was a punk rocker with flowers in my hair...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Esther schreef op 09-09-2004 @ 17:50 :
Kijk, daar hebben de columnschrijvers (waaronder ik) wat aan! Hopelijk zijn er nog meer die volgen...
Idem hier.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] -geen titel-
flyaway
0 03-12-2010 10:02
Verhalen & Gedichten MIJN VERHAAL: Nina's droom
Nandje
24 30-07-2006 20:41
Verhalen & Gedichten Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417
Verwijderd
35 03-01-2005 18:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.