Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Natuurlijk is paardrijden een sport. Nja, wat is de definitie van sport? *zoekt woordenboek op* *citeert* sport v(m) -en allerlei lichamelijke oefeningen en ontspanning waarbij vaardigheid, kracht en inzicht vereist worden Nah, daar valt paardrijden wel onder, toch?
||
![]() |
Citaat:
Als ik op vakantie ben geweest en ik ga daarna weer rijden liggen standaard mijn handen open... Ze is hard in haar mond... En verder is ze bloedsnel... Plat door de bochten in de galop, mega stuiter in de draf... Maar ze stapt altijd over dus ontspannen is ze wel... Paardje met gebruiksaanwijzing... Maar das m'n hengst ook en dat zijn de veulens ook altijd dus eigenlijk... Fjorden zijn geweldig, maar een gebruiksaanwijzing is niet onhandig ![]() nb: zonder zadel zit ze heerlijk, ze is compleet vierkant, dus vallen doe je niet ![]()
||
Citaat:
"is dit jou tandenborstel?" "Nee die is van Ankie" ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Orpa (mijn fjordje) heeft het niet zo op kleine kinderen... Ze zal ze er niet afgooien maar luisteren ho maar... Dat krijg je als ze van jongs afaan alleen maar aan volwassen mannen is gewent... Tis al een wonder dat ze naar mij luisterd...
||
Citaat:
ik ben het helemaal met je eens je kunt het pas echt een sport noemen als je er zelf wat voor moet doen en daar heb je geen dobbelpaard voor nodig maar een echt beestje ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
http://www.fjordstudbook.com/index1.htm (stamboek link...)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Ik vind paardrijden wel een sport, omdat je wanneer je een paard goed rijdt, zelf moeier bent dan het paard, haha.
En wij hebben ook een gewledige Fjord op de manege die met elk kind heel veel lol beleefd. Vroeger bleef hij in de hoek staan, tegenwoordig houdt ie meer van vrolijke bokkesprongen. En sterk zijn ze zeker. Als ik Iwan bereden heb, dan heb ik soms van die kromme pijnlijke vingers. Tegenwoordig wordt hij wat losser, maar eerst moest je m behoorlijk op druk rijden.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dus JIJ bent wel degelijk diegene die het doet... tuurlijk..het paard springt..maar op jouw aandrijven.. en niet alleen de ruiter krijgt een prijs..het paard natuurlijk ook..
|
![]() |
ik rijd zelf ook paard en dat het een sport is heb ik gisteren na 2.5 uur buitenrijden wel weer eens gemerkt
ik heb echt super veel spierpijn in mijn rug. en op donderdag was ik echt supermoe na het uitrijden omdat ik een ponytje had die alleeen maar aan de eigenares gewend was en de eigenares niet kan rijden dus is het ponytje nu zo nerveus als maar wat. Na een half uur had ik haar al mooi aan de teugel lopen (en ik rijdt pas 3/4 jaar). Ik vind het trouwens geen sport als je zo'n paard of pony hebt waar je alleen maar op hoeft te zitten en voor de rest niets hoeft te doen ( de meeste manege knollen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jaah ik heb een eigen paard en als die niet luisterd nou.... ![]() ze heet trouwens pepper... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Paardrijden, slecht voor je rug??? Devil-Eye | 7 | 20-11-2014 21:31 | |
Lifestyle |
paardrijden zonder bh supergirl#1 | 3 | 28-03-2010 12:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Spier] Paardrijden Skilly | 22 | 15-06-2005 11:40 | |
Vrije tijd |