Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En over het gedicht, heb ik niets meer toe tevoegen vrees ik. ![]() Of misschien toch iets, die cijfers tussen haakjes geven het wel iets extra's. Iets, fragmentarisch (love that word). En de toevoeging bij 8 en 12, een aantekening bij het gedicht als onderdeel van het gedicht. (wat zeg ik nu weer?!) Nouja, om het allemaal even samen te vatten: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is bijzonder, apart, mooi, ik betwijfel of ik het wel onder gedichten vind vallen, en ik ga er over nadenken. Leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Naar mijn idee valt het in de richting van proza, maar toch ook weer niet. Han, wat leuk zeg! Ik was echt verrast! Ik zou het nog vele malen kunnen en willen lezen en dan nog valt er vanalles te ontdekken. Inhoudelijk kan ik het (nog) niet grijpen, maar dat vind ik helemaal niet erg. leuk leuk Leuk! .
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet niet, het is toch niet echt een gedicht? Hoogstens omdat je het op DoP post, maar wat zijn de 'kenmerken' van een gedicht dan? Ik kan ze hier niet in terugvinden. Wat niet wil zeggen dat ik het niet erg bijzonder vind. Maar ik ben ook benieuwd wat anderen er over zeggen, ik ben er nog steeds niet echt uit ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaing on the edge #1668 Verwijderd | 500 | 26-06-2012 14:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Een nacht met Cleo Verwijderd | 1 | 28-12-2005 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Psychologie |
Wat als anderen zeggen dat je ziek bent... Sterretje* | 18 | 21-06-2004 12:01 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar onderwerpen! Snippie | 14 | 08-01-2003 17:07 |