Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() PS: Kijk ook eens op www.hear.nl en www.audiofreaks.nl daar lopen diverse topics over LCD en plasma tv's. ![]() Mijn voorkeur gaat toch uit naar plasma, het liefst pixelplus van Philips. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De meeste beeldbuizen hebben een waardeloos beeld, pas bij de duurdere TV's (2500+) wordt het beeld enigzins goed... Daarnaast is bij beeldbuizen het beeld niet recht of verkleurt aan de randen.. Alleen zien de meestedit laatste niet (hint, zoek er niet voor, je gaat je eraan ergeren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een ander veelvoorkomend probleem bij (CRT) tv's zijn de zg... zakkers dit zijn krommingen die worden veroorzaakt door afbuigfouten bij de afbuigunit, kan eenvoudig verholpen worden door de TV te verplaatsen in een andere hoek van de kamer, dan heb je nog fouten bij de EW, maar die zal ik hier maar liever niet bespreken, evenals het veelvoorkomende... Amplitude fout. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
EnergieNed: 'Plasma-tv's zijn stroomslurpers'
Hier dacht ik meteen aan toen ik de topicstart las. Kijk ook maar in de reacties: "Dit is toch al lang bekend dat Plasma TV's zo belachelijk veel zuipen; 48" trekt volgens mij al 600-700 watt..." Ik heb ook even snel op GoT gezocht en vond dit: Wat is beter, TFT of Plasma? En dit: www.plasmatvbuyingguide.com |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toen in de jaren '50 de eerste zwart/wit buizen televisie op de markt kwam, het zg... Hondenhok was het stroomverbruik ook in verhouding erg groot tov het beeld formaat. ![]() BTW: Die postings op tweekersnet zijn inmiddels ook alweer zo'n twee jaar oud. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja ik vind niet dat ik destijds een slechte keuze heb gemaakt, ik heb er veel plezier aan beleefd. Maar als iemand nu iets dergelijks zou kopen kan hij beter voor LCD gaan denk ik. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Elke vorm van geluid is nog altijd beter dan die irritante kut piep die 50 hrtz tv's produceren, maargoed. nieuwe beamers hebben techniek voor het geluidsarm koelen van het apperaat. (lijkt veel op de techniek gebruikt door PSU fabrikanten) fan's in mijn beamer gaan bv zachter draaien als je de lamp niet op volle sterkte gebruikt. waneer een beamer hangt aan het plafond is het geluids nivo gelijk stukken minder hindelijk en komt niet meer boven het normale speaker volume uit van de stereo. als het stil is hoor je hem ja ( net als elk ander apperaat in huis) maar aghh dat beeld van 2,5 meter maakt een hoop goed ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe TV Ron24 | 4 | 21-01-2014 20:52 | |
Games |
[PS3] Kopen of toch niet ? mdac | 17 | 19-04-2010 17:26 | |
Software & Hardware |
Plasma of LCD TV? De Veroorzaker | 13 | 22-01-2009 14:01 | |
Software & Hardware |
[laptop] tv-out is zwart wit beeld very drunk driver | 21 | 28-09-2005 15:03 | |
Software & Hardware |
[Monitor] LCD vs. Plasma twain4me | 26 | 14-07-2004 19:43 |