![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zoiets gebeurt vast niet vaak, hoop ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 09-10-2005 om 17:38. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, het vreemde is: Bijna een half jaar geleden waren ze heel erg onstoken en had ik hoge koorts. Dat ging na 2 dagen weer weg, en de ontsteking en de pijn dus ook. Maar de zwelling bleef, ze zijn nu nog zo dik dat het irritant is met eten, en 's nachts heb ik het soms benauwd. Ik heb 2 antibiotica kuren gehad, maar dat hielp niks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar iig het doet heel zeer, je hebt heel veel pijn, je kunt een week niet eten! Tenminste bij mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe kwam die nabloeding dan? tijdens het eten of zo? En dat na 1,5 week nog eens.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschient moet je eens 3x per dag spoelen met teatree oil ( 2 druppels in glas water + 1 druppel koffiemelk oid als emulgator en dan goed spoelen ermee, niet doorslikken ) Bij mij werkt het perfect als ik keelontstekingen etc. heb, aangezien het ontstekingsremmend werkt. |
![]() |
|
probeer deze eens:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1268214 Ik heb er een etentje mee verloren ![]() Eventjes iets recht zetten: Anitbiotica verzwakt je afweersysteem niet!! Als je resistente bacterien in je darmen hebt zitten, dan kunnen die de overhand krijgen daar ja, maar dit heeft totaal NIETS met je afweersysteem te maken!! Edit: hoe kom je er bij dat je darmbacterien "bijna je hele afweer regelen?!?" Verder zijn bijna alle keelinfecties viraal, dus helpt een antibioticum inderdaad niet (want die werken alleen bij bacterien)
||
Citaat:
Ze zijn alleen zo dik dat mn keel zowat wordt afgekneld. Dat is dus het vreemde.. Na de 2 antibiotica kuren zei de dokter dat als het vanzelf niet over zou gaan binnen ongeveer een maand, dat ik dan even terug moest komen. En dat is nu bijna 2 maanden geleden.. (ja ik ben een schijterd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien had ik het niet over resistente darmbacterien. Die kunnen namelijk alleen maar de overhand krijgen, als de rest te zwak is, wat door antibiotica vaak gebeurt. Veel keelinfecties zijn idd. viraal, maar als het chronisch is, heeft het daar vaak weinig meer mee te maken, dan zit er gewoon ergens anders wat fout in je lichaam, anders zou je niet steeds die onstekingen krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
Hmm bij mij viel het wel mee. Voor zover ik me het nog kan herinneren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had het trouwens na 5 dagen Bij mij werd er trouwens aangeraden om een week thuis te blijven. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Operatie, Amandelen eruit Verwijderd | 30 | 30-10-2007 17:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
TE klassiek: Amandelen laten verwijderen Verwijderd | 6 | 09-07-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Amandelen eruit laten halen...Wie nog meer? DO EE.B | 10 | 18-09-2005 18:32 | |