Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dank voor de uitgebreide reactie! De meestelijke vormelijke zaken die je eruit haalt zijn terecht. Sommige dingen zijn gewoon fout, andere slordig of te snel geschreven. Waarschijnlijk had ik het verhaal gewoon nog even moeten laten rusten, in plaats van het meteen overal online te gooien toen ik vond dat het 'af' was. Een wijze les die ik iedere keer weer opnieuw niet leer.
![]() Ik geloof overigens wel echt dat het 'in het passeren' is. Of is het 'in het voorbijkomen/gaan' en ben ik in de war? Ik ben blij dat het idee je wel kon vermaken. Ik vond het zelf ook een leuk idee, maar het is lastig om er dan een goed verhaal aan vast te knopen. Omdat ik niet weer wilde blijven hangen in het 'één scene/één idee' deel, besloot ik gewoon door te schrijven, ongeacht wat er komt. Geen meesterwerk, maar alsnog een 'verhaal'. Ik vind het moeilijk om serieuze dingen te schrijven. Ik kom dan al heel snel terecht bij donkere winteravonden in Rusland met krakende knieën, of bij ietwat surrealistische omgevingen waarin uitgedroogde en dodelijk vermoeide mensen rondkruipen. Maar misschien bedoel je dat ook niet met 'serieus'. LUH-3417 |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Groet!
|
Verwijderd
|
Nee, je hebt wel een punt. Ik ben zelf ook veel blijer als ik een verhaal geschreven heb dat minder grappen en grollen is en dat wat interessanter is, maar die zijn helaas een stuk lastiger om te maken. Kost een hoop tijd en inspiratie en vooral dat laatste is een schaars goedje!
Dat van die hondenkoppen enz. was niet echt serieus overigens. Ik weet niet wat dat was. Een idee voor een serie van vijf kleine stukken, maar bij het derde deel was ik het zat en viel ik steeds in herhalingen. Niet echt goed gepland dus. Je kan zoeken naar 'Wie door vuur', volgens mij staat dat verhaal ook nog ergens op het forum. Die vind ik zelf wel serieus, ook al is het volstrekt niet realistisch, en ik ben er ook best blij mee. LUH-3417 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Zelda four swords adventures Eye of Sauron | 23 | 06-02-2007 10:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Zien en niet weten. CSN | 9 | 15-08-2006 12:16 | |