Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb nu niet de tijd om uitgebreid hierover te gaan typen. Je kunt sowieso de zoekfunctie gebruiken. Daar ga je een hoop mee vinden. Anders even wachten totdat er iemand anders komt om te antwoorden. Ook Google kan je een hoop informatie verschaffen.
||
Citaat:
Op lange termijn kan wiet ook zorgen dat je lakser wordt. Lakser inzake je studie, het oplossen van problemen, sociale contacten enz. Als je merkt dat een middel eigenlijk erg lekker en ontspannend werkt, loop je dergelijke risico's. Ook omdat de aanschafprijs relatief goedkoop is en het makkelijk verkrijgbaar is. Sommige mensen blowen om bepaalde gevoelens te onderdrukken, maar zodra de wiet is uitgewerkt komen deze gevoelens als een soort reboundeffect weer terug. www.jellinek.nl geeft ook goede info, btw. Ikzelf begon ook op m'n 14e of 15e met blowen en in die tijd overzag ik niet waar ik mee bezig was. Ik spijbelde dagelijks en hing dan blowend rond in parken. Niet dat ik in jouw situatie uitga van het ergste, maar ikzelf ben natuurlijk ook niet begonnen met die insteek.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
1e keer blowen Angeelll | 3 | 30-11-2016 11:12 | |
Drugs & Alcohol |
1e keer blowen Gijsjuh | 10 | 28-07-2015 11:50 | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer joint roken Benjamin030 | 24 | 16-11-2011 00:32 | |
Drugs & Alcohol |
hoe het ooit begon Wammus | 58 | 23-05-2004 11:14 | |
Drugs & Alcohol |
Wanneer heb jij voor de eerste keer Wiet gerookt? rijk_v | 61 | 03-12-2003 18:16 | |
Drugs & Alcohol |
Overmatig gebruik.. Verwijderd | 24 | 22-05-2003 20:48 |