Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje dom van banken als zij klanten van begin 20 al gaan weigeren, want je moet ze eens binnenhalen, en je krijgt geen nieuwe klanten als je ze niks laat openen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Bij de Rabobank zeggen ze dat je perse je stufi moet laten storten op die rekening wil je een studentenrekening mogen openen maar ik heb er al jaren een studentenrekening en nog nooit m'n stufi daarop gestort. Ik heb ook zowel bij de Rabobank als bij de Postbank een studentenrekening.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat denk je waarom al die banken acties doen bij studentenevenementen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Wellicht dat banken wel een losse studentenrekening openen, maar ik heb ooit geprobeerd om een 2e rekening te openen bij een andere bank dan mijn eigen. En dat deden ze niet, zelfs niet als je ervoor betaalde..
||
Citaat:
Ik heb vandaag een marktplaatsfraudeur uitgeleverd. We hadden haar al een tijdje in de gaten, een verkoopster van gameconsoles die niet leverde, maar wel in totaal duizenden euro's losweekte van niet al te snuggere mensen. Vandaag alle bewijzen en screenies verzameld en contact opgenomen, ze vallen binnen as we speak. ![]() |
![]() |
|
Waarom noemt niemand SNSbank?
Ik heb hier al jaren al mijn rekeningen lopen. Studentenrekening ook, kreeg geloof ik wel geen rente erop. het enigste is dat op die rekening je stufie op gestort moet worden. Ik heb altijd meerdere rekeningen gehad. zowiezo om mijn stufie-> voor school ed. en mijn loon-> voor leuke dingen, uit elkaar te houden. Ik vind zelf het internetbankieren bij sns reuze fijn. en nog eens zeer veilig ook tov. de abn amro. bij sns krijg je een aparte pincode voor internetbankieren en kunnen ze nooit je pas kraken, bij abn gebruik je gewoon je pas en pincode(die je ook bij pinnen gebruikt) daarom zou ik persoolijk nooit een rekening met internetbankieren bij abn openen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb een studentenrekening bij de Postbank en daar is nog nooit stufi (of salaris) op binnen gekomen. Ik heb overigens óók een studentenrekening bij de ABN Amro en daar komt wel stufi op binnen. Bij de postbank moest ik daarvoor toen wel een bewijs van inschrijving kopiëren en opsturen, waarmee ik aantoonde student te zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar vanaf volgende maand ben ik ook geen student meer, dus dan houdt het sowieso op voor mij ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Plus dat wanneer dat is overgemaakt naar Zwitserland, de bank daar zijn middelvinger opsteekt en je dat geroofde geld kwijt bent.
Zelf heb ik de Postbank, dan krijg je elke transactie op je mobiel een bevestigingscode (of je moet ze gebruiken van een brief met codes die je toegestuurd krijgt) ontvangen, en zonder dat werkt het niet. Om dat te kraken zou je én de inlogcode, én het wachtwoord, én iemands mobiel of papierwerk moeten stelen zonder dat diegene dat merkt. Trouwens, voor zover mij bekend is de enige eis bij de Postbank dat er eenmaal stufi op gestort is. Lekker daaraan is trouwens dat als je dus als eerstejaars vlak voordat je gaat studeren zo'n rekening aanvraagt, ze zonder het te melden die omzetten naar een normale duurdere betaalrekening omdat er nog geen studiefinanciering binnen is gekomen. ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
CHAP=Challenge-Response. Je krijgt een uitdaging die je correct moet beantwoorden. Je hebt je pas, een pincode, een rekeningnummer een pasnummer, een authenticatie code nodig voor de challenge en je krijgt de response na het invoeren van je pincode en een challenge request. Die response voer je in op de PC en daarna krijg je pas toegang.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie heeft er een Rabobank studentenrekening? Verwijderd | 2 | 29-11-2014 14:48 | |
Vrije tijd |
Wie heeft er een Rabobank studentenrekening? Verwijderd | 1 | 29-11-2014 10:58 | |
Studeren |
Studentenrekening PieterdeBeer | 20 | 05-08-2011 19:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Wie Heeft hier een studentenrekening Bij ABN. Rabo,of postbank! kedilo | 35 | 18-06-2007 11:19 | |
Werk, Geld & Recht |
Studentenrekening vraagje Lyne | 9 | 29-10-2006 00:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Easy Blue rekening -> Girorekening / studentenrekening Daantje_0705 | 37 | 26-07-2005 14:41 |