![]() |
|
![]() |
Beste scholieren,
Voor mijn afstudeeropdracht doe ik een onderzoek naar de communicatiestijlen van zoekresultaten in Google. Ik wil jullie vragen om de onderstaande test uit te voeren, die bestaat uit 1 vraag. Ga ervan uit dat je vliegtickets naar Rome wilt boeken. Voor welk zoekresultaat zou je kiezen. Je kunt meerdere keren deze test doen omdat telkens de onderzoeksresultaten veranderen. http://www.netpromotie.nl/luc Groeten, Luc:-) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben hem nu een paar keer aan het doen, maar heb ineens twee dezelfde opties. Deze:
# Vliegtickets Rome - Goedkoop vliegen met World Ticket Center! Vliegen naar Rome vanaf €89. World Ticket Center biedt de meest goedkope vliegtickets naar Rome www.worldticketcenter.nl/vliegtickets/rome - 50k Foutje in je test of gewoon doordat de opties random worden weergegeven? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik hoor idd vaker dat mensen kijken naar link onder de tekst. Ik heb het vermoeden dat mensen dan zoeken naar betrouwbaarheid in de zin van: wie is de aanbieder? Bedankt voor je reactie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoor graag van je ![]() Groeten, Luc |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als er iets staat als ' wij vergelijken' dan vond ik het niet mooi of onprofessioneel staan, in vergelijking met 'World Ticket Center vergelijkt' .
Ergens stond ook goedkope tickets, wat heel lelijk is omdat het de nadruk geeft aan het goedkope en niet de tickets. In de titels vind ik (??) het mooier als je niet direct wordt aangesproken. dus 'boek nu voordelig' is minder goed dan 'goedkope vliegtickets'. Sowieso vond ik het mooi als er 'worldticketcenter' in de titel stond, omdat het dan meteen duidelijk is dat je met iets te maken hebt en niet met een forum of iets waarin toevallig ook de titel 'goedkoop vliegen naar Rome' staat. De rest weet ik even niet meer, maar toen ik het een paar keer achter elkaar deed, begon het op te vallen waar ik op let. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Strategisch stemmen op 12 saaiptember #1711 Little Phoebe | 500 | 10-09-2012 11:09 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] Profielwerkstuktest LotteD | 3 | 05-01-2012 13:05 | |
Psychologie |
Online onderzoek, Win bol.com cadeaubon. MalcolmReynolds | 6 | 23-12-2010 10:11 | |
Psychologie |
Your Disorder Magican | 105 | 02-03-2006 21:40 | |
De Kantine |
Vind jij jezelf slim? meisje | 153 | 18-06-2004 22:50 | |
Psychologie |
Waar kan ik zo'n 'ben-ik-gek-test doen? Blues | 27 | 10-02-2004 15:10 |