Advertentie | |
|
![]() |
|
Met een rokje van stevige stof, zoals een spijkerrokje heb ik er nooit zoveel last van, zelfs als is die echt mini.
maar met 'fladderrokjes' ga ik op de zijkanten van het rokje zitten, zodat ie wat strakker om mijn benen zit. dan fladdert ie niet bij elke windvlaag omhoog.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En één van die films had een scene met een 16 jarige bakvis die verliefd was op zo'n brozem. En om hem te verleiden besloot ze om haar onderbroek uit te doen en met haar wijde rok op de fiets te kruipen, in de wetenschap dat de brozem elk ogenblik voorbij zou razen met zijn scheurijzer. Ik denk dat het voor jullie duidelijk is was er verder gebeurde. ![]() Maar tot zover onze uitstap naar vreemde 'fiets fantasieën' ![]() Laatst gewijzigd op 21-04-2010 om 22:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn supertip wat betreft fietsen met korte fladderrokjes: Een lange jas! (trenchcoat in de zomer > 's ochtends is het toch altijd nog n beetje frisjes) zo fladdert ie niet weg en je kan nog goed fietsen (mits je zo'n jas niet tot beneden toe vastknoopt.
Fietsen met pencil skirt is niet echt charmant...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
rokken dragen bij vrouwelijke christenen sammiej | 87 | 18-12-2004 18:43 | |
Seksualiteit |
geen ondergoed.. liefkindje | 173 | 28-06-2003 11:58 | |
Lifestyle |
Kledingprobleempjes Me546 | 50 | 11-12-2002 15:40 | |
Lifestyle |
voel jij je ook al zo ongemakkelijk in een rokje? KazzZ | 77 | 03-06-2002 18:27 |