Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2010, 09:29
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Hallo mensen,

Mijn mascara is bijna op en ik wil een andere kopen, Wat vinden jullie nou echt een goede mascara die ik zeker moet proberen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2010, 09:33
Catch
Catch is offline
Colossal van eh Maybelline? Ik heb nu die Falsies, die is echt naadje dus koop die niet. Hoewel het een kwestie van proberen is. Ik hoor ook van mensen die de Colossal maar niks vinden. Is die dikke gele (verpakking) mascara. Geeft mooie krullende wimpers zonder klontjes, geen smerigheid onder je ogen en gaat er makkelijk af . Als je voor een echte naturelle look gaat is hij misschien niet zo geschikt.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 11:52
flower1989
flower1989 is offline
Ik heb altijd meerdere soorten mascara.
Heb veel dure soorten, maar daarbij krijg ik allemaal stukjes aan dat borsteltje..

Moet zeggen dat de mascara van de Action mij het beste bevalt!
Ontzettend goedkoop en is echt heel fijn!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 13:15
Diamera
Diamera is offline
Ik heb Colossal Volume (waterproof) van Maybelline en ik vind het een hele fijne mascara. Hij is makkelijk aan te brengen omdat ie geen klontjes laat zitten. Ook als ik door de regen naar school fiets blijft ie prima, bijna helemaal zitten, maar ik moet wel zeggen dat het nog geen 10 minuten fietsen is. Ik kan geen nadeel vinden, misschien alleen dat hij zo'n dik borsteltje heeft en daarom wel een beetje troep geeft als je je onderste wimpers wil doen.

Ik heb ook nog Lash Stiletto van Maybelline (ook waterproof), die ook erg bevalt, maar die geeft je alleen langere wimpers, dus niet extra veel volume. Maar dan worden ze ook wel heel mooi lang. Deze heb ik persoonlijk liever dan de Colossal, omdat die toch wel echt zware (van kleur dan he) wimpers geeft.

Tot slot heb ik ook nog een paarse van de Etos maar die gebruik ik alleen soms voor de puntjes.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 14:12
Volk
Volk is offline
Ik heb de colossal van Maybelline. Klontert niet en is fijn om aan te brengen. Geeft ook niet van die overdreven wimpers, maar gewoon mooi. Ik heb niet de waterproof variant maar toch is die van mij nog nooit uitgelopen door regen of tranen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 10:52
Rivka
Rivka is offline
Hihi, dit wordt een Colossaltopic. Ik heb ook de waterproof Colossal van Maybelline
Mijn oma gaat regelmatig naar Amerika en dan komt ze met allemaal make-up van Clinique terug, en omdat mijn moeder heel gevoelige ogen heeft heb ik ook nog 3 Clinique mascara's.
Oud 19-12-2010, 11:00
Mara
Mara is offline
Black Out van Dior, maar die is wel wat duurder dan die van Maybelline
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 13:08
Verwijderd
Volum' express turbo boost van Maybelline. Fijn borsteltje, amper klonten
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 20:06
Verwijderd
Ik heb al jaren Volum' express van Maybelline. Niks over te klagen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 01:30
Girllie15NL
Girllie15NL is offline
Ik heb million lashes die je nu op de reclame niet. Maar dan niet extra black.. (Zie daar het nut niet echt in.) Maar million lashes is een super mascara! Hij is helemaal goud kleurig. Je kan hem niet missen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 22:46
Verwijderd
Ik heb eigenlijk mascara gewoon van de hema. Hangt wel af van waterproof of niet. Wat hebben jullie het liefst? Want waterproof krijg ik er moeilijk af met make up remover, krijg ik toch een zwarte vlek onder mijn ogen. En geen waterproof dan lekt dat weer met regen.

Dus wat vinden jullie het beste?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 20:28
Verwijderd
Ik heb waterproof, maar die haal ik er 's avonds niet af. Die slijt vanzelf 's nachts .
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 14:49
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik heb eigenlijk mascara gewoon van de hema. Hangt wel af van waterproof of niet. Wat hebben jullie het liefst? Want waterproof krijg ik er moeilijk af met make up remover, krijg ik toch een zwarte vlek onder mijn ogen. En geen waterproof dan lekt dat weer met regen.

Dus wat vinden jullie het beste?
Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat mascara uitloopt of lekt met regen. Dus ik houd het bij de gewone.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten