Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2015, 13:37
anoukbnouk
anoukbnouk is offline
Hii!

Ik was van plan me volgend jaar in te schrijven aan de HKU in de richting Illustratie.
Ik twijfel nog heel erg omdat mijn voorkeur eerst uit ging naar een universitaire studie.

Is er iemand die momenteel studeert aan de HKU? En het liefst op de locatie media. Hoe is de sfeer daar?
Hoe is het rooster? Ik weet dat het keihard werken is en dat je ook naast school er hard aan moet trekken! Maak je lange dagen?
En kun je je inschrijven voor 2 studies aan de HKU? Of komt dat dan niet uit met de toelatingstesten?

Omdat is in m'n eentje naar Utrecht ga wilde ik misschien ook bij een studentenvereniging om zo makkelijker nieuwe mensen te leren kennen en een huis te zoeken. Is dat te doen in combinatie met de HKU?

Lemme know!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2015, 10:04
Online hulp
Online hulp is offline
Ik heb niet aan het HKU gestudeerd, maar wellicht dat je er een dagje mee kunt lopen? Dan kun je al je vragen stellen en gelijk de sfeer proeven/kijken of je er op je gemak bent.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2015, 15:35
anoukbnouk
anoukbnouk is offline
Citaat:
Ik heb niet aan het HKU gestudeerd, maar wellicht dat je er een dagje mee kunt lopen? Dan kun je al je vragen stellen en gelijk de sfeer proeven/kijken of je er op je gemak bent.
Nee de HKU heeft helaas geen meeloopdagen. Alleen de open dag waar je je portfolio mee naartoe kunt nemen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2015, 09:43
Online hulp
Online hulp is offline
Citaat:
Nee de HKU heeft helaas geen meeloopdagen. Alleen de open dag waar je je portfolio mee naartoe kunt nemen
Dat is jammer. Misschien kun je in contact komen met een aantal studenten daar die je wat meer kunnen vertellen. Bijvoorbeeld via studentenverenigingen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten