Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2015, 00:44
Rob@2015
Rob@2015 is offline
Hallo,
Ik ben al een tijd verliefd op een meisje, eerlijk gezegd 3 jaar
Nu heb ik een Depressie gevoel gehad en heb aan de rails gestaan op kamp,
ik appte dit meisje of ze misschien naar de poort van het kamp terrein wilde komen, en toen zaten we daar met z'n tweeën, ik heb haar verteld dat ik haar leuk vindt en dat ik me slecht voelde, we hebben hier over gepraat en ik heb me duidelijk laten maken dat dat de oplossing niet is,
nu app ik haar elke avond slaaplekker, en af en toe appt ze me terug,
toch voel ik me er helemaal niet lekker bij
ik heb toch nog wel het gevoel dat we nooit iets zullen krijgen aangezien zij wat meer populair is en ik toch wel graag wat op de achtergrond sta,
nu ben ik bang dat ik te opdringerig ben en dat ze bang voor me wordt,
verder ben ik geobsedeerd door haar en schrik ik er soms van,
ik heb haar op mijn achtergrond en bewaar alle appjes met een hartje er in, voorde rest gooi ik alles weg,
ik heb 1 geluidopname waar ik elke dag naar luister om haar stem te kunnen horen,

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik wordt hier erg depressief over,
Moet ik weer met haar praten en haar misschien dit topic laten zien aangezien ik bang ben dat ze schrikt als ik het haar vertel..

Moet ik naar een psycholoog of naar een arts om te praten,
Bedankt.

Rob/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2015, 01:23
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Ik zou toch proberen haar los te laten, het leven gaat ook verder zonder haar. Op een gegeven moment vind je echt wel iemand.

En ohja, ZM is nooit de oplossing, geloof me.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2015, 12:55
Pluis
Pluis is offline
Ik heb je topic even naar L&R verplaatst, omdat het toch meer over dat meisje gaat.

Ten eerste: je kunt van haar niet verwachten dat ze jouw problemen oplost. Als je alles waar je ongelukkig van wordt aan haar ophangt, kan zij daar niets mee. Wees blij dat je leuk contact met haar hebt. Populariteit maakt daarin echt niet uit. Dat je niet extravert bent, betekent niet dat je dan ook niet de moeite waard bent.

Als tweede: hoe komt het dat je niet lekker in je vel zit? heb je daar al eens met een volwassene over gepraat? Dat kunnen bijvoorbeeld je ouders zijn, of een oudere broer of zus, of iemand anders in je familie die je vertrouwt. Je kunt ook op school met je mentor praten of met de vertrouwenspersoon. Op die manier kun je de leuke dingen bewaren voor de gesprekken met dat leuke meisje, en de dingen waar je mee zit oplossen met iemand die je daadwerkelijk kan helpen.
Oud 25-10-2015, 14:18
Rob@2015
Rob@2015 is offline
Bedankt allebei,
het probleem is alleen een beetje dat dat meisje mijn vertrouwens persoon is..
Verder praat ik met niemand over mijn gevoelens,
ik praat liever ook niet met mijn mentor,

Moet ik dan met dat meisje gaan praten of toch iemand anders benaderen en die persoon vertrouwen..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2015, 17:10
Rob@2015
Rob@2015 is offline
Ik heb besloten het contact te verbreken, zolang zij geen contact met mij zoekt,
Ik wil nog wel persoonlijk met haar gaan praten en uitleggen dat ik mijn problemen misschien wel te veel naar haar heb geschoven en haar er te veel bij betrokken heb,
Ik heb hier lang over na gedacht, en heb dit besloten.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2015, 19:49
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb besloten het contact te verbreken, zolang zij geen contact met mij zoekt,
Ik wil nog wel persoonlijk met haar gaan praten en uitleggen dat ik mijn problemen misschien wel te veel naar haar heb geschoven en haar er te veel bij betrokken heb,
Ik heb hier lang over na gedacht, en heb dit besloten.
Zorg wel voor een uitlaatklep voor je eigen problemen! Nu dit meisje (jouw vertrouwenspersoon) weg is, is het slim om iemand anders in vertrouwen te nemen. Het is onverstandig om alleen met je problemen rond te blijven lopen.
Oud 25-10-2015, 21:25
Rob@2015
Rob@2015 is offline
Oké, ik zal kijken of ik hier ergens iemand kan vinden...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2015, 23:21
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Mocht je je ouders niet ongerust willen maken (hoewel ik het ze wel zou vertellen). Je mag altijd naar je huisarts gaan in je eentje. Hij heeft volgensmij een soort van "zwijgplicht" waardoor die niks mag doorvertellen van wat jij hebt gezecht. Hij kan je ook doorverwijzen naar een psycholog.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2015, 13:48
Rob@2015
Rob@2015 is offline
Citaat:
Mocht je je ouders niet ongerust willen maken (hoewel ik het ze wel zou vertellen). Je mag altijd naar je huisarts gaan in je eentje. Hij heeft volgensmij een soort van "zwijgplicht" waardoor die niks mag doorvertellen van wat jij hebt gezecht. Hij kan je ook doorverwijzen naar een psycholog.
ik hou het op het moment liever nog even bij de Artsen weg..
ik heb op het moment 2 mensen via Kik en 1 op school.
ik wil alleen nog wel even met het meisje zelf praten, maar weet niet hoe ik dit moet aanpakken aangezien ik het contact gister heb verbroken.. en ik het een beetje raar vindt om het na 1 dag weer optepakken..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2015, 20:43
SupM8
SupM8 is offline
Zoek afleiding! Niet levenloos gamen maar bijv een sport of hobby die je leuk vind. Zorg ervoor dat je jezelf kan accepteren. Dit had mij heel erg geholpen in moeilijke periodes. En natuurlijk! Praat erover!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2015, 16:45
Rob@2015
Rob@2015 is offline
Hey allemaal! ik wil jullie allemaal vertellen dat ik intussen
Genoeg afleiding heb,

ik maak een website, Host een Mc Server+ts
en ik luister veel muziek en teken veel.

En heb weer contact met Het meisje!!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2015, 16:50
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Fijn om te horen dat het goed gaat! Hou het zo . Veel succes verder!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten