Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tWee zinnen:
1. Alles kan gebeuren. -VOORAF- 2. Alles is gebeurt op 1 manier, omdat het niet anders had kunnen gebeuren. -ACHTERAF- Aangezien wij altijd iets later zijn met ons bewustzijn, gebeurt alles maar op 1 manier, en het had niet anders kunnen verlopen, omdat 1 misschien onbelangrijke keuze tallen van andere schakels in werking zet. Toeval is niet meer van toepassing. De gevolgen van keuzes kunnen we nooit overzien. Misschien ook omdat we ze niet kunnen maken. We worden gebeurd. jOAh. ZwAM.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik geloof niet in voorbestemming, alles is gewoon, zonder doel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mja, ok, je bent appart, maar je bent leuk/liev en daar gaat het om ... (back to topic) over toeval valt te discuseren maja, op zich vind ik dat je leven is voorbestemtin grote lijnen, zo van er gaat iets kuts gebeuren in dat jaar, je krijgt een vriend(in) in dat jaar, hoe lang duurt het? ligt aan wie JIJ kiest .. (dat is dus niet voorbestemt) achja, dat is wat ik ervan vind, neit dat ALLES is voorbestemt, meer van half, in grote lijnen ...
||
![]() |
Citaat:
niet dat je dan maar meteen alles op een lot af moet schuiven (en ik weet ook niet direct of der wel een lot is, zeker is dat het maar op 1 manier loopt, de vraag is voor mij dus meer of je de ene manier, zoals het gaat lopen, van te voren kan beinvloeden) [Dit bericht is aangepast door Uhmpra (23-02-2002).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Toevallig! Verwijderd | 82 | 05-03-2005 16:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het toevallige lot? Fade of Light | 108 | 23-02-2005 23:56 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Toevallige coïncidenties Point of View | 0 | 06-05-2004 10:00 | |
STELLING: Toeval bestaat niet (eens /oneens) Noortjuh | 97 | 26-09-2003 18:15 | |
wat een toeval toch dat ik uitgerekend nu leef. Isa | 35 | 24-12-2002 17:16 | |
ARTistiek |
Toevallig verliefd. metzondernix | 10 | 03-10-2001 17:51 |