Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2002, 20:40
MrfUbU
MrfUbU is offline
ALs ik de morning after pil wil halen (ben een jongen, voor mijn vriendin)...moet ikd an een afpspraak maken met de dokter of kan ik bellen voor 'n recept en het daar ophalen (het recept) ??? Hoop dat het zo snel mogelijk kan met zo min mogelijk contact
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 20:42
Verwijderd
'k denk wel dat je kunt bellen, huisarts of Rutgers Stichting (zie announcement volgens mij, anders moet je ff zoeken bij google oid, of in het telefoonboek/gouden gids). Waarom kan je vriendin niet zelf bellen, de huisarts of andere arts zal d'r heus niet opvreten.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 20:44
MrfUbU
MrfUbU is offline
Nee....maar het probleem is dat de huisarts van haar zo'n beetje in haar straat is.....en haar ouders beetje vreemd gaan kijken....(heel vreemd) en HEEL erg moeilijk gaan doen, dus wil ik het zo veel mogelijk regelen...(morgenochtend)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:05
Verwijderd
je kan toch gewoon bellen en dan vragen of je gewoon het recept kunt vragen.. Volgens mij is de morning after pil gewoon te verkrijgen bij de apotheek maar zeker weten doe ik het niet. Bel de huisarts gewoon op en vraag hoe je het moet regelen.

Verder moet je vriendin zich dan wel even voorbereiden. In de zin van dat je er erg ziek van kan worden (overgeven enzo).. dat zullen haar ouders dus wel merken!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:11
MrfUbU
MrfUbU is offline
Thanks.....Het enige waar ik bang voor ben is dat ik een afspraak moet maken (onder school) of pas over een dag ofzo vrijdag, wanneer het te laat is
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 21:15
Verwijderd
Citaat:
MrfUbU schreef:
Thanks.....Het enige waar ik bang voor ben is dat ik een afspraak moet maken (onder school) of pas over een dag ofzo vrijdag, wanneer het te laat is
Dan zeg je waar voor het is, dan mag je echt wel eerder. Lijkt me iig wel zo handig. Of je belt de Rutgers Stichting, dan kan je ook eerder, lijkt me.

Gaan haar ouders vreemd kijken als ze naar de huisarts gaat? Dat doen wel meer mensen, lijkt me. En kijken haar ouders de hele tijd uit het raam, zouden ze haar daar naar binnen moeten zien gaan dan? Misschien heeft ze wel een gekneusde kleine teen en moet ze daarvoor...?

Maar idd, was Dusjcrib zegt, ze kan er erg ziek van worden en dan merken ze toch wel iets aan d'r.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 22:07
Verwijderd
Citaat:
MrfUbU schreef:
euhm, lijkt me beetje vreemd als dat moet eigenlijk.. Aangezien het voor de Morning Aftel Pill is, dat heeft toch lichte haast, dus lijkt me niet dat je daar een afspraak voor moet maken.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 06:34
MrfUbU
MrfUbU is offline
Bedankt iedereen, ik ga zo ff bellen naar de dokter...jullie horen het nog wel !!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 13:41
katje3
katje3 is offline
Je gaat gewoon naar de eerste de beste apotheker en je vraagt de morning-after pil aub. en de zaak is opgelost
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:34
MrfUbU
MrfUbU is offline
Het is allemaal wel zo'n beetje gelukt Maaruh je kan niet zomaar naar apotheker gaan hoor?? (volgens mij) Ik moest een recept hebben van de dokter.....ps ze zeiden als er geen bloedingen zijn/komen dan moet ze terug komen?? na hoelang komen die bloedingen dan?? (1,2,3 dagen?)
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:44
Verwijderd
Citaat:
MrfUbU schreef:
ps ze zeiden als er geen bloedingen zijn/komen dan moet ze terug komen?? na hoelang komen die bloedingen dan?? (1,2,3 dagen?)
Dat kun je denk ik beter even aan de dokter vragen...bel de Rutgers Stichting ff op en vraag het, die mensen weten iig het goede antwoord. En bel anders maandag iig ff je eigen dokter. Lijkt me wel zo handig en verstandig.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten